سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
فوتبال امروز تداعی کننده تفریح پادشاهان روم باستان در آوردگاه خونین گلادیاتورهاست. جنگ بیست و دو نفر برای لبخند رضایت کمپانی ها و سرمایه گذاران تیمها و رسیدن به میلیونها پول رایج!
گروه سیاسی "تیتریک در حالیکه به رسم هر چهار سال یکبار سرگرمی ابزاری جهان بینی مادی و سکولاریسم بنام فوتبال در قواره جهانی آن برگزار می شود و میزبانی دور بیستم آن در کشور برزیل مهد قهوه و کاکائو است ، کشوری که مشهور به این عبارت است : (( معادن و منابع غنی و ثروتمند ، اما با توده مردمی فقیر)) که دامنه اعتراضات اجتماعی آن کشور را در خصوص چرایی برگزاری این جام از بستررسانه ها دیده و شنیده ایم.

افکار عمومی دنیا نیز بر اساس سیاستهای پشت پرده یکصدساله صهیونیسم جهانی تحت تربیت تکنولوژی لذت ،مصرف زده گی ،رفاه ، خوشگذرانی مطلق، و سیری در پهنه جنگل سبز روزمره گی مشغول استفاده از سرگرمی فوتبال هستند.

لطفا کمی دقت کنید! با صرف نظر از این جام ببینید که چه هوشمندانه حتی برنامه های زندگی مردم توسط رسانه ها مدیریت می شود.؟! تا نیمه های شب تماشای فوتبال و برنامه های تحلیلی آن و صبح روز بعد ایستادن با ولع مقابل کیوسکهای مطبوعاتی، خط به خط فقط تیتر صفحات زرد جراید ورزشی را تعقیب و سپس بحث در محل کار نسبت به نحوه و نتایج آن.

البته به هیچ وجه به ذات وجودی و جنبه ورزشی و سالم فوتبال انتقادی وارد نیست، اما نسبت به فوتبال آغشته به سیاستهای مستکبرین عالم که بازیکنان و تماشاگران و سمپاتیزانهای متعصب تیمها را بسان بازیچه و مترسک قرار میدهند مخالفت و انتقادها وارد است.

تیم فوتبال باشگاهی معروف اروپایی که بخشی از درآمدش مستقیم به تل آویو برای کمک به رژیم صهیونیستی ارسال می شود و با تاسف در کشورمان نیز کم هوادار ندارد این تیم.!!

فوتبال امروز تداعی کننده تفریح پادشاهان روم باستان در آوردگاه خونین گلادیاتورهاست. جنگ بیست و دو نفر برای لیخند رضایت کمپانی ها و سرمایه گذاران تیمها و رسیدن به میلیونها پول رایج! و نه برای صلح و مبارزه با فقر ! و نه برای مبارزه با نسل کشی زورگویان عالم!

و اما در این اشتغال و انحراف فکری اذهان عمومی دنیا در قسمتی از نقطه ژئوپلتیک جهان ، یعنی خاورمیانه ، آن آرزو و غایت استکبار و صهیونیسم جهانی برای تصاحب ارض موعود از نیل تا فرات، رژیم نجس صهیونیستی اسرائیل در نهایت خونسردی مشغول برگزاری بیرحمانه ترین و وحشیانه ترین آوردگاههای خونین نسل کشی انسانهای بیدفاع در باریکه غزه است.

این هم مسابقه فوتبال بین فلسطین و اسرائیل است! مسابقه ای نابرابر که 66 سال است ادامه دارد. اما در این زمین خبری از توپ و زمین چمن و تور و دروازه نیست. اینجا باران گلوله ها و خمپاره ها و موشکها و بمبهای فسفری است! در این بازی سر بریده اطفال بیگناه فلسطینی است که از شدت موج انفجارات بجای توپ به این سو و آن سو پرتاب می شود.
بعد از شصت و شش سال، بازی فلسطین - اسرائیل چند چند!؟
تعجب نکنید!
طبیعی است برادران و خواهران ، چرا که در قانا لبنان نیز این وحشیگری را دیدیم و دم نزدیم. در این بازی نه داوری وجود دارد و نه ناظری!، گویی درب لنز دوربین های رسانه های مدعی دنیا عمدا برداشته نمیشود.

باریکه غزه ، جایی که مردم به هنگام سحر یا افطار گلوله باران می شوند و نوجوانان فلسطینی در کوچه و خیابان توسط تیم حرامزاده مقابل دزدیده و سپس زنده زنده با بنزین سوزانده می شود و هیچ واکنشی حتی از ننه قمرهای رسانه ای زرد و بی حیثیت فارسی زبان ماهواره ای دیده نمیشود.!!

کسی نیست که در این بازی حداقل برای دلخوشی تیم فلسطین ، یک کارت زرد یا قرمز به این وحشی های آخرالزمانی بدهد.! مسابقه ای که تا امروز در همین چند روز اخیر بهمین سادگی که می خوانید، حدو 600 نفر زخمی و کشته شده اند.!

کجاست این آقای احمد شهید ، گزارشگر که نه ، بلکه خیانتگر حقوق بشر بیاید و با ژست عوامفریبانه اش از حقوق انسانی بگوید؟

اصلا ملت فلسطین براساس دیدگاه و دستورالعملهای سرویسهای اطلاعاتی غرب که به امثال احمدشهید دیکته می کنند ، آیا انسان و بشر محسوب می شوند؟ و الیته همینطور مسلمین روئینگیای رواندا و...

چقدر جان انسانها بی ارزش شده است؟ چاره ای نیست چرا که ذات کاربری سازمانهای به اصطلاح ملل و حقوق بشر در خدمت منافع شیاطین عالم است.

والله که هنوز هم صدای بلند شهید مطهری در خصوص یزیدیان و شمریان زمان یعنی صهونیستها و مظلومیت ملت فلسطین طنین انداز است و توصیه ها و هشدارهایش در خصوص خطر غده سرطانی بنام اسرائیل و لزوم وحدت یکپارچه مسلمین خواب را از چشمها می رباید.

اگر امروز مجاهدین حماس بصورت محدود ولیکن غرور آفرین سرزمینهای اشغالی را موشک باران می کنند، اما این همه قدرت و انرژی جهان اسلام نیست.
اگر ما دسترسی جغرافیایی به فلسطین را نداریم ، باید در جبهه رسانه با عملیات روانی ، دشمن و لجستیک آنرا سرکوب نماییم. این جبهه عریض و طویل علیه صهیونیسم باید با سازوکار حساب شده در طول خطوط منافع راهبردی آنها تشکیل شود.

اگر امروز اخبار غزه اینچنین بایکوت و از الواح رسانه ها پاک می شود باید با اعتماد و حسن ظن به خدا و وعده هایش و تلاش مستمر و ایجاد شبکه سراسری رسانه ای در هر چه بی آبرو کردن صهیونیستها و حامیانش اقدام کرد.

آینده از آن ملت فلسطین و نشانه های اضمحلال و درماندگی صهیونیسم پدیدار است که اینچنین وحشیگری می کند و شرمساری و بی آبرویی ثمره میلیاردها حمایت غربیان و آمریکا به رژیم غاصب برای تاریخ این کشورها خواهد بود.

به امید انسجام و وحدت مسلمین جهان


و قرائت نماز در میان صفوف کانهم بناین مرصوص مسلمین در بیت المقدس


  سعید صمیمی نژاد، تحلیلگر مسایل خاورمیانه - تیتر1


[ شنبه 93/4/21 ] [ 9:51 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 5
بازدید دیروز: 23
کل بازدیدها: 1041128
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون