سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

هجمه گسترده و سنگین رسانه های آمریکایی برای تغییر فکر مردم ایران بی نتیجه ماند،امپراطوری رسانه ای غرب در سالهای گذشته به دنبال این بوده است که با توسعه کمی و کیفی رسانه های خود دیدگاه مردم ایران را نسبت به دوست و دشمن عوض کنند یعنی در یک پروسه جنگ نرم نظام جمهوری اسلامی دشمن تلقی شود و امپریالیست بین الملل دوست! این شیوه تبلیغ و اطلاع رسانی که مبتنی بر تکنیک های سیاه ، خاکستری و حتی سفید است از هر حیله و نیرنگی برای بدنام سازی تصمیمات مسئولین نظام اسلامی استفاده می شده است که برخی از مراحل آن عبارتند از:

 

1- در جنگ رسانه ای غرب علیه ایران اساسی ترین کلید واژه دستیابی ایران به فناوریهای هسته ای نامسالمت آمیز بزرگنمایی می شود.2- تبلیغ کنترل ناپذیری ایران و احتمال دستیابی به بمب اتم 3- فشار اقتصادی به مردم ایران باعث فشار اجتماعی آنها به نظام می شود .4- هنگامی که حکومت ایران در مقابل دو گزینه بد و بدتر، سلب مشروعیت و حفظ دستاوردهای هسته ای قرار بگیرد مجبور است که گزینه بد را ترجیح بدهد یعنی عقب نشینی هسته ای.5- آغاز کوچکترین عقب نشینی باعث پیروزیهای بزرگی برای غرب خواهد شد که دامنه آن منطقه و جهان را فرا خواهد گرفت. اما نه تنها این اهداف برای غرب حاصل نشده است و تبلیغات آنها باعث رویگردانی مردم از نظام و انقلاب نشده است بلکه مردم حاضر نیستند از فناوری هسته ای دست بردارند . روز دوشنبه 8 آبان 91  فارین پالیسی گزارشی را منتشر کرد و نوشت که در اطلاعات جمع‌بندی شده یک محقق دانشگاه مریلند 85درصد ایرانیان معتقد هستند که مهم است ایران دارای انرژی اتمی برای مصارف غیرنظامی باشد. به عبارت دیگر 85 درصد مردم ایران از برنامه هسته‌ای خود حمایت می‌کنند. این آمار نشان می‌‌دهد که به‌رغم فشار بر ایران به خاطر برنامه اتمی‌اش، مردم هیچ شکی ندارند که برنامه اتمی باید ادامه پیدا کند. این آمار با نظرسنجی «شرکت رند» در سال 2009 همخوانی دارد. آن نظرسنجی نشان داد 87 درصد از کسانی که از آنها سوال پرسیده شده است گفتند مهم است برنامه اتمی ادامه پیدا کند.پیش از این در اتاق های فکر آمریکا در مورد آستانه تحمل فشار مردم ایران مباحث زیادی صورت گرفته بود ؛ آنها معتقدند که هرچند دامنه ، حجم و ارتفاع مشکلات مردم بیشتر باشد مردم ایران نظرشان نسبت به آمریکا بدتر می شود و باعث تقویت نظام حاکم می شود.اکنون این نظریه تایید شده است که دام های رسانه ای ،چمماق های چوب پنبه ای و هویج های مسموم نمی تواند در اراده مردم ایران و ارادت آنها نسبت به انقلاب اندک تعللی را ایجاد کند.ضرب المثل ایرانی هر که باد می کارد، طوفان درو می کند نتیجه این شیوه کاشت آمریکایی طوفان حمایت توده های ایرانی از انقلاب است.

منبع: بصیرت ـ  سیاسی

http://basirat.ir/news.aspx?newsid=250455


[ سه شنبه 91/8/9 ] [ 12:0 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 1041425
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون