سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
یک جانباز دفاع مقدس که از ناحیه پای چپ نقص عضو شده است گفت : درست است که جانبازان با خدا معامله کرده اند ولی برایشان هم خیلی زود است که افسانه شوند و به داستانهای کتابهای درسی بپیوندند.


گروه استانی«تیتریک» سید علی هادی میر معینی ، جانباز گرانقدر دفاع مقدس که یک پای خود را در عملیات والفجر دو در جبهه های حق علیه باطل از دست داده است در گفتگو با خبرنگار ما با بیان این مطلب افزود : تمامی رزمندگانی که راهی جنگ میشدند روحیه ای شاد وحماسی داشتند و به راستی جان و هستی خود را پای رضایت پروردگار میگذاشتند ولی امروز مسائلی که در سطح جامعه دیده میشود تنها دل این یادگاران دفاع مقدس و شهدای زنده را به درد می آورد . 


این جانباز دفاع مقدس که از 17 سالگی راهی جبهه ها شده بود ادامه داد : در حال حاضر بیش از سی و اندی از تاریخ انقلاب میگذرد ولی هنوز کار شایسته ای در حوزه فرهنگ دیده نمیشود و در مقابل دشمنان نظام و اسلام با انواع شیوه ها هدف خود را برای آسیب رساندن به ایمان و اعتقادات ما با جدیت دنبال میکنند.

میر معینی درد جامعه امروز را که موجب رنجش یادگاران دفاع مقدس میشود فقر فرهنگی دانست و گفت : محصولات فرهنگی وکتاب ادعیه مانند مفاتیح با قیمت گزاف در بازار موجود است ولی سی دی های مبتذل را با کمترین هزینه میتوان در هر کوی وبازار پیدا کرد وبه راحتی در اختیار جوانان ونوجوانان قرار میگیرد و دیدن چنین چیزی برای کسانی که سلامتی و آسایش امروز خود را برای استواری اعتقادات فدا نمودند بسیار سخت است.

وی با بیان اینکه این قضیه در موارد دیگر هم صدق میکند اظهار داشت : آنتن ماهواره و لوازم مربوط به آن بسیار ارزانتر از خرید یک رایانه برای استفاده جوانان تمام میشود و در موارد مختلف هم دیده شده است که دشمنان برای ضربه وارد کردن به باورها و ارزشهای مسلمانان از توزیع رایگان و هزینه کردهای تبلیغی بر علیه ما بهره میبرند و این در حالی است که دست اندر کاران فرهنگ باید شیوه ای اتخاذ کنند که به جای ابزار تهاجم فرهنگی ارزان و در دسترس ، محصولات فرهنگی و کتابهای ادعیه وسازنده به رایگان و یا با قیمت اندک در اختیار جوانان وعموم قرار بگیرد.
این جانباز نقص عضو ادامه داد : غیر از این مسائل مشکلاتی که امروز جانبازان با آن دست به گریبان هستند هم دلها را به درد می آورد و گوش شنوایی برای بیان دردهای خود ندارند و خود از جانبازی شنیدم که میگفت ، ما امروز نقش یک گلدان تزئینی را در همایش ها ومراسم مسئولین داریم وتنها ما را برای جلوه بخشیدن به برنامه های خود میخواهند وارزش دیگری برای ما قائل نیستند.

سید علی هادی میر معینی دیدن و شنیدن چنین مسائلی را از سوی کسانی که زمانی تمام هستی خود را فدای آسایش و امنیت امروز کشور کرده اند ناگوار دانست وافزود : برای گرفتن یک فاکتور پزشکی ، جانبازان را به ادارت مختلف و حتی ادارات و درمانگاه های کلانشهر بی درو پیکری مانند تهران پاس میدهند و جانبازی که حتی توانایی مالی عادی هم ندارد باید برای یک پای مصنوعی بیش از 4 میلیون و 500 هزار تومان هزینه کند و ارگانهای مربوطه نیز زیر بار این هزینه ها نمیروند و تمام این مسائل فشاری مضاعف بر اعصاب و روان افرادی که هنوز جنگ را با خود در خانه وکاشانه دارند وارد می آورد.

وی در پایان گفت : امیدواریم صدای مظلومیت این پاکبازان در راه میهن به گوش مسئولین رسیده تا با انجام اقدامات در خور ، ذره ای از آلام این عزیزان کاهش یابد.

[ چهارشنبه 92/5/30 ] [ 8:43 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 35
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1042063
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون