سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
یکی از رفقا گفت: یادت هست 23 محرم چه روزی است؟ گفتمش: نه چه خبر است؟ گفت: سالروز تخریب حرمین عسگریین را یادت رفته؟ گفت: چرا هیچکس یادش نیست پس؟ گفت چرا حواس همه تان پرت شده به این طرف و آن طرف. مگر امام عسگری بابای امام زمان ما نیست؟ مگر امام هادی نوه امام رضای خودمان نیست؟ مگر اینجا ایران مملکت شیعه نیست؟ کجاییم پس امروز؟ چرا هیچکداممان یادمان نبود فاجعه امروز را...؟

[ سه شنبه 93/8/27 ] [ 8:30 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
نمایی که پیش رو دارید،هدیه ای است به مناسبت سومین سال‌گشت عروج ملکوتی این «دانشمند فرزانه».
منبع: مشرق

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 7:56 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امروزه با مدرن شدن جوامع و راه یافتن ابزار الکترونیکی به خانواده، متأسفانه شاهد ایجاد شکافهایی عمیق بین افراد خانواده هستیم که نسبت به قبل علقه و محبتی آن چنانی به هم ندارند، ...

[ سه شنبه 93/8/20 ] [ 7:49 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
استشمام بوی سیب از حرم امام حسین(ع)، ویژگی عجیبی است که چند کتاب معتبر به آن اشاره کرده اند.

[ چهارشنبه 93/8/14 ] [ 11:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
محرم سال 61 هجری قمری است و در صحرای کربلا، روزها... ساعت‌ها... دقایق... و ثانیه‌ها می‌گذرند و امام حسین (ع) با وجود این‌که هدف‌شان محو باطل و منکر و جبهه آن است، تلاش می‌کند که افراد هرچه کمتری در این جبهه قرار گیرند.
منبع: ایسنا

[ یکشنبه 93/8/11 ] [ 11:11 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
از کوچه‌ افشار که وارد می‌شویم،‌ در اواسط کوچه سمت چپ کاشی‌های فیروزه‌ای تجلی می‌کند که بر روی آن نوشته شده بود، "حسینیه سادات اخوی"‌، درب چوبی حسینه که باز شود با فضایی غیر قابل تصور روبرو می‌شویم.

[ یکشنبه 93/8/11 ] [ 11:10 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک معروف نباید معروف دیگری را از بین ببرد. لا قربة فی النوافل اذا اضرت بالنوافل. یعنی اگر مستحبی ضرر زد به واجب، آن مستحب دیگر قرب و ارزشی ندارد.

[ یکشنبه 93/8/11 ] [ 11:8 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
وى نوجوانى است که پدرش در میدان کارزار به شهادت رسیده، شاید مادرش از میدان رفتن او نگران باشد.

[ یکشنبه 93/8/11 ] [ 11:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک فرقه خاص که سال گذشته با برنامه‌ریزی‌های گسترده و با سوءاستفاده از احساسات عزاداران اقدام به برگزاری مراسم قمه‌زنی دریکی از کارگاه‌های حاشیه‌ای شهر قم کرده بود، امسال قصد دارد این مراسم را در حسینه های قم برگزار کند و آن را به‌صورت زنده در شبکه‌های ماهواره‌ای پخش کند.

[ یکشنبه 93/8/11 ] [ 11:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
کسی که در عزای ما بگرید و از مالش در عزای حسین صرف کند و در غم او بیخوابی کشیده و در حاجت عزادارانش بکوشد و در راه او تشنگان را آب دهد و به دشمنانش لعنت کند پاداشش بهشت است.

[ یکشنبه 93/8/11 ] [ 11:6 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 60
بازدید دیروز: 40
کل بازدیدها: 1040353
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون