سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

کی از مراجع تقلید قم گفت: حوادث اسفناک و دردناکی که در جریان تشییع جنازه رئیس جمهور ونزوئلا واقع شد در مجموع شرم آور بود.

منبع: فارس

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 6:32 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یکی از کارشناسان امنیتی فرانسه برای نشان دادن اشراف اطلاعاتی خود بر سلطنت‌طلبان، از مکالمه اینترنتی ربع‌پهلوی با خانمی به نام «ف.ج» پرده برداشت.
منبع: دیده بان

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 6:31 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
براساس رتبه بندی یک مجله آمریکایی از 10 شخصیت برجسته جهان که به شدت آمریکا را به وحشت می‌اندازند، جایگاه اول و دوم این فهرست به «سردار سلیمانی» و «بشار اسد» داده شده است.
منبع: تسنیم

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:21 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
جلد ویژه‌نامه نوروزی مجله «پنجره» به دلیل برخی مسائل حاشیه‌ای تغییر کرد.
منبع: مشرق

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:19 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
کمتر از یک سال پس از برداشته شدن این عکس، حاج عباس کریمی، در اسفند ماه 1363، طی عملیات بدر به شهادت رسید.
منبع: جهان

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:18 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
کشور ترکیه یکی از عمده کشورهایی است که به شدت در آن ترویج اسلام آمریکایی شدت گرفته است و با تبلیغات گسترده مردم مسلمان این کشور را به سمت و سوهای مشخص می کشانند.

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:17 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یکی از مجلات نزدیک به جریان انحرافی در شماره اسفند خود به تجلیل و تمجید از جشنواره ضدایرانی اسکار پرداخت.
منبع: کیهان

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:16 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سارا نتانیاهو از این دست زنان به شمار نمی رود.وی به خاطر خشونت، بی ادبی و تندخویی اش شناخته شده است.

به گزارش گروه بین الملل«تیتر یک»" اسرائیل" عنوان عمومی کشوری مجعول در اراضی "فلسطین" است. بیش از همه از " اسرائیل" به رژیم غاصب صهیونیستی به پایتختی شهر "تل آویو" (Tel Aviv) تعبییر می شود.  

     
"تل آویو" (Tel Aviv)

این کشور جعلی، در ساحل شرقی دریای مدیترانه واقع شده و در شمال با لبنان، در شمال شرقی با سوریه، در شرق با اردن و در جنوب غربی با مصر مرز مشترک دارد.
اسرائیل هم‌چنین در شرق با کرانه باختری رود اردن و در جنوب غربی با نوار غزه مجاورت دارد.
     
    
کشور جعلی اسراییل (Israel)

زنان اسراییل:
از زمان برپایی رژیم اشغالگر قدس در سال 1948 میلادی، اسرائیل دختران و زنان را در زمینه های نظامی، سری و جاسوسی حتی از طریق مسائل جنسی جهت تحقق اهداف خود به  کار گرفته و هیچگاه تعداد دختران سرباز در هر واحد نظامی از 15 نفر کمتر نمی باشد.



 
نکته قابل ذکر این که زنان مجرد باید به خدمت اعزام شوند و اسرائیل تنها دولت موجود در جهان است که نظام خدمت اجباری را برای زنان مقرر داشته است.

 
با توجه به شواهد به دست آمده زنان اسرائیلی  نقش قابل توجهی در  عرصه نظامی دارند.

 
با توجه به این که زنان مسئولیت تربیت نسل آینده را دارند علی القاعده وارد نمودن آنان به عرصه نظامی تبعات خاص خود را در بر داشته و موجب می شود تا نسل یهود به طور غیر مستقیم تحت تاثیر آموزه های نظامی قرار گیرند.

 

بانوی اول:
در حال حاضر خانم "نتانیاهو" بانوی اول اسرائیل است.

 
عرصه تاثیر گذاری وی بیشتر از آن که مانند سایر بانوان اول منطقه در سطح فعالیت های فرهنگی مانند حمایت از آموزش و پرورش و بهداشت و... باشد، در لایه های سیاسی و مدیریتی کلان و عزل و نصب های نخست وزیری و کابینه این رژیم بوده است.

 
این امر اگر چه موجب نارضایتی احزاب سیاسی رژیم صهیونیستی شده است، اما از منظر بسیاری از اسرائیلی ها خانم "نتانیاهو"، موثرترین مشاور نخست وزیر قلمداد می شود.

 
بر این اساس خانم "نتانیاهو" حضور پرده نشین در عرصه سیاست را به حضور مستقیم در عرصه های مدیریتی خُرد و آموزشی و به عهده گرفتن مسئولیت های محوله سازمان ملل و سایر تجویزات این سازمان ترجیح داده است.


[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:15 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
العجلونی، در فتوایی که اعتراضات بسیاری را به دنبال داشت اعلام کرد: تروریست ها بدون پرداخت مهریه و یا خواندن خطبه شرعی، مالک زنان شیعه سوری هستند.
منبع: فارس

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:3 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
به جز این 13 نفر برخی چهره‌های دیگر سیاسی با وجود آنکه رسما اعلام کاندیداتوری نکرده‌اند اما در رسانه‌ها از آن‌ها به عنوان نامزدهای بالقوه انتخابات ریاست جمهوری نام برده می‌شود.
نام
گرایش سیاسی
سوابق
موضع انتخاباتی
باقری لنکرانی، کامران
اصولگرا
وزیر بهداشت دولت نهم
کسانی را مورد توجه قرار دهیم که برنامه و یا توان برنامه‌ریزی برای کلان کشور را داشته باشند و در ثانی این افراد در صحنه‌های اجرایی که حاضر شدند، به خودشان اجازه نداده باشند که به‌بهانه‌های کارآمدی، احکام اسلامی و تقوای دینی را زیر پا بگذارند.
پورمحمدی، مصطفی
اصولگرا
رییس سازمان بازرسی کل کشور، وزیر کشور دولت نهم
من فکر می کنم باید فضای جامعه را آماده کنیم. دوستانی در راس دستگاه های مختلف قرار بگیرند که تحمل انتقاد بالاتری داشته باشند و خودشان از انتقاد استقبال کنند. اگر این اتفاق بیفتد، جامعه کم کم آماده می شود.
جلیلی ، سعید
اصولگرا
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران
سعید جلیلی تا کنون موضع انتخاباتی نگرفته است.
چمران، مهدی
اصولگرا
رئیس شورای شهر تهران
بر اساس استراتژی خود هر زمانی که دلم بخواهد و صلاح بدانم، اعلام می‌کنم.
خاتمی ، سید محمد
اصلاح‌طلب
رئیس جمهور پیشین، وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی دولت هاشمی و رئیس کتابخانه ملی ایران
انتخابات عملاً باید منشاء انسجام جامعه و تقویت روح ملی و گسترش اعتماد عمومی و ... شود که خود این ها دفع کننده بسیاری از تهدیدها و مشکلات خواهد بود و نیز راه را به سوی توسعه مشارکتی باز می کند.
همه ما باید در این زمینه احساس مسؤولیت کنیم به خصوص در این موقعیتی که از داخل و خارج خطرات بزرگی جامعه ما را تهدید می کند.
خرازی، سید محمدباقر
مستقل
دبیرکل حزب‌الله ایران
ما این فرصت را به دولت های قبلی داده ایم که بیایند و بروند و مردم آنها را تجربه کنند اما دیگر نوبت حزب الله است.
رحیم‌مشایی، اسفندیار
اصولگرا
رییس دفتر ریاست جمهوری، رئیس سازمان میراث فرهنگی و گردشگری، رئیس شورای عالی ایرانیان خارج از کشور، رئیس دبیرخانه جنبش عدم تعهد
رحیم مشایی تاکنون اظهار نظر مستقیم درباره انتخابات نکرده است.اما در مراسم استقبال از نوروز گفت: این دولت از ابتدای شکل گیری بنای خود را بر مهر گذاشت زیرا در سایه سار مهر می توان هر فضیلتی را داشت.
مشایی ادامه داد: معتقدان به این مکتب کسانی هستند که عشق به ملت در آنان موج می زند و اگر پیامبر اسلام (ص) فرمود که برای کامل شدن اخلاق مبعوث شده است این بدین معنی است که باید خودمان را در دیگران جست و جو کنیم.
روحانی، حسن
مستقل
نماینده? رهبر در شورای عالی امنیت ملی، نماینده مجلس خبرگان رهبری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک، دبیر پیشین شورای عالی امنیت ملی و مشاور امنیت ملی رئیس جمهور در دولت هاشمی و دولت خاتمی
رئیس جمهور آینده باید فداکار باشد. نیاز به دولتی فراجناحی داریم.
عارف ،محمدرضا
اصلاح‌طلب
معاون اول دولت خاتمی، رئیس سابق دانشگاه تهران
اصلاح طلبان یکی از اصیل‌ترین نیروهای انقلاب بوده و هستند و نمی‌توانند تنها نظاره‌گر نابسامانی‌های کشور باشند از این رو باید در انتخابات فعال بود تا با جلب اقبال مردم، روند موجود را اصلاح کرد.
کمالی، حسین
اصلاح‌طلب
دبیرکل حزب اسلامی کار، وزیر کار و امور اجتماعی در دولت هاشمی و دولت نخست خاتمی
هنوز برای انتخابات تصمیم نگرفته‌ام و اگر خواستم کاندیدا شوم، در زمان قانونی اعلام کاندیداتوری می‌کنم.
مهرعلیزاده، محسن
اصلاح‌طلب
رئیس سازمان تربیت بدنی دولت خاتمی
دولت من دولت رفاه خواهد بود. شعار 50 هزار تومان اشتباه بود.

[ چهارشنبه 91/12/23 ] [ 12:2 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 58
بازدید دیروز: 131
کل بازدیدها: 1044248
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون