سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

استقلال یعنی چی ؟یعنی این که : امروز در این کشور ،کسانی که مسئولند؛چه دولت،چه مجلس و چه قوه قضائیه؛همه خدمتگزاران شما مردمند!این ها زیر بار هیچ کس ،جز تکلیف الهی شان نیستند!

استقلال یعنی ،این!اگر همه  دنیا هم جمع شوند،امریکا،انگلیس،اروپا؛حتی آن روز که در دنیا دو قدرت شرق و غرب بود و دست در دست هم بگذارند و بخواهند این ملت و این کشور را یک قدم به سمتی که به این کشور ،اجازه نخواهند داد. این ،استقلال سیاسی است!استقلال سیاسی ،یعنی این که :امروز کسانی بر این مملکت حکومت می کنند که مردم می خواهند !چند صباح دیگر،انتخابات ریاست جمهوری است.مردم می گردند و آن چهره ای را که به او علاقه و اعتماد دارند و او را برای کارهای مملکت قدرتمند و توانا می دانند ،انتخاب می کنند.البته یاوه گو ،یاوه خودش را می گوید. یاوه گو ،به خدا هم یاوه می گوید!!


بیانات در دیدار کارگران و فرهنگیان کشور،به مناسبت روز کارگر و روز معلم 15/2/1372

 


[ سه شنبه 91/9/28 ] [ 12:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 59
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 1040352
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون