سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
اسفندیار رحیم مشایی، نامی که امروزه به باور اکثریت مردم و کارشناسان و مسئولان گزینه احمدی نژاد برای دور بعدی انتخابات ریاست جمهوریست، گزینه ای که گفته می شود مدل ایرانی پوتین _ مدودف را قرار است پیاده کند.

[ دوشنبه 91/12/28 ] [ 11:42 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
سخنگوی نیروهای مسلح خطاب به دولتمردان آمریکایی تاکید کرد: آقای اوباما! اشتباه نکن ما هم همه گزینه‌هایمان روی میز است. قبل از آنکه بیشتر از این در باتلاق منطقه گرفتار شوید به سرزمین خود بازگردید.

[ یکشنبه 91/12/27 ] [ 6:26 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
هیچ یک از سه گروه مورد اشاره - دو گروه مشترک فتنه و انحراف - و گروه اصلاح طلبان بیرون از فتنه 88 برای انتخابات خرداد 92 نامزد مطرح و قابل رقابتی ندارند.
منبع: کیهان

[ یکشنبه 91/12/27 ] [ 6:25 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رییس‌جمهور با بیان این‌که در برنامه‌ریزی‌ حکومتی ما هنوز مسجد جایگاه محوری و اساسی را پیدا نکرده است، اظهار کرد: هیچ کدام از ما مسئول این نیستیم که مارک بر پیشانی افراد بزنیم که چه کسی بهشتی یا جهنمی است، این را فقط خداوند و قلب آن انسان می‌داند.
منبع: ایسنا

[ یکشنبه 91/12/27 ] [ 6:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رحیم‌مشایی گفت: همانطور که با دیدن احمدی‌نژاد ترس‌ها می‌ریزد از سوی دیگر دشمنان و مسئولینی که کارهای خود را بدرستی انجام نمی‌دهند از وی می‌ترسند.

[ شنبه 91/12/26 ] [ 9:48 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
فارغ از اینکه چه نامزد و چه گروهی در انتخابات ریاست جمهوری سال 92 به پیروزی برسد در نهایت دولت یازدهم با میراثی روبرو خواهد بود که از دولت دهم و عملکرد 8 ساله محمود احمدی‌نژاد به وی رسیده است.
منبع: فارس

[ شنبه 91/12/26 ] [ 9:48 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
جواب احمدی نژاد به تذکرات رهبر انقلاب، مراجع و روحانیت در مورد مشایی، بار دیگر در این جشن از سوی رییس جمهور داده شد: برای من سخن گفتن از آقای رحیم مشایی بسیار سخت است اما باید شهادت دهم این مرد دلی دارد مانند آئینه پاک و زلال ایمانی دارد به استواری دماوند، الوند، دنا و سبلان من افتخار آشنایی با او را از 27 سال قبل دارم.

[ شنبه 91/12/26 ] [ 9:47 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حجت الاسلام والمسلمین نقویان درباره احضارش به دادگاه ویژه روحانیت گفت: ما به خاطر شکایت آقایان به دادگاه ویژه روحانیت احضار شدیم و قاضی محترم سوالاتی را پرسید و جواب‌هایی دادم.

[ شنبه 91/12/26 ] [ 6:22 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رهبر انقلاب اسلامی از مردم و مسافران هم درخواست کردند تا بیش از پیش مقررات و قوانین را رعایت کنند تا خدایی نکرده در این ایام شادی، برای آنان تلخکامی بوجود نیاید.
منبع: تسنیم

[ شنبه 91/12/26 ] [ 6:22 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
راز بی نشان است و رمز نشان بی نشان؛ اشاره ای و دیگر هیچ...

[ شنبه 91/12/26 ] [ 3:59 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 84
بازدید دیروز: 151
کل بازدیدها: 1041749
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون