سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
امام علی (ع) می فرماید: زمانی که خداوند بنده ای را دوست بدارد، صداقت و راستگوئی را به او الهام می کند.
منبع: دانش روز

[ جمعه 93/4/27 ] [ 8:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امام علی(ع) عدالت اسلامی را با ارائه برنامه‏ ها و سیاست‌هاى اصولى به‌ویژه در حوزه مالیات‌ها با واقع‌نگرى به تاریخ نشان داد.

حجت‌الاسلام محمد جواد موحد  به مناسبت سالروز شهادت حضرت علی (ع) در گفتگو با خبرنگار ما اظهارداشت:بهترین شیوه حکومت داری در جامعه که کاملا منطبق بر موازین اسلامی بوده و در آن توجه ویژه ای به محرومان و مستضعفان شده است، متعلق به امام علی (ع) می باشد.

وی افزود:صفات امام علی (ع) آینه تمام نمای اسلام است، به همین جهت علی (ع) سطح وسیعی از ملتها را مجذوب شخصیت خود ساخته و این امر به زمان محدودی اختصاص ندارد و درطول زمان گسترش یافته است.

این مسوول تصریح کرد:ماه مبارک رمضان علاوه بر فرصت و بستری برای عبادت و نزدیکی هرچه بیشتر به خالق هستی، زمان مناسبی برای بازشناسی ابعاد مختلف شخصیت حضرت علی(ع) است، عدالت و حق‌طلبی آن حضرت برای همیشه تاریخ حاکی از درسهای بسیار است.

حجت‌الاسلام موحد بیان داشت: امام علی(ع) عدالت اسلامی را با ارائه برنامه‏ ها و سیاست‌هاى اصولى به‌ویژه در حوزه مالیات‌ها با واقع‌نگرى به تاریخ نشان داد از این رو این امام همام از اهداف کلان عمرانی و رشد و حفظ سطح زندگى مردم در سیاستهاى اقتصادى خود غافل نشد.

شب قدر فرصتی زرین و طلایی برای شستشوی آینه دل است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز همچنین در باب فضیلت شبهای قدر اظهارداشت: در تمام سال، شبی به خوبی و فضیلت شب قدر نمی‌رسد. این شب، شب نزول قرآن، شب فرود آمدن ملائکه و روح نیز نام گرفته است.

حجت‌الاسلام موحد افزود: شب قدر فرصتی است زرین و طلایی برای شستشوی آینه دل. این شب بهترین فرصت است تا خوبی‌ها را جایگزین بدیها، صلح و صفا را جایگزین اختلاف و تفرقه، احسان و نیکی را جایگزین ظلم و ستم، احسان به والدین را جایگزین عاق والدین و صله رحم را جایگزین قطع رحم نماییم.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام حسن مجتبی(ع) استان البرز خاطرنشان کرد: شب قدر از شب‌های مقدس و متبرک اسلامی است وخداوند در قرآن مجید از شب قدر به بزرگی یاد کرده و سوره‌ای نیز به نام «سوره قدر» نازل فرموده است.

حجت الاسلام موحد ادامه داد: ارزش و اهمیت قدر بر کسی پوشیده نیست و البته ارزش و فضیلت و همچنین درک این شب مقدور نیست و در این شبها اعمال به دو قسم مشترک و مختص تقسیم شده اند.
وی با اشاره به اعمال این شب های عنوان داشت: غسل شب احیا یکی از اعمالی است که مستحب بوده و معمولا قبل از غروب شب های قدر انجام می‌شود، خواندن نماز مخصوص هم از دیگر مستحبات است که این نماز همانند نمازهای دو رکعتی بوده ولی در هر رکعت هفت مرتبه سوره توحید خوانده می‌شود و بعد از این نماز 70 بار جمله " استغفرالله اتوب الیه " خوانده خواهد شد.

این مسئول اضافه کرد: در روایات آمده است که اگر کسی این نماز را بخواند خداوند او و والدینش را مشمول رحمت و بخشایش خود قرار می دهد و همچنین خواندن 100 رکعت نماز است.
وی  از دیگر کارهای ارزشمند در این شب ها را قرائت دعای جوشن کبیر عنوان کرد و گفت: در این دعا هزار صفت خدا آمده است و البته یکی از اعمال دیگر برگزاری مراسم معنوی قرآن بر سر گذاشتن است که در این مراسم مومنین خود را در پناه قرآن قرار می دهند و 14 معصوم را واسطه قرار می دهند.
حجت الاسلام موحد اذعان داشت: به دلیل اینکه در این شب ها سرنوشت و قضا و قدر انسان ها رقم می خورد راز و نیاز می تواند در سرنوشت انسان ها نقش بسزایی داشته باشد و در این شب ها روایات نشان می دهند که عافیت را از خدا بخواهید.
 موحد در پایان ابراز داشت: در این شب ها همه مظلومین و مومنان عالم را دعا کنید چرا که بسیاری از مردم در کشورهایی همچون فلسطین، عراق، افغانستان، غزه و لبنان گرفتار ظلم هستند.

منبع: روابط عمومی سپاه استان البرز


[ جمعه 93/4/27 ] [ 8:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
فوتبال امروز تداعی کننده تفریح پادشاهان روم باستان در آوردگاه خونین گلادیاتورهاست. جنگ بیست و دو نفر برای لبخند رضایت کمپانی ها و سرمایه گذاران تیمها و رسیدن به میلیونها پول رایج!
گروه سیاسی "تیتریک در حالیکه به رسم هر چهار سال یکبار سرگرمی ابزاری جهان بینی مادی و سکولاریسم بنام فوتبال در قواره جهانی آن برگزار می شود و میزبانی دور بیستم آن در کشور برزیل مهد قهوه و کاکائو است ، کشوری که مشهور به این عبارت است : (( معادن و منابع غنی و ثروتمند ، اما با توده مردمی فقیر)) که دامنه اعتراضات اجتماعی آن کشور را در خصوص چرایی برگزاری این جام از بستررسانه ها دیده و شنیده ایم.

افکار عمومی دنیا نیز بر اساس سیاستهای پشت پرده یکصدساله صهیونیسم جهانی تحت تربیت تکنولوژی لذت ،مصرف زده گی ،رفاه ، خوشگذرانی مطلق، و سیری در پهنه جنگل سبز روزمره گی مشغول استفاده از سرگرمی فوتبال هستند.

لطفا کمی دقت کنید! با صرف نظر از این جام ببینید که چه هوشمندانه حتی برنامه های زندگی مردم توسط رسانه ها مدیریت می شود.؟! تا نیمه های شب تماشای فوتبال و برنامه های تحلیلی آن و صبح روز بعد ایستادن با ولع مقابل کیوسکهای مطبوعاتی، خط به خط فقط تیتر صفحات زرد جراید ورزشی را تعقیب و سپس بحث در محل کار نسبت به نحوه و نتایج آن.

البته به هیچ وجه به ذات وجودی و جنبه ورزشی و سالم فوتبال انتقادی وارد نیست، اما نسبت به فوتبال آغشته به سیاستهای مستکبرین عالم که بازیکنان و تماشاگران و سمپاتیزانهای متعصب تیمها را بسان بازیچه و مترسک قرار میدهند مخالفت و انتقادها وارد است.

تیم فوتبال باشگاهی معروف اروپایی که بخشی از درآمدش مستقیم به تل آویو برای کمک به رژیم صهیونیستی ارسال می شود و با تاسف در کشورمان نیز کم هوادار ندارد این تیم.!!

فوتبال امروز تداعی کننده تفریح پادشاهان روم باستان در آوردگاه خونین گلادیاتورهاست. جنگ بیست و دو نفر برای لیخند رضایت کمپانی ها و سرمایه گذاران تیمها و رسیدن به میلیونها پول رایج! و نه برای صلح و مبارزه با فقر ! و نه برای مبارزه با نسل کشی زورگویان عالم!

و اما در این اشتغال و انحراف فکری اذهان عمومی دنیا در قسمتی از نقطه ژئوپلتیک جهان ، یعنی خاورمیانه ، آن آرزو و غایت استکبار و صهیونیسم جهانی برای تصاحب ارض موعود از نیل تا فرات، رژیم نجس صهیونیستی اسرائیل در نهایت خونسردی مشغول برگزاری بیرحمانه ترین و وحشیانه ترین آوردگاههای خونین نسل کشی انسانهای بیدفاع در باریکه غزه است.

این هم مسابقه فوتبال بین فلسطین و اسرائیل است! مسابقه ای نابرابر که 66 سال است ادامه دارد. اما در این زمین خبری از توپ و زمین چمن و تور و دروازه نیست. اینجا باران گلوله ها و خمپاره ها و موشکها و بمبهای فسفری است! در این بازی سر بریده اطفال بیگناه فلسطینی است که از شدت موج انفجارات بجای توپ به این سو و آن سو پرتاب می شود.
بعد از شصت و شش سال، بازی فلسطین - اسرائیل چند چند!؟
تعجب نکنید!
طبیعی است برادران و خواهران ، چرا که در قانا لبنان نیز این وحشیگری را دیدیم و دم نزدیم. در این بازی نه داوری وجود دارد و نه ناظری!، گویی درب لنز دوربین های رسانه های مدعی دنیا عمدا برداشته نمیشود.

باریکه غزه ، جایی که مردم به هنگام سحر یا افطار گلوله باران می شوند و نوجوانان فلسطینی در کوچه و خیابان توسط تیم حرامزاده مقابل دزدیده و سپس زنده زنده با بنزین سوزانده می شود و هیچ واکنشی حتی از ننه قمرهای رسانه ای زرد و بی حیثیت فارسی زبان ماهواره ای دیده نمیشود.!!

کسی نیست که در این بازی حداقل برای دلخوشی تیم فلسطین ، یک کارت زرد یا قرمز به این وحشی های آخرالزمانی بدهد.! مسابقه ای که تا امروز در همین چند روز اخیر بهمین سادگی که می خوانید، حدو 600 نفر زخمی و کشته شده اند.!

کجاست این آقای احمد شهید ، گزارشگر که نه ، بلکه خیانتگر حقوق بشر بیاید و با ژست عوامفریبانه اش از حقوق انسانی بگوید؟

اصلا ملت فلسطین براساس دیدگاه و دستورالعملهای سرویسهای اطلاعاتی غرب که به امثال احمدشهید دیکته می کنند ، آیا انسان و بشر محسوب می شوند؟ و الیته همینطور مسلمین روئینگیای رواندا و...

چقدر جان انسانها بی ارزش شده است؟ چاره ای نیست چرا که ذات کاربری سازمانهای به اصطلاح ملل و حقوق بشر در خدمت منافع شیاطین عالم است.

والله که هنوز هم صدای بلند شهید مطهری در خصوص یزیدیان و شمریان زمان یعنی صهونیستها و مظلومیت ملت فلسطین طنین انداز است و توصیه ها و هشدارهایش در خصوص خطر غده سرطانی بنام اسرائیل و لزوم وحدت یکپارچه مسلمین خواب را از چشمها می رباید.

اگر امروز مجاهدین حماس بصورت محدود ولیکن غرور آفرین سرزمینهای اشغالی را موشک باران می کنند، اما این همه قدرت و انرژی جهان اسلام نیست.
اگر ما دسترسی جغرافیایی به فلسطین را نداریم ، باید در جبهه رسانه با عملیات روانی ، دشمن و لجستیک آنرا سرکوب نماییم. این جبهه عریض و طویل علیه صهیونیسم باید با سازوکار حساب شده در طول خطوط منافع راهبردی آنها تشکیل شود.

اگر امروز اخبار غزه اینچنین بایکوت و از الواح رسانه ها پاک می شود باید با اعتماد و حسن ظن به خدا و وعده هایش و تلاش مستمر و ایجاد شبکه سراسری رسانه ای در هر چه بی آبرو کردن صهیونیستها و حامیانش اقدام کرد.

آینده از آن ملت فلسطین و نشانه های اضمحلال و درماندگی صهیونیسم پدیدار است که اینچنین وحشیگری می کند و شرمساری و بی آبرویی ثمره میلیاردها حمایت غربیان و آمریکا به رژیم غاصب برای تاریخ این کشورها خواهد بود.

به امید انسجام و وحدت مسلمین جهان


و قرائت نماز در میان صفوف کانهم بناین مرصوص مسلمین در بیت المقدس


  سعید صمیمی نژاد، تحلیلگر مسایل خاورمیانه - تیتر1


[ شنبه 93/4/21 ] [ 9:51 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
کتاب «لاف عشق» در چهار بخش سعی کرده با آسیب شناسی محیط های مذهبی و آرمانی، فعالان فرهنگی را با برخی موانع و مشکلات موجود در عرصه انقلاب اسلامی آشنا کرده و آنها را از افتادن در دام چالش ها و انحرافات این مسیر بر حذر دارد.

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 9:40 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
به خدا بگو: حیاتی که موجب شود مرگ را فراموش کنم، نمی‏خواهم؛ آرزوی طول عمری که موجب شود از اعمال صالح دور شوم، نمی‏خواهم.

[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 9:40 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
هجوم سه میلیون شهرک نشین به پناهگاه‌ها و مختل شدن زندگی عادی و فعالیت‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی، در پی حملات موشکی گسترده مقاومت در مناطقی که صهیونیست‌ها آن را امن می‌شمردند، مهر تائیدی بر این مطلب است.
گروه سیاسی "تیتریک سردمداران رژیم صهیونیستی پس از هر ماجراجویی ناکام خود برای روحیه بخشی به جامعه غاصب صهیونیست این‌گونه القا می‌کنند که توانسته‌اند ضربات سختی به جریان مقاومت که آن را تروریسم می‌خوانند، وارد کنند، اما مقاومت چه در جنگ 22روزه و چه جنگ هشت‌روزه و تجاوزات اخیر رژیم صهیونیستی نشان داده است که دست و پا بسته نیست و حملات موشکی نشان داد که مقاومت از جنگ 22روزه تا کنون در مسیر پیشرفت و رو به رشدی حرکت کرده است، هدف قرار دادن تل‌آویو و مناطقی که صهیونیست‌ها آن را امن می‌شمردند و عملیات کماندویی مبارزان فلسطینی علیه پایگاه نظامی در عسقلان مهر تأییدی بر این ادعاست.

رژیم صهیونیستی با وجود ادعای پیشتازی در جنگ اطلاعاتی و الکترونیکی هیچ‌گاه از ماهیت استراتژی واقعی مقاومت فلسطین و میزان توانمندی آن مطلع نشده و به همین سبب همواره در هر ماجراجویی علیه فلسطینی‌ها در نهایت با ناکامی و خفت در عرصه میدانی روبه‌رو می‌شود.

پیشرفت سامانه موشکی و دفاعی مقاومت از یک نظر قابل توجه است و آن اینکه مقاومت در حالی توانسته است توان موشکی خود را ارتقا بخشد که فراموش نکنیم، نوار غزه از ژوئن سال 2007 تاکنون با همدستی رژیم‌های سازشکار عربی از جمله رژیم وقت مصر به‌ریاست مبارک، تحت محاصره شدید قرار دارد و این وضع مشکلات و معضلات فراوانی را برای مردم و مقاومت به وجود آورده است.

اسرائیل ملت فلسطین را بزرگترین خطر استراتژیک علیه خود می‌داند بنابراین تلاش برای تضعیف این ملت و کشتن روح جهاد و پایداری ملت فلسطین از اهداف اساسی این رژیم است، هر از چند گاهی تلاش‌هایی برای ضربه زدن به ملت فلسطین و تضعیف آن را می‌بینیم، همچنین اسرائیل گاهی اوقات بهانه تراشی کرده و یا برای گریز از واقعیت‌هایی همچون به شکست انجامیدن گفتگو‌ها( مذاکرات روند سازش) به ملت فلسطین حمله می‌کند و این نوعی فرار رو به جلو است.
با توجه به جنگ 22 روزه و سایر جنگ‌های گذشته مقاومت در فلسطین، می‌توانیم ببینیم که این مقاومت امکانات ساده‌ای در اختیار دارد اما به خوبی می‌تواند آنها را به سوی نقاط ضعف رژیم صهیونیستی نشانه رفته و به نوعی توازن بازدارندگی برای دفاع از ملت فلسطین را ایجاد کند، مقاومت شیوه‌های اختفا و غافلگیری جدیدی را به وجود آورده است که در جنگ کنونی استفاده کرده و می کند.

کارشناسان می گویند ، احتمال حمله نیروی زمینی ارتش اسرائیل به فلسطین کم است زیرا اسرئیل نمی‌خواهد بار دیگر گرفتار جنگ با نوار غزه شود، نوار غزه منطقه‌ای کوچک و مملو از سکنه است که این امر باعث غافلگیری‌های بزرگی برای ارتش این رژیم می شود.

بر همین اساس عملیات نظامی در غزه به صورت کنونی خود باقی خواهد ماند، یعنی تنها ضرباتی که هیچ خسارتی برای ارتش اسرائیل به همراه نداشته باشد، این ارتش بسیار شکننده و ضعیف است و نمی‌تواند وارد جنگ‌های طولانی شود.
ناتوانی گنبد آهنین؛ سه میلیون صهیونیست در پناهگاه/ ارتش اسرائیل توان مقابله با مقاومت را ندارد
قطعا این جنگ طول نخواهد کشید و برخی طرف‌های برای متوقف کردن آن وارد عمل خواهند شد، جهانیان نمی‌خواهند توجه مردم به فلسطین جلب شود، آنان می‌خواهند امت اسلامی سرگرم مشکلات داخلی خود در سوریه و عراق باشد، هر روز شاهد خلق مشکل جدیدی برای سرگرم کردن امت اسلامی هستیم.

کشورهای عربی مشغول اموری هستند که به طور کل از منافع امت اسلامی به دور هستند، برخی از این کشورها مشغول تشکیل سازمان‌های خطرناکی همچون داعش ، تخریب سوریه و عراق بوده و همچنین بسیاری از آنان درگیر مشکلات داخلی خود هستند و اهمیتی به موضوع فلسطین نمی‌دهند.

جنگ علیه غزه باعث می‌شود تا توجه امت اسلامی به مسئله فلسطین جلب شود و این موردی است که اسرائیل و همپیمانانش آن را نمی‌خواهند به همین سبب این جنگ طول نخواهد کشید.

فرودگاه استراتژیک بن‌گوریون، حیفا، پایگاه نظامی عسقلان، بئر سبع و چندین منطقه دیگر آماج حملات تلافی‌جویانه مقاومت قرار گرفته است، اعلام هجوم سه میلیون صهیونیست به پناهگاه‌ها و مختل شدن زندگی عادی صهیونیست‌ها و فعالیت‌های اقتصادی رژیم صهیونیستی از اولین پیامدهای سومین ماجراجویی این رژیم از سال 2008 تا کنون است.

رژیم صهیونیستی در روزهای پایانی سال 2008، یعنی از 27 دسامبر به‌طرز بی‌رحمانه‌ای مناطق مختلف نوار غزه را آماج حملات خود قرار داده بود که نتیجه آن شهادت بیش از 1400 فلسطینی بی‌دفاع و بیگناه و زخمی شدن بیش از پنج هزار نفر دیگر بود. در این جنگ که 22 روز طول کشید، سکوت جامعه بین الملل و امت های عربی لکه ننگ دیگری بر دامن مدعیان دفاع از حقوق بشر گذاشت.
ناتوانی گنبد آهنین؛ سه میلیون صهیونیست در پناهگاه/ ارتش اسرائیل توان مقابله با مقاومت را ندارد
صهیونیست‌ها در 14 نوامبر سال 2012 هم با ترور یکی از فرماندهان نظامی ارشد حماس به‌نام احمد الجعبری، جنگ دیگری را علیه نوار غزه به راه انداختند که هرچند حدود 190 شهید و بیش از 1500 زخمی به جا گذاشت، اما ایستادگی و مقاومت مردم و گروه‌های مبارز و حملات تلافی‌جویانه آنها سبب شد تا اشغالگران خیلی زود و پس از هشت روز با متوقف کردن حملات خود به‌نوعی به شکست خود اعتراف کنند.

احمد بحر از اعضای ارشد حماس گفته بود دشمن می‌خواست با این جنگ، مقاومت را به تسلیم وادارد و زیرساخت‌های مقاومت را نابود کند، اما ناامید و سرخورده از این جنگ خارج شد و به هیچ‌یک از اهداف خود هم نرسید.

سامانه موشکی مقاومت فلسطین از نظر کمی و کیفی به سرعتی اندکی پایین­تر از سرعت موشک اما فراتر از تصور اسرائیل، پیشرفت کرده و اکنون از موشک های ابتدایی که یک دهه پیش از آن استفاده می­شد، به موشک­های میان بردی تبدیل شده است که مواضع حیاتی در قلب شهرک­های اسرائیلی را هدف قرار می­دهد.

برد موشک­های مقاومت اکنون دیگر به شهرک­های نزدیک غزه از جمله سدیروت محدود نمانده بلکه شهرک هایی تا فاصله 75 کیلومتری غزه از جمله تل آویو و عسقلان و نیز بئر السبع در تیررس این موشک­ها قرار گرفته است.
ناتوانی گنبد آهنین؛ سه میلیون صهیونیست در پناهگاه/ ارتش اسرائیل توان مقابله با مقاومت را ندارد
این در حالی است که اسرائیل تا پیش از این، تل آویو و دو شهرک مزبور را از حملات موشکی گروه­های مقاومت فلسطین در امان می­دید.

جنبش­های حماس و جهاد اسلامی فلسطین، دو سال پیش و در جریان حمله اسرائیل موسوم به «ستون ابر» از موشک­هایی مانند «فجر 5» ساخت ایران ونیز موشک «ام 75» استفاده کرد و با آن بخش غربی قدس را هدف قرار داد.

اما نیروهای مقاومت همزمان با در اختیار گرفتن این موشک­ها، تلاش کرد ضمن توسعه و پیشرفت موشک­های گراد، از سکوهای ثابت و متحرک پرتاب موشک استفاده کند.

در این میان، آنچه بیش از افزایش برد موشک­های مقاومت، اسرائیل را نگران می کند، دقت هدف گیری این موشک­ها است آن هم در شرایطی که بنابر اعلام رادیو اسرائیل، توان واکنش گنبد آهنین در برابر موشک­های کوتاه برد، کاهش یافته است.

اخیرا 110 موشک مقاومت به سمت اسرائیل شلیک شد که 90 فروند از آن به اهداف مورد نظر اصابت کرد در حالی که سامانه گنبد آهنین فقط توانست از اصابت ده موشک به اهداف مورد نظر، جلوگیری کند.
ناتوانی گنبد آهنین؛ سه میلیون صهیونیست در پناهگاه/ ارتش اسرائیل توان مقابله با مقاومت را ندارد
به هر حال گروه­های مقاومت فلسطین هنوز از موشک­های جدیدتر از موشک های قبلی استفاده نکرده ­است زیرا معمولا نیروهای مقاومت، تمام سلاح­هایی را که در اختیار دارد، علنی نمی­کند.

با این همه، به احتمال زیاد گروه­های مقاومت فلسطین اکنون موشک­های پیشرفته­‌تری از قبل در اختیار دارد که استفاده از آن به شرایط جنگ و درگیری در آینده بستگی دارد به این معنی که مقاومت بر اساس تحولات نبرد و درگیری­ها، در مورد استفاده از آن تصمیم گیری خواهد کرد.

در این میان، بنابر اعلام تلویزیون رژیم صهیونیستی، برای اولین بار موشک‌های گروههای فلسطینی به منطقه" غوش دان" در 80 کیلومتری شهر غزه اصابت کرده است.

شکست سیاست‌های رژیم صهیونیستی در قبال سوریه و عراق است که پس از گذشت بیش از سه سال با وجود همدستی با رژیم‌های مرتجع عرب و آمریکا نتوانست سوریه را از محور مقاومت جدا کند و در عراق هم طرح این رژیم برای تجزیه این کشور به سد محکم و غیرقابل نفوذی به‌نام مرجعیت عالی دینی خورد که با فتوای خود موج داوطلبان مبارزه با تروریست‌های مزدور مورد حمایت تل‌آویو را به مراکز داوطلبی پیوستن به ارتش سرازیر کرده و سبب وحدت شیعه و سنی در برابر تروریست‌های تکفیری موسوم به داعش شده که مهمترین ابزار صهیونیسم و استکبار جهانی برای مخدوش کردن وجهه اسلام و پیشبرد اهداف خطرناک آنها علیه کشورهای اسلامی به شمار می‌رود.

رژیم صهیونیستی به‌شدت از انزوا رنج می‌برد، بن‌بست در مذاکرات سازش و افزایش فشار افکار عمومی جهان به‌ویژه در اروپا بر این رژیم یکی دیگر از دلایل ماجراجویی جدید تل‌آویو به شمار می‌رود.

شاید بتوان یکی از مهمترین دلایل تجاوزات جدید رژیم صهیونیستی به نوار غزه را جلوگیری از روشن شدن آتش انتفاضه سوم ملت فلسطین دانست که در پی جنایت هولناک شهرک نشینان صهیونیست در زنده آتش زدن یک نوجوان بیگناه فلسطینی، خشم و انزجار شدید از اشغالگران قدس آنها را فرا گرفته است.
ناتوانی گنبد آهنین؛ سه میلیون صهیونیست در پناهگاه/ ارتش اسرائیل توان مقابله با مقاومت را ندارد

در نهایت می توان گفت، شرایط امروز نوار غزه و منطقه و جهان نشان می‌دهد که شرایط فلسطینی‌ها با شرایط دوران جنگ 22روزه تفاوت پیدا کرده است و تغییرات اخیر به‌ویژه در سوریه و همچنین شکست طرح صهیونیستی تجزیه عراق، به‌نفع جریان مقاومت تغییر کرده و تلاش‌های حامیان تل‌آویو برای تغییر معادلات به‌نفع خود با شکست روبه‌رو شده است و ماجراجویی جدید اشغالگران قدس در غزه هم جز شکست و ناکامی نتیجه‌ای دیگر برای آنها نخواهد داشت.

ولی الله صاحبکاری - تیتر1


[ پنج شنبه 93/4/19 ] [ 9:36 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بی‏ تردید، به دلیل فراری بودن اکثر خارج نشینان، چنین اجتماعی نمی توانست در داخل کشور صورت گیرد و سفیران اصلاحات باید به دیدار هم فکران خود در آن سوی مرزها می رفتند.
منبع: کرج رسا

[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 9:41 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
غائله 18 تیر سال 78 که به حادثه کوی دانشگاه مشهور شد، یکی از حوادثی بود که در نهایت اوج رابطه امام و امت در جمهوری اسلامی را آشکار کرد؛ فتنه ای که با لبیک مردم به ندای رهبری خاتمه یافت.

[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 9:40 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
آیه‌ی «شجره طیبه» پس از آیه‌ی نصرت الهی بیشترین استفاده را در بیانات و پیام‌های منتشر شده از ایشان با 44 بار، تکرار داشته است.

[ چهارشنبه 93/4/18 ] [ 9:38 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
معاون مدیر مرکز مطالعات راهبردی دمشق از سرنخ هایی درباره ارتباط ابوبکر بغدادی با سازمان جاسوسی آمریکا پرده برداشت.
منبع: العالم

[ سه شنبه 93/4/17 ] [ 10:1 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 4
بازدید دیروز: 37
کل بازدیدها: 1041225
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون