سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
چقدر زیبا و دل پذیر است اگر بشر در هر کاری به همان نسبت که به حفظ ظاهر و کالبد عمل می اندیشد، به روح و جان عمل نیز اهمیت دهد.
منبع: جام نیوز

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 6:1 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس گفت: باید مراقب سفر های پارلمانی اروپایی ها و آمریکایی ها به ایران باشیم تا در امور داخلی کشورمان دخالت نکنند.


گروه سیاسی«تیتریک»؛ سید امیرحسین قاضی‌زاده در گفتگو با خبرنگار سیاسی تیتریک با اشاره به سفر هیات های پارلمانی به ایران اظهارداشت: دیپلماسی پارلمانی یک امر شناخته شده و مطلوب است از این جهت که علاوه بر ارتباط دولت ها با یکدیگر ، نمایندگان مجالس هم با هم آشنا شده وبه تبادل نظر میپردازند.


وی افزود: این سفرها تنها باید در سطوح مختلف روابط بین کشورها باشد نه اینکه به دخالت در مسایل داخلی کشور ها منجر شود و از آنجا که اروپایی ها و آمریکایی ها تصور مالک دنیا بودن را در سر دارند و همانطور که در امور داخلی کشور اوکراین دخالت کرده و در جمع تظاهر کنندگان مخالف دولت حضور پیدا کردند ، در سفر این گونه افراد به ایران هم اگر از این مسئله مراقبت نشود احتمال دارد با عوامل ضد انقلاب و مخالفان داخلی دیدار داشته باشند ، همانند دیداری که با 2 نفر از مخالفان سیاسی کشورمان صورت گرفت.


عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس بیان کرد:اگر آنها جای ما باشند اجازه می دهند که برویم در خاک آنها و با مخالفین نظامشون و کسانی که مجرم سیاسی و در زندان ها هستند ملاقات کنیم؟ به هر حال این کار نوعی دخالت در امور داخلی یک کشور است و اگر نظام جمهوری اسلامی ایران برخورد قاطعانه با این زیاده خواهی ها نکند ، آنان به خود اجازه انجام هر کاری را میدهند.

قاضی زاده در ادامه سخنان خود در خصوص اعمال تحریم های جدید آمریکا بر علیه ایران گفت : غربی ها و آمریکای ها به هیچ عنوان قابل اعتماد نیستند و رفتار دو گانه آمریکایی ها ، رفتار خوب و مناسبی نیست ، ولی این ما هستیم که باید مراقب باشیم توافقات به ضرر ملت ایران تمام نشود.


وی در پایان خاطرنشان کرد : ما در اینکه چقدر منافع ملت بزرگ ایران در این توافقات در نظر گرفته شده است بحث داریم لذا غربی ها و امریکایی ها تصور غلطی برایشان ایجاد شده که اگر ملت ایران حاضر به کوتاه آمدن شده است میتوانند به گونه ای دیگر عمل کنند و امیدواریم سربازان حوزه دیپلماسی ایران به آنها بفهمانند که تصورشان در مقابل ملت ایران غلط است


[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 5:58 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
«شب آسمانی» نام یک برنامه زنده تلویزیونی است که با رویکرد پاسخ به شبهات دینی از شبکه قرآن و معارف سیما پخش می‌شود.
منبع: فارس

[ یکشنبه 92/9/24 ] [ 5:57 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]


منبع: فارس

[ شنبه 92/9/23 ] [ 10:33 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
دولت باید نسبت به انتصاب چهره های افراطی که فضای آرامش و همدلی موجود در جامعه را برهم می زنند مراقبت کند.
منبع: مشرق

[ شنبه 92/9/23 ] [ 10:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
وزارت امور خارجه کشورمان حادثه تروریستی و ددمنشانه حمله به کارکنان شرکت گازرسانی در شرق بعقوبه عراق را که منجر به شهادت جمعی از هموطنان‌مان گردید، قویا محکوم کرد.
منبع: ایسنا

[ شنبه 92/9/23 ] [ 7:31 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
مشاور نماینده ولی فقیه در سپاه گفت : باز هم آمریکا بر خلاف توافقات عمل کرده است و اینبار دیگر نباید تنها به محکوم کردن وی بسنده کنیم.

[ شنبه 92/9/23 ] [ 7:30 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
متأسفانه اخیرا روسری هایی در بازار توزیع شده است که کلمه "الله" به طرز ماهرانه ای بر روی آن ها کار شده است.

[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 6:22 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
وزیر خزانه داری آمریکا گفت که ایران پس از 6 ماه که توافق موقت فعلی به اتمام می‌رسد، در مخمصه عمیق‌تری گرفتار می‌شود.
منبع: فارس

[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 1:41 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

حضور استعمارگران در تشییع جنازه ماندلا.

منبع: فارس

[ پنج شنبه 92/9/21 ] [ 1:40 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 115
بازدید دیروز: 119
کل بازدیدها: 1044174
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون