سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
اصلاح طلبان در وقایع بعد از انتخابات 88 اصل برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و آن را فاسد نامیدند با این حال این گروه برای شرکت در انتخابات 92 خود را آماده می کنند، حال سوال مطرح است که اصلاحطلبان برای شرکت در انتخاباتی که آن را قبول ندارند چه کاری باید انجام دهند؟

گروه سیاسی«تیتر یک»/ آنها که با دروغ بزرگ تقلب سلامت انتخابات و دستگاه‌های برگزار کننده آن و نتایج رای مردم را زیر سوال بردند، نمی‌توانند بدون عذرخواهی یا آنچه درادبیات سیاسی امروز جامعه ما اعلام توبه و برائت از دروغ گذشته خوانده می‌شود در انتخابات شرکت کنند. چرا که هر گونه مشارکت سیاسی آنها در انتخابات بدون عذرخواهی و توبه از دروغ تقلب و فتنه‌سازی‌های بعدی آن، نشان از نفاق و دورویی با مردم دارد.

تاکید بر عذر خواهی اصلاح طلبان توسط گروه های سیاسی

بحث بر سر این که اصلاح طلبان باید توبه کنند و بدون توبه حق شرکت در انتخابات و مشارکت در سیاست به نحو فعال را ندارند بحثی است که آرام آرام به بحث داغ عرصه سیاست تبدیل می‌شود. اصلاح طلبان نیز به نظر می‌رسد که این مساله را جدی گرفته اند و از آن دچار وحشت شده‌اند و از این روست که عناصر مختلفی در درون جبهه اصلاح طلبی نسبت به این مساله واکنش‌های متفاوتی ارائه می‌دهد و به شیوه‌های مختلف مساله لزوم توبه و اعلام برائت از فتنه و فتنه‌گران انتخابات سابق را غیر ضروری اعلام می‌کنند.

اصلاح طلبان

به عبارت دیگر نگاهی به مباحث صورت گرفته در این باره حاکی از آن است که برخی با دلایل متعدد بیان می‌دارند که اصلاح طلبان بدون عذرخواهی صلاحیت لازم برای شرکت در انتخابات آتی را ندارند. این افراد و گرو‌ه‌ها متذکر می‌شوند که اصلاح طلبان به واسطه رفتار سیاسی سابق خود و فتنه‌سازی‌ای که انجام داده‌اند باید از مردم عذرخواهی و یا به تعبیری که برخی از آنها بیشتر می‌پسندند توبه و اعلام برائت از فتنه کنند تا صلاحیت اولیه برای شرکت در انتخابات را پیدا کنند.

به عنوان مثال برخی از دلایل صاحبان این نظر را می‌توانید در تحلیل‌های زیر مشاهده کنید:

1- اصلاح طلبان خطایی عامدانه مرتکب شدند لذا باید معذرت خواهی نمایند.

2- جای بسیاری از اصلاح طلبان در زندان است اما مشمول رحم نظام شده اند لذا باید پاسخ این عطوفت را بدهند.

3-اصلاح طلبان باید تکلیف خود را با فتنه گران مشخص نمایند.

4- علت برائت اصلاح طلبان از فتنه گران.

5- چرا اصلاح طلبان از فتنه برائت نمی خویند؟

 
برای شرکت در انتخابات آتی یا هر انتخابات دیگری
اصلاح طلبان در وقایع بعد از انتخابات 88 اصل برگزاری انتخابات در نظام جمهوری اسلامی را زیر سوال برده و آن را فاسد نامیدند با این حال این گروه برای شرکت در انتخابات 92 خود را آماده می کنند، حال سوال مطرح است که اصلاحطلبان برای شرکت در انتخاباتی که آن را قبول ندارند چه کاری باید انجام دهند؟
منبع: دیده بان

[ یکشنبه 91/10/3 ] [ 10:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 1041295
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون