سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

این روز ها که تیم مذاکره کننده هسته ای با 5+1 به جمع بندی رسیدند کاریکاتور هایی در فضای مجازی و شبکه های اجتماعی دیده می شود که صمیمیت رئیس جمهور ایران با رئیس جمهور آمریکاست البته با مضامین متفاوت در اختیار عموم قرار می گیرد.

اما هر کدام از این کاریکاتور ها مفهوم خاص خود را دارد .که در نمونه ای می بینیم جناب روحانی با اوباما دست در گردن هم هستن و از جیب ها و آستین های رئیس جمهور پول بیرون زده که تحلیل این کاریکاتور هرچه با کشور آمریکا صمیمی تر شویم وضع اقتصاد کشور بهتر می شودو یا در کاریکاتور دیگری که در دست اوبا ما پریز و در دست روحانی دوشاخه قرار دارد عده ای جناب روحانی را به جلو هدایت می کنند و عده ای از جمله نتانیاهو وحتی از سران اعراب هم, اوباما را به عقب می کشند.حتی اگر به رنگ ها هم دقت شود به ظرافت این کاریکاتور پی خواهیم برد.پس باید به حقه های آمریکایی و ناشر این کاریکاتورها از سوی دولت های حامی دولت آمریکا پی برد.

از یک شاهد سو نشر این کاریکاتورها و بازی با اذهان عمومی ملت و از سوی دیگر تهدیدهای نظامی بعد از جمع بندی متن توافق نامه از سوی اوباما و جان کری هستیم.

ولی با توجه به صحبت های رهبری که در دیدار با دانشجویان فرمودند « آماده شوید برای ادامه مبارزه با استکبار ,مگر مبارزه با استکبار تعطیل بردار است؟!این از مبانی انقلاب است ,اگر مبارزه با استکبار نباشد ما تابع قرآن نیستیم آمریکا اتّم مصادیق استکبار است » و خطبه های گرانقدر ایشان بعد ازنماز عید فطر که به صراحت به مسئولان کشورگوشزد کردند «چه متن توافق تصویب بشود چه نشود,سیاست ما در مقابل دولت مستکبر آمریکا هیچ تغییری نخواهد کرد/شعار ملت مرگ بر اسرائیل و مرگ بر آمریکاست » ودر ادامه « مگر اینکه تسلیم ایران را در خواب ببینند » پس باید در این برهه زمانی حساس  که کشور همراه با مشکلات اقتصادی شده است ,هوشیار بود تا راهی برای ایجاد دوگانگی و دو دستگی در جامعه را پیدا نکنند و بکوشیم تا بصیرت افزایی کنیم .اکنون متن جمع بندی توافق نامه تصویب نرسیده است یک عده با نشر وبازنشر کاریکاتور ها چه داخلی چه خارجی, با افکار عمومی بازی می کنند که اگر با آمریکا رابطه داشته باشیم اوضاع اقتصادی کشور بهتر می شود و اگر این توافق نامه گذشتن از خط قرمز ها باشد و انجام نشود بتوانند اوضاع و شرایط و حل نشدن مشکلات جامعه را بر دوش شخص دیگری بگذارند.

امیدوارم که توافق خوب به سرانجام برسد و خط قرمز ها در نظر گرفته بشود و کشورمان به سوی پیشرفت و توسعه بتازد.

با آرزوی ِ محقق شدن (دولت و ملت ،همدلی و همزبانی )

سارا احمدی


[ یکشنبه 94/4/28 ] [ 6:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 114
بازدید دیروز: 212
کل بازدیدها: 1042700
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون