سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
معاون رئیس مجلس عوام انگلیس که به خاطر چند اتهام تجاوز جنسی با قرار وثیقه آزاد است امروز با چند اتهام جدید مواجه شده و توسط پلیس برای ایراد توضیحات دستگیر شده است.

گروه بین الملل« تیتریک » به نقل از بی بی سی، نیگل ایوانز 55 ساله رئیس مجلس عوام انگلیس بعد از اینکه در ماه می به خاطر چند اتهام تجاوز جنسی دستگیر و با قرار وثیقه آزاد شده بود امروز بار دیگر به دادگاه برگشت و به وی گفته شد که چند اتهام تجاوز دیگر نیز متوجه اوست.
شاکیان این اتهامات مردان بین 20 تا 30 سال هستند.

آقای ایوانز یک نماینده محافظه کار است که از سال 1992 تاکنون نمایندگی منطقه ریبل ولی را برعهده دارد.وی در حال حاضر به خاطر حضور در جلسات بازجویی درباره این اتهامات از وظایف نمایندگی خود معاف شده است.

ایوانز پیش از این هرگونه خطایی را از سوی خود رد کرده بود. اتهامات قبلی تجاوز جنسی ظاهرا در پندلتون و  بین جولای 2009 تا مارس 2013 صورت گرفته اند.

اتهامات جدید نیز در بلکپول و لندن و بین 2003 تا 2011 صورت گرفته اند.  پلیس با تایید این خبر اعلام کرد که تحقیقات درباره اتهامات جنسی سخت است و مشکل بتوان شاکیان را متقاعد کرد شکایات خود را علنا مطرح کنند.
ماه گذشته ایوانز اتهامات علیه خود را کاملا بی اساس نامید و افزود این اتهامت توسط دو نفری مطرح شده اند که پیش از این دوست او تلقی می شدند.


[ پنج شنبه 92/3/30 ] [ 3:6 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 110
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 1044050
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون