سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

 

این روز ها که دغدغه سیاسیون کشورمون انتخابات سال آینده است و برای نشستن پشت میز های ریاست و نشستن روی صندلی های سبز بهارستان از هیچ گونه رفتاری کم نمی گذارند.

به گفته جناب اشرفی اصفهانی ریاست هیات بدوی رسیدگی به تخلفات نهاد ریاست جمهوری« نوبت بگم بگم های ماست »*

آقای اصفهانی زمانی شخصی این الفاظ رو بکار برد و دست خیلی ها رو شد ولی بعد از آن قضیه خیلی مخالف این بگم بگم ها بودند از جمله حزب روبرو که معترض هم بودندولی حالا این بچه بازی ها چیست ؟ سیاستی که مارا به دعواهای دوران کودکی می برد چگونه می خواهد به درد های زندگی مردم برسد؟سیاستی که بی اعتمادی را رواج می دهد دربین مردم و ملت ؟ آن دولت بگم بگم راه بیاندازد این دولت تلافی کند یا به فکر انتقام باشد؟آیا در کودکی به ما یاد ندادن در مقابل رفتار بد دیگران که ما خوب باشیم؟صبور باشیم؟


همه این ها برای رسیدن به صندلی سبز بهارستان در انتخابات سال آینده است ولی بدانید بعد از شما هم دولتی می آید که باز بگم بگم ها را بگوید.آنقدر افشاگری کنید و جنگ روانی بین مردم کشور راه بیندازید که این مردم به هیچ دولت و جناحی اعتماد نکنند. 

این سیاستی را که در پیش گرفته اید بی اعتمادی را در مردم رواج میدهد.کاری کنید که مردم پای صندوق های رای بیایند و پشیمان برنگردند.

کاش به جای این همه دغدغه کسب صندلی سبز بهارستان دغدغهء دغدغه های مردم را داشتید.

سارا احمدی


 

*اشرفی اصفهانی در گفت‌وگو با فارس


[ سه شنبه 93/12/19 ] [ 9:47 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 81
بازدید دیروز: 109
کل بازدیدها: 1043101
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون