سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
تا کنون دو رهبر عربی، دست دو عالم را بوسیده‌اند که تصویر یکی از این بوسه‌ها به تازگی منتشر شد.
منبع: جهان

[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
احمدی نژاد در نشست خبری مشایی درخصوص حضورش به همراه مشایی گفت: من احساس تکلیف کردم و بعد از 8 سال مرخصی گرفتم که بتوانم در مقدمات برپایی جماسه بزرگ حضور یابم.

 

 

به گزارش خبرنگارسیاسی«   تیتریک  » مستقر در وزارت کشور،احمدی نژاد در نشست خبری مشایی درخصوص حضورش به همراه مشایی گفت: من احساس تکلیف کردم و بعد از 8 سال مرخصی گرفتم که بتوانم در مقدمات برپایی جماسه بزرگ حضور یابم.

رئیس‌جمهور ادامه داد: 3 روز روزه و 14 هزار صلوات برای نقش‌آفرینی مشایی نذر کردم که امروز بیایم. من مشایی را 28 سال است می‌شناسم؛ او فردی مومن، پاک و کارآمد است.

وی با بیان اینکه مشایی همه قوت‌های دولت را دارد و دارای نقاط برجسته‌تری از احمدی‌نژاد است، به انتخابات اشاره کرد و گفت: انتخابات آزاد است و تمام سلایق  باید بیایند و برنامه‌هایشان را مطرح کنند.

احمدی نژاد تاکید کرد: مشایی یعنی احمدی‌نژاد و احمدی‌نژاد یعنی مشایی.


[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
درحالی که مسئولین جمهوری اسلامی ایران در تدارک برگرداندن جسد خواهر بارزانی به کردستان عراق بودند، سیستم امنیتی حزب دمکرات، 10 ایرانی را از اربیل اخراج کرد.

[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
گزیده بیانات مقام معظم رهبری درباره وظایف شورای نگهبان .
منبع: فارس

[ شنبه 92/2/21 ] [ 9:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رئیس‌جمهور سوریه در جمع کسانی که به دیدار او آمده بودند تأکید کرد که انتقام دمشق از تل‌آویو استراتژیک خواهد بود و سوریه را به کشور مقاومت تبدیل خواهیم کرد.
منبع: فارس

[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 11:42 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
علی فلاحیان وزیر اسبق اطلاعات با حضور در وزرات کشور نام خود را برای رقابتهای یازدهیمن دوره انتخابات ریاست جمهوری ثبت کرد.

[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 3:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بررسی مواضع پیشین اکبر هاشمی رفسنجانی در زمان حضور در ساختار سیاسی کشور و مقایسه آن با سخنان و مواضعی که وی در سال 88 و در جریان آشوب‌های خیابانی اتخاذ کرد که نهایتا منجر به کسب عنوان «تکیه‌گاه فتنه» از سوی مردم شد، نشان می‌دهد که رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام تا چه اندازه به حرف‌های خود پایبند است.
منبع: رجا

[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 3:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حجت الاسلام ابوترابی فرد گفت : دولت باید از اقداماتی که برداشت و تحلیل سوء داخلی و خارجی را به دنبال دارد خودداری کند.

[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 3:30 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حسن روحانی گفت : حالا که معلوم نیست هاشمی بیاید یا نه ، چرا مخالفانش دست و پای خود را گم کرده و نگران آمدن وی هستند؛ باید بدانید که با این حرفها و شلوغ کردنها حماسه سیاسی رخ نخواهد داد.

[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 3:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حسن روحانی گفت : ولایت فقیه جزو قانون است و رئیس جمهور هم باید تابع قانون باشد و از وی اطاعت کند.

[ پنج شنبه 92/2/19 ] [ 3:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 78
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1044268
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون