سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
پیش از این در نوشتارهای جداگانه در خصوص سران فتنه و مسئله رفع حصر آنان نوشتیم که عکس العمل نظام در رابطه با سران فتنه و خیانت آنان به نظام و ملت ایران بسیار سطحی بود،
منبع: جام نیوز

[ یکشنبه 92/4/30 ] [ 2:21 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
آیت‌الله مهدوی کنی که سحرهای ماه مبارک رمضان در برنامه تلویزیونی ماه خدا چند دقیقه‌ای به بیان نکات اخلاقی و قرآنی می‌پردازد، در چند شب متوالی به تبیین واژه «اعتدال» که شعار انتخاباتی حسن روحانی در انتخابات ریاست جمهوری بود، پرداخت.
منبع: ایسنا

[ یکشنبه 92/4/30 ] [ 2:14 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
دبیرکل جبهه پیروان خط امام و رهبری اظهار کرد: من به آقای روحانی رای ندادم اما وی را خیرالموجودین می‌دانم.
منبع: ایسنا

[ شنبه 92/4/29 ] [ 6:22 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
خبرنگاران مشرق در جریان پیگیری‌های خبری به "زمزمه"هایی برمی‌خورند که میهمان‌‌کردن مخاطبان به این شنیده‌ها خالی از لطف نیست.
منبع: مشرق

[ شنبه 92/4/29 ] [ 6:10 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
کنگره آمریکا در آستانه مراسم تحلیف «حسن روحانی» بعنوان رئیس‌جمهور جدید ایران، ارسال لایحه تحریم‌ها علیه ایران به کاخ سفید را به تعویق انداخت و واشنگتن‌پست این اقدام را یک اقدام دیپلماتیکی خوب برای آمریکا و ایران خواند.

گروه بین الملل«تیتریک»؛به نقل از روزنامه آمریکایی «واشنگتن‌پست»، از زمانیکه «باراک اوباما» رئیس‌جمهور آمریکا در 2009 به کاخ سفید راه یافت دولت وی به طرز چشمگیری موضع بسیار سختی را علیه ایران اتخاذ کرد و تحریم‌های فلج‌کننده‌ای علیه این کشور تحمیل کرد و حمایت بین‌المللی برای مهار تحت کنترل درآوردن اقتصاد ایران را جلب کرد و به طور دائم از تمایل خود برای استفاده از نیروی نظامی علیه برنامه هسته‌ای ایران سخن به میان آورد.اما کنگره آمریکا اغلب راهی را برای سخت‌تر کردن مواضع آمریکا در قبال ایران پیدا کرده است، با اینحال در هفته‌های اخیر مواضع کنگره در قبال ایران نرم تر شده است

 
بر اساس این گزارش، کنگره معمولاً در هر تابستان لایحه‌ای را با هدف تشدید تحریم‌های ایران به کاخ سفید می‌فرستاد، صرفنظر از اینکه کاخ سفید این لایحه را مناسب یا غیرمناسب می‌دانست، اما در سال جاری میلادی، اعضای کنگره سنت‌شکنی کردند و فصل‌نامه «امیلی کادی» (فصلنامه کنگره) گزارش کرد که لایحه تحریم‌های سالانه کنگره به تعویق افتاده است و حتی اگر برای امسال آماده شود، در زودترین هنگام تا ماه اکتبر آماده نمی‌شود.
 
در این فصلنامه آمده است که تعویق تهیه لایحه تحریم‌ها علیه ایران، یک روزنه دیپلماتیک خوب برای آمریکا و ایران است؛ «حسن روحانی» در ماه آگوست دولت را به دست می‌گیرد و دور بعدی مذاکرات بین‌المللی هسته‌ای نیز در ماه سپتامبر (یک ماه بعد از مراسم تحلیلف روحانی) برگزار می‌شود.
 
بر اساس این گزارش، دولت اوباما و روحانی مدت ها است که برای تعامل در دیپلماسی مستقیم و همکاری برای یک توافق گسترده‌تر برای پایان دادن به چند دهه دشمنی ابراز تمایل کرده اند.
 
واشنگتن‌پست در پایان نتیجه‌گیری کرد که نرم شدن ظاهری مواضع کنگره آمریکا در قبال ایران یک نشانه بطور بالقوه چشمگیر برای پایان دادن به چند دهه دشمنی ایران و آمریکا است و یک گام هرچند کوچک در مسیر صلح است.
 
[ شنبه 92/4/29 ] [ 6:9 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک شرکت هرزه ساز فرانسوی که سالهاست در راستای اقدامات ضد انسانی فعالیت می کند و زنان و مردان مصنوعی برای شهوت رانان می سازد و به این سبک به بشریت توهین و تحقیر می کند.
منبع: جام نیوز

[ شنبه 92/4/29 ] [ 2:5 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
مثل کابینه حسن روحانی، آینده سیاسی محمود احمدی نژاد هم سوژه‌ای شده که این روزها درباره آن می‌نویسند و اظهار نظر می‌کنند.

[ شنبه 92/4/29 ] [ 2:3 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
ترک روزه به‌مجرد بعضى از عذرها جایز نیست، ولى اگر روزه گرفتن ضرر داشته باشد یا تحمل آن همراه با مشقت زیاد باشد، افطار براى آن‌ها جایز است. قضاى روزه‌‌‏هایى که از ماه رمضان افطار کرده، بر او واجب است.
منبع: جام نیوز

[ جمعه 92/4/28 ] [ 8:17 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امام جمعه موقت تهران ضمن تقدیر از حماسه سیاسی 24 خرداد گفت: کسانی که در سال 88 ادعای تقلب کردند باید از اینکه به روی مردم نگاه کنند خجالت کشیده و پیشانی‌شان عرق کند؛ تاکنون خیلی با آنها مسامحه شده است.
منبع: فارس

[ جمعه 92/4/28 ] [ 8:16 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حجت الاسلام رستمی، استاد اخلاق گفت: توبه شش شرط دارد و طبق مستندات در نهج البلاغه دو شرط آن اکمالی و دو شرط دیگر الزامی است. کسی که قصد توبه دارد نباید حق الناس گردنش باشد، زیرا خداوند از حق دیگران که بر گردن بنده اش باشد نمی گذرد.
منبع: تسنیم

[ جمعه 92/4/28 ] [ 1:34 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 109
کل بازدیدها: 1043127
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون