سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
امام صادق علیه السلام فرمودند: هر که صد مرتبه بر محمد و آل محمد صلوات فرستد، خدا و فرشتگانش هزار بار بر او صلوات می‌فرستند.

[ جمعه 93/3/16 ] [ 4:36 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
داستان واقعی دیدار امام عصر(عج) با یکی از جانبازان کرجی.


[ جمعه 93/3/16 ] [ 4:36 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
من پولی برای خرید خانه ندارم.خانه‌ای اجاره کرده‌ایم که قرار است،دریک طبقه آن آقامصطفی و در طبقه دیگر آقامجتبی زندگی کنند.
منبع: تسنیم

[ پنج شنبه 93/3/15 ] [ 6:20 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
همسر امام خمینی در مورد مراسم ازدواج خود می‌گوید: در حالی که رسم نیست در ماه رمضان ازدواج کنند، اما عروسی ما در ماه رمضان بود...

[ چهارشنبه 93/3/14 ] [ 2:58 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در بخشی از دعای ابوحمزه ثمالی، امام سجاد علیه السلام با اشاره به جایگاه والای علماء، می فرمایند: «لِنَعْمآئِکَ فَحَرَمْتَنی اَوْ لَعَلَّکَ فَقَدْتَنی مِنْ مَجالِسِ الْعُلَمآءِ فَخَذَلْتَنی» شاید دیده‌ای سپاسگزار نعمت‌هایت نیستم پس محرومم ساخته‌ای یا شاید مرا در مجلس علما، نیافته‌ای پس خوارم کرده‌‌ای

[ چهارشنبه 93/3/14 ] [ 2:47 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اکبر گنجی که پیش از این بخاطر "انکار وحی در نزول قرآن" و همچنین "انکار وجود مبارک امام عصر" (عج)، توسط مراجع تقلید "مرتد" شناخته شده بود، سعی داشت از منظر حقوق بشر و دموکراسی به تخریب جایگاه و منزلت امام خمینی (ره) بپردازد.
منبع: جام نیوز

[ چهارشنبه 93/3/14 ] [ 2:44 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اسقف خلیل ابى نادر از رهبران مسیحى لبنان گفت: اگر [امام] خمینی از کلیساى مسیحى مى‏بود، مردم مؤمن وى را قدیس بزرگى مى‏دانستند و او را شفیع خویش قرار مى‏دادند.

[ چهارشنبه 93/3/14 ] [ 2:43 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
معمولا عکس‌های خصوصی تر حضرت امام خمینی (ره) به دست نشریات نمی‌افتد، اما این عکس پس از 30 سال توسط عکاس آن منتشر شد.

[ چهارشنبه 93/3/14 ] [ 2:42 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
گفت‌وگوی زیر (قسمتی از سریال ستایش که جمعه شب ها از شبکه سوم سیما پخش می شود) که بعد از پخش از صداوسیما موجی از واکنش ها را در شبکه های اجتماعی به دنبال داشت، شاید خالی از لطف نباشد.
منبع: جهان

[ سه شنبه 93/3/13 ] [ 1:17 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
ما بحمداللَّه ذخیره‌یی بی‌پایان از ادعیه‌ی مأثوره‌ی از اهل‌بیت (علیهم‌السّلام) داریم که انس با آن، صفا و معرفت و کمال و محبت می‌بخشد و بشر را از آلایشها پاکیزه می‌سازد.

[ شنبه 93/3/10 ] [ 4:28 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 9
بازدید دیروز: 69
کل بازدیدها: 1040262
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون