سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
انتشار تصویر سردار قاسم سلیمانی در عراق نشان می‌دهد که ایران استراتژی خود را تغییر داده و قدرت خود را به صورت علنی نشان می‌دهد. فرمانده نیروی هوایی سپاه ایران گفته است: اگر به خاطر ایران نبود کردستان عراق به دست داعش افتاده بود.
منبع: جام نیوز

[ چهارشنبه 93/7/30 ] [ 12:29 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
این روز ها با نزدیک شدن به محرم، زنان شاغل در کارخانه پرشین نوین پرچم، عاشقانه و سخت مشغول چاپ پرچم های محرم هستند. اینجا کارخانه حسین(ع) است.

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 7:9 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امام حسین علیه السلام به یاران خود فرمودند: بدرستی که من در این سفر کشته خواهم شد.

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 6:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حوادث سخت عاشورا و کربلا پنجاه سال بعد از وفات رسول الله(ص) واقع شد، آنهم به دست مسلمانان و پیروان رسول الله (ص) ، مردمی که معروف به تشیع و دوستی آل علی(ع) بودند به دست مسلمانان که شهادتین می دادند؛
منبع: دانا

[ دوشنبه 93/7/28 ] [ 6:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
نامه ای که اشک را مهمان چشم های بچه‌های جهادی می‌کند...

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 4:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
منبع: مشرق

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 2:17 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
زائری می‌گوید: آن اوایل کسی مثل شهید عراقی جلوی امام آستین کوتاه می‌پوشید، رجایی سبیلش بلند و ریشش کوتاه بود، بعضی از شهدای 7 تیر با کراوات عکس دارند، هیچ‌کدام از آنها در اول انقلاب مسئله اصلی نبود. جابه‌جایی اولویت‌ها نقطه ضعف ما شد.
منبع: تسنیم

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 2:10 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
روز بیست و چهارم ذیحجه روزی است که رسول خدا صَلَّی اللَّهِ عَلِیهِ وَاله با نصارای نجران مُباهَلَه کرد و پیش از آنکه خواست مُباهله کند عبا بر دُوش مبارک گرفت و حضرت امیرالمؤ منین و فاطمه و حَسَن و حسین عَلیهمُ السلام را داخل در زیر عبا نمود .

[ یکشنبه 93/7/27 ] [ 2:3 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امام صادق(ع) فرمود: این مدبرات چهارگانه -چهار ملک جبرئیل، میکائیل، اسرافیل و عزرائیل- از آسمان به شما و دوستانتان نگاه می‌کنند که انوار شما، بسیار زیباتر از انوار ستاره‌ها برای آن‌ها است...آن‌ها هم انوار شما را مدح می‌کنند.
منبع: فارس

[ جمعه 93/7/25 ] [ 3:53 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی البرز در پی صدور حکم اعدام برای رهبر شیعیان عربستان با صدور بیانیه ای این اقدام را محکوم کرد.

[ پنج شنبه 93/7/24 ] [ 11:4 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 21
بازدید دیروز: 39
کل بازدیدها: 1041281
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون