سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
رادیوفردا در برنامه ی " قربانیان 88 " که با هدف تحریک احساسات مردم با یادآوری حوادث فتنه ی 88 ساخته شده ، همچنان سوتی هایی می دهد که در نوع خود جالب توجه است !

[ یکشنبه 92/2/22 ] [ 1:21 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
همسر یکی از شهدای دفاع مقدس بر خلاف آرمان‌های همسر شهیدش با توهین به رای دهندگان در انتخابات آتی هم‌نوا با گروهک منافقین و حامیان ربع پهلوی خواهان تحریم انتخابات شد.

[ یکشنبه 92/2/22 ] [ 1:18 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رئیس جمهور در نشست خبری مشترک با مشایی گفت: برای تحقق نقش آفرینی مشایی در حماسه 3 روز روزه و 14 هزار صلوات نذر کرده‌ام.
منبع: مهر

[ یکشنبه 92/2/22 ] [ 1:18 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بی بی سی: روشن است که مانور های آقای هاشمی رفسنجانی یک وزن کشی سیاسی را به اصولگرایان تحمیل کرد که طراز، قابلیت و محدودیت هر دو طرف را بیان می کند.
منبع: جام نیوز

[ یکشنبه 92/2/22 ] [ 1:16 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
زیبا کلام:امروز اصولگرایان منتقدین اصلی عملکرد احمدی نژاد هستند /ذوالنور: گفتمان اصولگرایی را جدای از دولت نهم و دهم باید بررسی کرد نه در چارچوب عملکرد دولت

[ یکشنبه 92/2/22 ] [ 1:15 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یقینا شأن و جایگاه بسیج بالاتر از آن است که در انتخابات وارد مصداق شود.

به گزارش گروه سیاسی« تیتریک » به نقل ازپایگاه اینترنتی بسیج، ادعای برخی از پایگاه های اطلاع رسانی مبنی بر درخواست جمعی از طلاب و دانشجویان بسیجی برای کاندیداتوری آقای هاشمی رفسنجانی، کذب محض است.


در این اطلاعیه آمده است: یقینا شأن و جایگاه بسیج بالاتر از آن است که در انتخابات وارد مصداق شود.

این پایگاه افزوده است: بسیج همواره با بصیرت عمیق و هوشمندی نافذ خویش در افزایش شور انتخاباتی توأم با فضای عقلانیت نقش آفرینی نموده و مردم را به حضور گسترده در پای صندوق های رای دعوت می نماید و نسبت به هرگونه سوء استفاده از نام بسیج توسط جریانات سیاسی هشدار می دهد.

[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:31 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:30 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
ثبت نام جلیلی،مشایی وهاشمی تمامی معادلات سیاسی را به هم ریخت.

به گزارش خبرنگارسیاسی« تیتریک » مستقر در وزارت کشور،سعید جلیلی دبیر شورایعالی امنیت ملی دقایقی قبل بدون همراه و با یک دستگاه خودروی پراید با حضور در وزارت کشور، برای کاندیداتوری در یازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کرد.

جلیلی پس از ورود به ستاد انتخابات به سوالات خبرنگاران در مورد ائتلاف خود با زاکانی لنکرانی و دلیل حضورش در انتخابات پاسخی نداد.

خبرها حاکی از آن است که طرفداران نامزدهای اصلاح طلب به جلیلی فحاشی کرده اند و از آمدن او ابراز رضایت نکردند.

سعید جلیلی پس از ثبت نام در انتخابات ریاست جمهوری، بدون نشست خبری وزارت کشور را ترک کرد.

————————-

حضور نیروهای ویژه پلیس دقایقی پس از آن در مقابل در ورود ستاد انتخاباتی کشور شکل گرفت که سعید جلیلی دبیر شورای عالی امنیت ملی به هنگام ورود با مشکل مواجه شد.

عبداللهی در پاسخ به سوال خبرنگاران درباره‌ علت حضور نیروهای ویژه پلیس در مقابل در وزارت کشور گفت: مشکلی وجود ندارد و همه چیز آرام است.

وی افزود: برای جلوگیری از هیجانات طرفداران کاندیداها از نیروی انتظامی کمک خواستیم که البته به طور کلی مشکلی وجود ندارد و اینها هواداران کاندیداهایی هستند که برای ثبت نام حضور یافتند.

———————–

اسفندیار رحیم مشایی کاندیداتوری خود را برای ورود به پاستور به صورت رسمی ثبت کرد.

 

 

 

 

—————————

آیت‌الله اکبر هاشمی رفسنجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام، دقایقی پیش برای ثبت‌نام در یازدهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری وارد ستاد انتخابات وزارت کشور شد.

تعدادی از چهره های سیاسی آیت الله هاشمی رفسنجانی را در طول ثبت نام در وزارت کشور همراهی می‌کنند.

 

عده‌ای از طرفداران هاشمی با شعار "درود بر هاشمی” و "صل علی محمد، ناجی ملت آمد” از حضور او استقبال کردند.

——————–

محمدجعفر محمد‌زاده معاون مطبوعاتی و امور اطلاع‌رسانی وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی  با وکالت از سوی رحیمی، معاون اول رئیس جمهور را به جمع نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری افزود.

محمدزاده در پاسخ به این پرسش که آیا شما کاندیدای دولت هستید؟، توضیح داد: مگر دولت کاندیدا دارد؟

وی همچنین گفت: به ستاد انتخابات کشور آمده است تا به وکالت از طرف رحیمی معاون اول رئیس‌جمهور در انتخابات ریاست جمهوری ثبت‌نام کند.

——————–

محمود احمدی نژاد در پاسخ به این سوال که نظرتان در مورد ورود هاشمی به انتخابات چیست، گفت: همه وارد شوند،مشکلی ندارد، همه باید بیایند.?

وی افزود: به نظرم رقابت خوبی شکل بگیرد و حماسه سیاسی محقق شود.?

?وی در خصوص حضور اعضای دولت برای ثبت نام در انتخابات، اظهار داشت: من از دولت اینجا هستم. کسی از طرف دولت نیست.

———————

مشایی در باره ثبت‌نام همزمان هاشمی رفسنجانی با وی در انتخابات ریاست جمهوری گفت:‌مقام معظم رهبری فرمودند تمام سلایق باید در انتخابات حضور داشته باشند و به نظرم این حضور در چارچوب فرمایش مقام معظم رهبری برای حضور تمام سلایق است.

[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:28 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:28 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 100
بازدید دیروز: 144
کل بازدیدها: 1043264
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون