سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

شاخه خارجی گروهک ملی‌مذهبی‌ها در اقدامی جدید و در ادامه تکمیل کردن جورچین فشار بر نظام، در نامه‌ای خطاب به «احمد شهید» گزارشگر ویژه به‌اصطلاح حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ایران نوشتند: ما جمعی از آزادیخواهان ایران(!) از شما می‌خواهیم که حکومت ایران را تحت فشار قرار دهید تا به رفع حصر رهبران جنبش(فتنه) سبز پایان دهد. این درخواست در ادامه درخواست دولتمردان آمریکا برای خروج از حصر سران فتنه انجام می‌گیرد. این قبیل نامه‌ها که با خط‌دهی و سبک‌دهی شیرین عبادی (مسئول فشار بین‌المللی با بهانه حصر سران فتنه به ایران) صورت می‌گیرد، بیش از محتوای چند خطی، خطاب و تیتر آن اهمیت دارد. شیرین عبادی که مروج این سبک ‌نامه‌هاست، بعد از فتنه 88 اقدامات خود را برای ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی برای فشار بر کشورمان جهت‌دهی کرده است. از آخرین خوش‌خدمتی‌های شیرین عبادی، تشکر از اتحادیه اروپا برای خارج کردن شاخه برون‌مرزی ایران از ماهواره هاتبرد بوده است! گفتنی است در چند روز اخیر، مسئولان برخی کشورهای اروپایی نیز دقیقاً همین مطالب را تکرار کرده‌اند که نولاند، اشتون و لوران فابیوس و آلستر برت (وزاری خارجه فرانسه و معاون وزیر خارجه انگلیس) از جمله این افراد بوده‌اند.
              


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 5:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 1040270
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون