سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
غیبت برای مسئولین طوری نیست؛ حضرت امیر(ع) می فرماید: پول بده غیبت بشنو../حضرت امیر(ع)‌آبروریزی کرد عثمان بن حنیف سر سفره ای رفت که اشراف بودند فقرا نبودند؛ حضرت امیر نامه ای نوشت و این کبابی که خورد کوفتش شد؛ هزار و چهارصدسال است که به خاطر آن سیخ کباب؛ عثمان آبرو ندارد...

[ چهارشنبه 91/10/27 ] [ 9:15 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک شیخ وهابی، برگزاری هرگونه انتخابات را "تشبّه به کفار" دانست و آن را حرام اعلام کرد!
منبع: العالم

[ چهارشنبه 91/10/27 ] [ 9:15 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
این رابط سازمان ام آی سیکس ضمن تمسخر فرهنگ ایرانی نوشته است: این فرهنگ ایرانی هست که از تمدن جهانی عقب مونده و نمیخاد خودش رو به فرهنگ جهانی برسونه و هنوز روابط را در مشروع و نامشروع تعریف می کنه.

[ دوشنبه 91/10/25 ] [ 4:26 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

[ یکشنبه 91/10/24 ] [ 8:36 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
آیت الله جنتی: کسانی که خود را "مرد سیاست" می دانند و نقش بالایی در حکومت داشتند آیا خجالت نمی کشند که حرف دشمنان خارجی نظام را می زنند و حرف بیگانگان را تکرار می کنند؟
منبع: جام نیوز

[ یکشنبه 91/10/24 ] [ 8:34 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
انجمن منتقدان آمریکا دیشب مصادف با 10 ژانویه برگزیدگان خود را معرفی کرده و جایزه بهترین فیلم را به اثر ضدایرانی "آرگو" دادند.
منبع: جهان

[ یکشنبه 91/10/24 ] [ 1:6 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
دو تحلیل‌گر سیاسی امریکایی می‌گویند واشنگتن باید رویکرد خود را در قبال تهران مورد بازبینی قرار دهد زیرا جنگ با ایران می‌تواند «جایگاه ساختگی ابرقدرتی» امریکا را تخریب کند.

[ یکشنبه 91/10/24 ] [ 1:5 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
حدادعادل با بیان مبانی دشمن شناسی و انواع هجمه های دشمن، مردم را به حفظ وحدت و بصیرت و حرکت پروانه وار به گرد ولایت فقیه دعوت کرد و گفت: مردم با بصیرت رفتار اقتصادی را از تبلیغات و فریب های انتخاباتی تشخیص دهند.
منبع: مشرق

[ یکشنبه 91/10/24 ] [ 1:1 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
مطهری: بنده معتقدم اگر آقای هاشمی کاندیداتوری را می‌پذیرفتند بهترین فردی بودند که در شرایط فعلی ریاست‌جمهوری را برعهده بگیرند.

[ پنج شنبه 91/10/21 ] [ 10:35 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
نماینده ولی فقیه در سپاه پاسداران با بیان اینکه رئیس جمهوری انتخاب کنید که نظام را به انفعال نکشاند، گفت: اهمیت حضور مردم همواره در تاریخ قابل مشاهده است چنانچه از نوح تا امروز وجود داشته و در واقع شرط حاکمیت دین حضور مردم است.
منبع: مهر

[ پنج شنبه 91/10/21 ] [ 10:33 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 76
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1044266
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون