سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
ایران 10 روز است تبدیل بخشی از ذخیره اورانیوم 5 درصد خود به اکسید را هم آغاز کرده است.

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 12:0 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سوگند به خدا که حیط? این روایت تنها امام حسن(ع) و امام حسین(ع) و دیگر فرزندان بلاواسط? ایشان را در برمی گیرد.
منبع: مهر

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 11:58 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
انتخاب محل زندگی، انتخاب همسر، انتخاب رشته تحصیلی ، انتخاب شغل، انتخاب نوع پوشش ، انتخاب نوع روابط اجتماعی و انتخاب رفتارهای خانوادگی و... همه و همه منجر به سبکی از زندگی می شود.

[ یکشنبه 93/1/31 ] [ 11:57 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
در سفر اخیر رئیس جمهور به سیستان و بلوچستان، هیأتی از سازمان انرژی اتمی با حضور در دانشگاه سیستان به تجهیزات هسته ای این دانشگاه برچسب سازمان زده و برخی از تجهیزات را پلمپ کردند.
منبع: دانا

[ شنبه 93/1/30 ] [ 9:34 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در این دو فیلم قصه‌ها و آشغال‌های دوست‌داشتنی، نظام بعنوان یک سیستم سرکوبگر نمایش داده شده است.
منبع: فارس

[ شنبه 93/1/30 ] [ 9:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رهبر انقلاب برخورداری زن از فرصت تحصیل و رشد و تعالی را یک ضرورت برشمردند و خاطرنشان کردند: برخلاف برخی دیدگاهها، اشتغال از مسائل اصلی مربوط به زنان نیست البته اشتغال و مدیریت مادام که با مسئله اصلی یعنی خانواده منافاتی پیدا نکند، ایرادی ندارد.

[ شنبه 93/1/30 ] [ 9:25 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رضا امیرخانی گفت: اخبار سوریه مربوط به صفحه حوادث نیست، بلکه مربوط به صفحه فرهنگ و اندیشه است.

[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 2:20 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
ابراهیم حاتمی کیا در همایش «تصویر قلم» که با یاد شهید آوینی برگزار شد از حضور اخیرش در محضر رهبر انقلاب و چهره بشاش رهبر معظم انقلاب هنگام صحبت کرد.
منبع: مهر

[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 2:12 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
دبیر جامعه وعاظ و عضو جامعه روحانیت مبارز گفت: قوه قضائیه در اجرای محاکمه مهدی هاشمی تعجیل کرده و بدین وسیله پاسخی به مطالبات افکار عمومی و مردم دهد.

[ چهارشنبه 93/1/27 ] [ 2:8 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به عدم صدور ویزا برای نماینده معرفی شده ایران به سازمان ملل،‌ اظهار داشت: دشمن اگر از ما نرمش ببیند جلو می آید؛ این اواخر قدری نرمش بی‌جا مشاهده شد سابقا این گونه نبود، به همین دلیل امروزه دشمنان قدری پیش‌روی کرده‌اند.


گروه سیاسی«تیتریک» ؛ حضرت آیت الله نوری همدانی با تأکید بر این که نرمش بی‌جا نشان دادن در برابر دشمنان آنها را گستاخ‌تر می کند، گفت: پیشروی دشمنان در این زمینه نیز ناشی از برخی نرمش‌هایی است که اخیر مشاهده شده است.

به گزارش خبرگزاری رسا، حضرت آیت الله حسین نوری همدانی از مراجع تقلید در دیدار جمعی از پاسداران انقلاب اسلامی در واکنش به عدم صدور ویزا برای نماینده معرفی شده ایران به سازمان ملل،‌ اظهار داشت: دشمن اگر از ما نرمش ببیند جلو می آید؛ این اواخر قدری نرمش بی‌جا مشاهده شد سابقا این گونه نبود، به همین دلیل امروزه دشمنان قدری پیش‌روی کرده‌اند.

وی با اشاره به آیه«وَ لْیَجِدُوا فِیکُمْ غِلْظَةً» گفت: قرآن می فرماید با دشمنان باید با شدت،‌ خشونت، غلظت و قدرت برخورد کنید تا پیروز شوید اما اگر در برابر آنان نرمش از خود نشان دهید، پیش می آیند چراکه زیاده خواهی و قلدرمآبی جزو ذات حکومت آنها است.

افزود: آقای ابوطالبی، نماینده معرفی شده از سوی ایران به سازمان ملل را به این بهانه که در تسخیر لانه جاسوسی حضور داشته است ویزا ندادند؛ چرا نمی گویند که برای چه لانه جاسوسی تسخیرشد؟! ما که در برابر ظلم و جور قیام کرده‌ایم مقصریم اما آنان که مرکز ظلم و جور را بوجود آورده‌اند مقصر نیستند؟!

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم به ماجرای پرتاب لنگه کفش از سوی مردم به برخی مسؤولان آمریکایی اشاره کرد و گفت: اخیرا لنگه کفشی به سمت هیلاری کلینتون پرتاب کردند و چند سال پیش نیز در عراق نیز به بوش لنگه کفش زدند؛ این اتفاقات حاکی از منفور بودن حکومت آمریکا در میان ملت‌های دنیا است.

حضرت آیت الله نوری همدانی در بخش دیگر سخنان خود در توصیه به جوانان، اظهار داشت: خداوند در آیه 54 سوره روم عمر انسان را به سه بخش تقسیم می کند؛ دوران کودکی و پیری را دوران ضعف و ناتوانی بر می شمرد، اما دوران جوانی زمان شکوفایی استعدادها، رشد و بالندگی است، عالی‌ترین دوران عمر جوانی است.

وی ادامه داد: در فرهنگ اسلام تأکید فراوانی شده است که قدر جوانی خود را بدانید و به خودسازی و شخصیت سازی بپردازید؛ خودسازی برای انجام رسالت سنگینی که خداوند به عهده انسان گذاشته، امری ضروری است؛ اگر خود را نسازیم نمی توانیم جامعه را بسازیم.

این مرجع تقلید علم آموزی، کسب ایمان، عقل، تقوا و تعهد، شناخت حوادث زمان را از اصول خودسازی برشمرد و توضیح داد: عقل با علم متفاوت است؛ عقل داشتن یعنی قوه تشخیص حق از باطل؛ ممکن است فردی بسیار با سواد باشد اما حق و باطل را تمیز ندهد؛ نزد پیامبر(ص) گاهی از برخی افراد تعریف می کردند حضرت سؤال می فرمود عقلش چگونه است؟ این سرمایه بزرگی برای انسان است.

استاد برجسته درس خارج حوزه علمیه قم شناخت، تحلیل و ریشه یابی حوادث زمانه را بسیار مهم خواند و ابراز داشت: وظیفه جوانان در این زمینه بسیار حساس است؛ باید دشمن و نقشه‌هایش را بشناسید و در برابر آنها ثابت قدم باشید.

حضرت آیت الله نوری همدانی خداشناسی را اولین گام در راه کسب ایمان دانست به آیاتی در این زمینه اشاره کرد و گفت: خداوند در قرآن شش راه برای شناخت خداوند مطرح می کند؛ نظم جهان آفرینش، هدف دار بودن مخلوقات، تطابق و تناسب مخلوقات با یکدیگر، حرکت، حدوث و حیات.


[ سه شنبه 93/1/26 ] [ 6:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 61
کل بازدیدها: 1041205
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون