سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
منتشر کنندگان آن خواسته یا ناخواسته، از روی عمد یا غیر عمدی، تصویر حجة الإسلام و المسلمین سید «حسن خمینی» را به عنوان تصویر این مطلب انتخاب کرده اند که این خود جای سؤال دارد.

[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:44 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یکی از ویژگی های منحصر به فرد دوران زندگانی ائمه اطهار (علیه السلام) پاسخ به پرسش هایی بوده که از این بزرگواران می گردیده و متعاقبا آنان نیز با بیان پاسخی شایسته و کامل، به راهنمایی پرسشگران می پرداخته اند به نحوی که این پاسخ ها تا زمان حال نیز کاربرد خود را حفظ نموده است.

[ پنج شنبه 93/6/27 ] [ 2:38 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در یادداشت زیر به بررسی استعاره پرکاربرد رهبری و پیام‌های آن برای مسئولان دولتی و همچنین برای مردم در مواجهه با دولت پرداختیم.

[ دوشنبه 93/6/10 ] [ 12:18 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
متأسفانه اهداف و نیات گردانندگان شبکه‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان چیزی است که کمتر مورد توجه بسیاری از مشاهده‌کنندگان آن قرار می‌گیرد.

[ دوشنبه 93/6/10 ] [ 12:17 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
ارتباط‌ امام‌ موسی‌ صدر و امام‌ (ره‌) به‌ گونه‌ای‌ بود که‌ وقتی آیت‌الله موحد ابطحی‌ از ایشان‌ سؤ‌ال‌ کرد اگر انقلاب‌ شما به‌ پیروزی‌ رسید، چه‌ کسی‌ را دارید که‌ بتوانید زمام‌ امور را به‌ او بسپرید، امام‌ پاسخ‌ دادند: «رفیق‌ خودت‌ آقاموسی».

[ دوشنبه 93/6/10 ] [ 12:14 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
          

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 25
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 1040318
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون