سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس تاکید کرد: مسئولان نظام از فرمایشات رهبری پند بگیرند نه اینکه آن را دستاویز سخنرانی‌ها و عاملی برای پنهان‌ کردن چهره واقعی خود قرار دهند.
به گزارش گروه دانشگاه«تیتر یک»، بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس با صدور بیانیه‌ای، به مسئولین هشدار داد در صورت تخطی مجدد از فرمایشات رهبری، آن را انفکاک از مسیر ولایت تلقی کرده و قطعاً مستحق برخورد قاطع خواهند دانست.

در ابتدای این بیانیه آمده است: بار دیگر انوار ندای دلنشین و کلام نافذ رهبر عظیم‌الشان انقلاب بر فضای پر از غبار و تیرگی سیاسی کشور، که مالامال شده بود از منیت‌ها و بسیاری بداخلاقی‌های مسئولین، طنین‌انداز شد و جان دوستداران انقلاب را صفایی تازه بخشید. این اندرزهای حکیمانه رهبر معظم انقلاب از وجوه مختلف قابل بررسی و تعمق است، لیکن آنچه بیش از همه در این بیانات به‌وضوح بچشم می‌خورد، تبلور پیروزی ملت شریف ایران در میدان مبارزه با استکبار و با کمال تاسف مردودی برخی مسئولان و سران نظام است.

 پیروزی چشمگیری که مقام معظم رهبری برای اولین بار در تعابیرشان، آن را شایان تعظیم برشمردند. ملتی پایدار و نستوه که به زعم دشمنان اسلام و انقلاب و به خیال باطل خویش، به علت تحمل مشقات فراوان اقتصادی منتظر سردی و فاصله‌گرفتن از نظام بودند، با حضور چشمگیر خود رسانه‌های دشمنان را وادار به ستایش استواری این امت واحده نمودند. این ملت عظیم بار دیگر نشان دادند که فرمایش بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران خمینی کبیر هنوز پابرجاست که فرمود"امت حال حاضر بالاتر از امت عصر پیامبر اکرم اند".

این بیانیه در ادامه آورده است: اما وقوع این حماسه عظیم پس از برخی بی‌اخلاقی‌ها و کج‌رفتاری‌های سیاسی آن هم در حد سران قوا، پرده از حقیقتی دیرینه برداشت که برخی مسئولین آن را به فراموشی سپرده‌اند؛ و آن این نکته است که برای این مردم تنها یک ملاک و معیار در تمام شئون سیاسی بیشتر وجود ندارد و آن چیزی نیست جز تبعیت محض از فرمایشات ولی امر مسلمین امام خامنه‌ای.

بیانیه با ابزار خوشحالی نسبت به بصیرت مردم، یادآور شد: البته این امر هم جای بسی خوشحالی دارد که خداوند متعال اینچنین بصیرتی به مردم شریف  ایران عطا کرده است و از طرف دیگر، جای بسی تاثر بحال برخی مسئولین که با مشاهده وضعیت کنونی مملکت، بجای پیگیری فرمایش رهبری و برطرف نمودن مشکلات و موانع اقتصادی این ملت قابل تقدیر، در میدان نبرد با دشمن به جدال و مخاصمه با یکدیگر می‌پردازند.

بسیج دانشجویی دانشگاه تربیت مدرس در بیانیه خود با خطاب قراردادن مسئولان نظام، آورد: حال روی ما خطاب به مسئولان نظام است که از فرمایشات ولی امر مسلمین پند گرفته و آن را ملاک عمل خویش قرار دهند، نه دست آویز سخنرانی‌ها و پنهان‌نمودن چهره واقعی خود. مگر چندی پیش نبود که شما سران محترم قوا در پاسخ به  فرمایشات پیشین معظم له در خصوص وحدت میان مسئولین نظام، شروع به نوشتن نامه و اعلام لبیک نمودید، لیکن چه شد که در عمل بار دیگر حب و بغض‌های شخصی، لبیک با رهبر عزیز را به کام فراموشی سپرد.

در ادامه این بیانیه آمده است: اما این بار مواضع روشن رهبر انقلاب که بطور خاص به جزییات بداخلاقی یک به یک سران قوا اشاره نمودند، برای آخرین بار هم حجت را بر شما مسئولین و هم بر ملت بیدار تمام نمود.  آلام ایجاد شده از این تخطی بر پیکره جنبش دانشجویی، این بار تنها با صرف نوشتن یک نامه آرام نخواهد شد که به راحتی زیر پانهاده شود؛ بلکه از مسئولان و سران قوا توقع دارد تا  این بار با تمام وجود، در مقابل این مردم عزیز شایان تعظیم از این عمل خود ابراز ندامت کرده و از محضر ملت و رهبر معظم انقلاب طلب عفو و بخشش نمایند. البته این بار تاکید می‌شود قطعا در صورت تخطی مجدد مسئولین از تبعیت این فرمایش رهبری، خدای ناکرده آن را انفکاک علنی از مسیر ولایت تلقی نموده و قطعاً مستحق برخورد قاطع خواهد دانست.

البته جنبش دانشجویی بار دیگربه تبعیت از پیر و مراد خویش با وجود تمامی این کاستی‌های رخ داده راه بازگشت را بر همه باز می‌داند و از مسئولین محترم تقاضا می‌کند با درک شرایط حساس کنونی، دست در دست یکدیگر نهاده و با توکل به‌ خداوند متعال و استعانت از ولی عصر(عج) در این میدان پیروز از کارزار بیرون آیند، چرا که این میدان نبرد با کفر هنوز پابرجاست و صفحه روزگار هر روز منتظر ملحق شدن حرّهای دیگری به جمع یاوران دین خداست.

بیانیه در پایان آورده است: اماما بار دیگر لبیک خود را در حالی که  پس از شنیدن نوای دلنشین شما هم قلبمان شاد گشت و هم از اندوه شما از اعماق جان گریستیم، اعلام می‌داریم در کنار این ملت پیروز و همیشه سرافراز انقلاب، برای هر گونه همکاری و یاری شما و مسولین محترم نظام که امید است پس از این نصایح حکیمانه بار دیگر سوار بر کشتی نجات انقلاب شوند، آماده هستیم و به عنایت الهی خواهیم بود.


[ یکشنبه 91/11/29 ] [ 3:33 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 135
بازدید دیروز: 109
کل بازدیدها: 1043155
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون