سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ


سپاه باید الگوی سازندگی برای دیگر دستگاه‌ها شود
فرمانده‌کل سپاه، با اشاره به بندهایی از منویات مقام معظم رهبری در ابلاغ سند راهبردی سازندگی برای سپاه، اظهار داشت:"???انتظار رهبری از سپاه تبدیل شدن به سرمشق و الگویی تحسین برانگیز برای دیگر دستگاه‌ها در عرصه سازندگی است". سردار «جعفری» خاطرنشان کرد:"?جامه عمل پوشاندن به منویات و انتظارات مقام معظم رهبری و تحمل سختی‌ها و مشقت‌های این مسیر از وظایف اصلی یک پاسدار انقلاب اسلامی است که قطعاً پاسداران قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیاء(ص) به‌این مهم عمل خواهند کرد". (آفتاب)
ناتوانی رژیم صهیونیستی در برابر موشک‌های قیام و سجیل
فرمانده هوافضای سپاه، درباره توانمندی دفاعی جمهوری اسلامی ایران اظهار داشت:"اقتدار و توان نیروهای مسلح کشورمان در نقطه‌ای است که هیچ کشوری نمی‌تواند به کشورمان تعرض کند". سردار «حاجی‌زاده» با اشاره به ادعای رژیم صهیونیستی مبنی بر قصد حمله به تأسیسات هسته‌ای ایران، تصریح کرد:"این ادعاها فقط حرف‌های مفت سیاسی برای باج‌گیری از آمریکا است". وی گفت:"رژیم صهیونیستی با وجود ضعف در برابر موشک «فجر 5»، چگونه می‌تواند در برابر موشک‌های «سجیل و قیام» مقاومت کند". (باشگاه خبر نگاران)
کلاه پهلوی، زیبنده نظام نیست
عضو کمیسیون فرهنگی مجلس، در ارتباط با مجموعه تلویزیونی «کلاه پهلوی»، گفت:"این سریال مثلاً می‌خواهد مسائل را از زاویه تاریخی مورد بررسی قرار دهد و به آن‌چه در زمینه «حجاب» در تاریخ اتفاق افتاده بپردازد، اما در کنار این موضوع بعضی از مسائل را مطرح می‌کند که جای تأمل دارد". «پژمانفر» بیان داشت:"این سریال حاشیه‌هایی را با خود به‌همراه داشته که زیبنده نظام نیست". (مشرق)
سپاه ولیعصر(عج) مطلب روزنامه جمهوری اسلامی را محکوم کرد
سپاه حضرت ولیعصر(عج) خوزستان، با صدور بیانیه‌ای، مطلب درج شده در روزنامه «جمهوری اسلامی» درخصوص ایجاد ترافیک در مسیر ضریح ساخته شده حضرت اباعبدالله(ع) در این استان را محکوم کرد. در متن این بیانیه آمده است:«روزنامه جمهوری اسلامی می‌بایست هرچه سریع‌تر از ملت شریف ایران به‌دلیل انتشار این مطلب موهن «عذرخواهی» کرده و یا عنوان «اسلامی» را از نام روزنامه خود حذف نماید تا محلی که بنا دارد به اعتقادات مذهبی اهانت کند نام اسلام را یدک نکشد.» (ایسنا)
فتنه‌گران در انتخابات شرکت نکنند
آیت‌الله «جنتی» تصریح کرد:"امکانی برای حضور مجدد فتنه‌گران در صحنه انتخابات وجود ندارد و آنها حتی نباید توهم این حضور مجدد را داشته باشند. فتنه‌گران بزرگ‌ترین خیانت را به نظام اسلامی و مردم انجام دادند و لطمه سنگینی به کشور زدند". (نسیم)
تشکر احمدی‌نژاد از خدمات سپاه
رئیس جمهور در دهمین همایش فرماندهان قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص)، با تشکر از خدمات سپاه در عرصه سازندگی، اقدامات قرارگاه را ارزشمند و تأثیرگذار توصیف کرد و گفت:"انصاف این است که در دوره سازندگی روحیه انقلابی و روحیه دفاع مقدسی و اراده مؤمنانه می‌تواند فضای کشور، ادبیات ساختن و استانداردهای طراحی و عمران را متحول کند که بخش اصلی این اتفاق به‌دست قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) افتاد". (باشگاه خبرنگاران)
مذاکرات ایران و آژانس اواخر دی‌ماه در تهران
تیم آژانس بین‌المللی انرژی اتمی پنج‌شنبه در دو نوبت در محل سازمان انرژی اتمی با هیأت ایرانی مذاکره کردند. این مذاکرات در فضایی مثبت و سازنده برگزار شد و دو طرف عقیده داشتند پیشرفت خوبی حاصل شده است. دور بعدی این مذاکرات روز 27 دی‌ماه در تهران برگزار خواهد شد. (باشگاه خبرنگاران)



موضع ایران و روسیه در قبال سوریه تغییر نکرده است
در دیدار سفیر «قطر» با معاون وزیر امور خارجه «روسیه» که متن این دیدار توسط سفیر قطر فاش شده است، «میخاپیل وگدانف» مدعی شده بود:"دولت سوریه درحال از دست دادن کنترل کشور بوده و احتمال پیروزی مخالفان وی در جنگ وجود دارد". براساس اظهارات منتسب به وگدانف، وی تصریح کرده که "احتمال پیروزی مخالفان «اسد» در نبردهای سوریه قابل انکار نیست". در افشای این سخنان و خوشحالی وزیر امور خارجه آمریکا از تغییر مواضع روسیه در قبال سوریه، «الکساندر لوکاشوویچ» سخنگوی رسمی وزارت امور خارجه روسیه، گفت:"من در همین‌جا تأکید می‌کنم که ما هرگز مواضع خود در قبال سوریه را تغییر نداده و تغییر نخواهیم داد". معاون عربی و آفریقای وزارت امور خارجه کشورمان نیز با اشاره به رایزنی‌های مستمر «تهران و مسکو» درباره تحولات منطقه و به‌ویژه سوریه، گفت:"?مواضع 2 کشور درباره سوریه تغییری نکرده است". یک منبع نزدیک به‌ایت‌الله «سیستانی» هم گفت:"اخبار مربوط به‌این‌که‌ایشان «بشار اسد» را به کناره گیری از قدرت فراخوانده‌اند، صحت ندارد". (فارس)
ارتش آمریکا به‌دنبال ساخت شنل «هری پاتر»
ارتش آمریکا درحال حمایت از تولید فناوری جدید یک شرکت کانادایی در تولید ساختارهایی «مستتر کننده» است که نظامیان را نامرئی می‌کند. این‌طور ادعا شده است که از این مواد مستترکننده در یونیفورم‌های نظامی استفاده خواهد شد و به‌این ترتیب نظامیان می‌توانند به‌مدت یک‌روز نامرئی شوند. سازندگان این فناوری جدید مدعی شده‌اند که مواد مستترکننده «کوانتومی» به‌کار رفته در یونیفورم‌های نظامیان در عمل شبیه به شنل نامرئی «هری پاتر» عمل می‌کند. (سایت فناوری)
«بارزانی» به دولت عراق اعلان جنگ داده است
بازدید «مسعود بارزانی»، رئیس اقلیم خودمختار کردستان عراق از نیروهای «پیشمرگه» مستقر در کرکوک، بار دیگر تنش‌ها میان این اقلیم و دولت مرکزی عراق را افزایش داده است. اعضای حزب حاکم عراق این اقدام را به مثابه اعلان جنگ بارزانی علیه دولت مرکزی ارزیابی کرده‌اند. همچنین منابع آگاه کردی از سفر قریب‌الوقوع معاون رئیس‌جمهور آمریکا به عراق و اجرای طرحش مبنی بر استقرار نیروهای آمریکایی در مناطق مورد منازعه «اربیل و بغداد» خبر دادند. از سوی دیگر، این منابع اعلام کردند که مذاکرات «برهم صالح» یکی از رهبران ائتلاف کردستان با مقامات نزدیک به «مالکی» نیز هیچ دستاوردی نداشته است. (صراط)
اهانت به مرسی، اهانت به خداست!
«عبدالمقصود» یک شیخ وهابی، ضمن حمایت از رئیس جمهور مصر، اهانت به وی را اهانت به «خدا» دانست و مدعی شد:"مزدوران «آمریکایی» و «شیعی» می‌خواهند هویت «عربی و اسلامی» ما را به تاراج ببرند و به‌همین علت ما باید تمام توان خود را برای یاری شریعت به‌کار بگیریم، زیرا آن‌ها می‌خواهند ما را به لبه پرتگاه ببرند". (العالم)
گورباچف:آمریکا به سرنوشت شوروی دچار می‌شود
«گورباچف» آخرین رئیس دولت اتحاد جماهیر شوروی سابق، در استانبول گفت:"اشتباهی را که شوروی مرتکب شد، تاوانش را با فروپاشی پرداخت کرد و اکنون «آمریکا» این اشتباه را تکرار می‌کند و واشنگتن با این روند با خطر دچار شدن به سرنوشت شوروی روبه‌رو است". (598)
درگیری‌های شدید تروریست‌های سوری
یک دیپلمات غربی به نشریه فلسطینی «المنار»، گفت:"درگیری شدید و خطرناکی بین گروه‌های شبه نظامی تروریست مورد حمایت «عربستان و قطر» با دیگر گروه‌های تروریستی وابسته به «القاعده» در سوریه جریان دارد". این مقام دیپلماتیک افزود:"درگیری‌های خونین بین تروریست‌ها بر سر به چنگ آوردن تسلیحات و کنترل مناطق خارج از شهرهای سوریه است". (حامیان ولایت)
اعتراض ایران به جمهوری آذربایجان
پایگاه‌اینترنتی «نیوز. آز» گزارش داد:«المان عبداله‌یف» سخنگوی وزارت امور خارجه آذربایجان، گفت:"یادداشت اعتراضی از ایران دریافت شده است. ایران به گردهمایی کنگره آذربایجانی‌های جهان در «باکو» به‌طور رسمی اعتراض کرده است. این اعتراض کتبی توسط نمایندگی دیپلماتیک ایران در ‌آذربایجان به وزارت امور خارجه تسلیم شد. تهران در این یادداشت به‌این تجمع در باکو و سخنان یکی از مقامات این کنگره، «صابر رستم‌خانلی» نماینده‌ پارلمان آذربایجان درباره‌ حمایت از تأسیس «آذربایجان جنوبی» در ایران به‌طور رسمی اعتراض کرد".» (عصرایران)
آمریکا:باب گفت‌وگو با ایران همچنان باز است
سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا گفت که مذاکراتی برای نشست 1+5 درحال انجام است و افزود:"برای گفت‌وگو با ایران در صورتی که جدی باشد همچنان در باز است". «ویکتوریا نولاند»، افزود:"معاون «کاترین اشتون» رئیس سیاست خارجه‌ اتحادیه اروپا با همتای ایرانی‌اش برای تعیین زمان و مکان احتمالی دور دیگری از گفت‌وگوها مذاکره کرده است". (فرارو)
کانادا تحریم‌ها علیه سپاه را گسترش داد
کانادا به بهانه افزایش فشار بر ایران، تحریم‌ها علیه سپاه پاسداران را گسترش
داد. «جان بیرد»، وزیر خارجه کانادا مدعی شد، کشورش به‌منظور افزایش فشار بر ایران، تحریم‌ها علیه «سپاه و بسیج» را گسترش می‌دهد. کانادا تحریم‌های خود علیه مقامات ارشد سپاه را به کل سپاه تعمیم داد. آمریکا نیز نام هفت شرکت ایرانی و پنج فرد را در فهرست جدید تحریم‌های خود قرار داده است. (598)
اسرائیل از آمریکا بمب خواست!
پایگاه خبری «دیفنس نیوز» گزارش داد، پنتاگون کنگره را از بحث فروش 647 میلیون دلاری بمب‌های «جی‌پی‌اس» به اسرائیل مطلع کرد. در بیانیه آژانس همکاری امنیت دفاعی پنتاگون آمده:«آمریکا به تأمین امنیت اسرائیل متعهد است و این به نفع منافع ملی آمریکا است که به اسرائیل کمک کند تا ظرفیت دفاعی خود را تقویت و حفظ کند. بحث پیشنهاد فروش نیز هماهنگ با این اهداف است.» (صراط)



R فرمانده قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا(ص) گفت:"هم‌اکنون 45 هزار نفر نیرو در این قرارگاه مشغول فعالیت هستند". وی افزود:"این قرارگاه دارای 5 هزار و 500 پیمانکار است که با نزدیک به 100 هزار نفر نیرو درحال فعالیت در پروژه‌های عمرانی هستند". ?(مهر)
R منابع نظامی روسیه برای اولین‌بار اعلام کردند:"این کشور درحال ساخت موشک بالستیک بین قاره‌ای نسل جدیدی است که می‌تواند جایگزین موشک‌های بالستیک پیشین روسیه نظیر «توپول- ام» و «یارس»، شود". (ریانووستی)
R همزمان با انتشار خبر اعزام 400 نظامی آمریکایی به ترکیه و استقرار دو سکوی پرتاب موشک‌های «پاتریوت» در این کشور، وزیر دفاع آمریکا وارد پایگاهی در ترکیه شد. (فارس)
R شبکه خبری «سی‌بی‌اس نیوز» آمریکا گزارش داد:"در حادثه تیراندازی به یک مدرسه ابتدایی در شهر «نیوتاون» آمریکا در ایالت «کانتیکِت» دست‌کم 30 نفر کشته شدند که 18 تا 20 نفر از آنها کودک هستند". (فارس)
R جنگنده‌های صهیونیستی در دو نوبت حریم هوایی «لبنان» را نقض کرده و ساعت‌ها در آسمان این کشور به گشت‌زنی پرداختند. (الف)
R مبارزان «الحوثی» در شمال یمن توانستند یک بالگرد ارتش «عربستان» را با راکت‌های زمین‌ به هوا در منطقه «مطره المتاخمه» هدف قرار دهند. این بالگرد از نوع «بلک هوک» بوده و حوثی‌ها با راکت‌هایی که از ارتش یمن به غنیمت گرفتند آنرا هدف قرار دادند. (خبرآنلاین)
R روزنامه صهونیستی «یدیعوت آحارونوت» از سفر محرمانه رئیس بخش اطلاعات نظامی رژیم صهیونیستی به اروپا با هدف بررسی اوضاع سوریه خبر داد. (بولتن)
R «یوسف کوهین» خاخام یهودی آمریکایی‌الاصل، از حزب تندرو و افراطی «شاس» اسرائیل به دین مبین «اسلام» مشرف شد و از یک مبلغ دینی در محافل «یهودی» به یک مبلغ «مسلمان» تبدیل شد. (شفقنا)
R همایش «نقش راهبردی دانشگاه‌ها و حوزه‌های علمیه در تحول هندسه قدرت جهانی»، ‌26 آذر به همت دانشگاه عالی دفاع ملی و با سخنرانی دکتر «علی‌اکبر ولایتی» برگزار می‌شود. (نسیم)
R گروهی از فرماندهان «حزب‌الله لبنان» که برای زیارت بارگاه امام رضا(ع) به مشهد سفر کرده‌اند، با بازدید از قسمت‌های مختلف حرم رضوی در جریان اقدامات و فعالیت‌های آستان قدس رضوی قرار گرفتند. (نسیم)
R بودجه صنعت نظامی اروپا حدود 280 میلیارد دلار است که با بودجه نظامی آمریکا تا قبل از 11 سپتامبر برابری می‌کند. (ندای انقلاب)
R «لاریجانی» مصوبه دولت را پس از دو سال باطل اعلام کرد! رئیس مجلس طی نامه‌ای به رئیس‌جمهور، «اعطای مجوز به شرکت ملی گازجهت سرمایه‌گذاری در طرح‌های پالایشگاه گاز بیدبلند» را غیرقانونی اعلام کرد. (رجا)
R فیلم اهانت آمیز مراسم رقاصی در یکی از مجتمع‌های دانشگاهی، از سوی یکی از فعالان دانشجویی در فضای مجازی منتشرگردید. (رویداد)
R آمریکا، شورشیانی را که با دولت سوریه می‌جنگند، در زمینه استفاده هوشمند از تسلیحات ضدهوایی، در «اردن» تحت آموزش نظامی قرار داده است. (عصرایران)
R وزارت خارجه یونان از سفیر سوریه در آتن و 2 دیپلمات سوری خواست که خاک کشورش را ترک کنند. (بولتن)
R «طارق الهاشمی» معاون فراری و تحت تعقیب رئیس جمهوری عراق برای کاهش تنش بین «آنکارا و بغداد»، ترکیه را به مقصد «قطر» ترک کرد. الهاشمی به دلیل اقدامات تروریستی برای پنجمین بار غیابی به اعدام محکوم شده است. (العالم)
R نماینده دائم روسیه در سازمان ملل بار دیگر تأکید کرد:"اعمال فشارهای مضاعف یک‌جانبه از سوی آمریکا و برخی دیگر از کشورهای غربی باعث شکست تلاش‌های جامعه بین‌الملل برای حل مسائل برنامه هسته‌ای ایران خواهد شد". (فارس)
R نماینده اردستان در مجلس موضوع سئوال خود از وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی را مسائل داخلی آن وزارتخانه خواند و گفت:"یکی از سئوالات من این است که آقای وزیر وام قرض الحسنه 100 میلیاردی را برای چه دریافت کرده است". (مشرق)
R در نظرسنجی سراسری نیروی انتظامی درباره مهم‌ترین ویژگی رئیس جمهور آینده، متدین بودن، مردمی بودن، رسیدگی به مشکلات، سیاست مدار بودن، کارآمدی، عدالت محوری و داشتن وجدان کاری از طرف پاسخگویان به عنوان ویژگی‌های یک رئیس جمهور مطلوب نام برده شده است. (مشرق)
R «محسن کدیور» که در دوران فتنه در لندن مشغول فعالیت علیه نظام بود اخیراً به دعوت دانشگاه «آلاباما» به آمریکا رفته است تا کرسی «فقه سیاسی» را در این دانشگاه راه‌اندازی کند. وی اولین محصول خود را با اتهام سخیف قتل یک مرجع تقلید به بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران کلید زد که تاکنون مدعیان پیروی از خط امام پاسخ درخور توجهی به‌این هتاکی کثیف نداده‌اند. (مشرق)
R شنیده‌ایم که یکی از مهمانان جنجالی برنامه «دیروز، امروز و فردا» قبل از حضور در برنامه با «محمد خاتمی» دیدار کرده و نقطه نظرات وی از جمله حمایت از برخی زندانیان فتنه را دریافت و در برنامه اعلام کرده است. (مشرق)
R کارشناسان در سالگرد به دام انداختن پهپاد «آرکیو 170» می‌گویند با مهندسی معکوس این پرنده در حوزه 1- رادارهای سار، 2-آیرودینامیک و 3- رمزنگاری و هدایت و کنترل از زمین، 50 سال پیشرفت کرده‌ایم. (مشرق)
R قرار است در روزهای پایانی آذرماه، «انجمن حجتیه» همایشی سراسری در تهران برگزار نماید که دستور کار آن نحوه اخذ مجوز برای راه‌اندازی مدارس ابتدایی غیرانتفاعی است. سران این گروه می‌گویند ما در تهران تجربه موفقی در تأسیس مدارس غیرانتفاعی داشته‌ایم. (مشرق)
R شورای هماهنگی جبهه اصلاحات که خود را متشکل از 18 گروه اصلاح‌طلب می‌داند درصدد برگزاری همایشی سراسری در 27 و 28 دی ماه در تهران است. (مشرق)
R حامیان «اسفندیار رحیم مشایی» اقدام به راه‌اندازی سایت‌ها و وبلاگ‌هایی برای تبلیغ وی کرده‌اند. در این وبلاگ‌ها با شعار «پیش به سوی فتح خیبر»، از این فرد به‌عنوان «مظلوم‌تر از بهشتی، خدوم‌تر از رجایی»! نام برده‌اند. (مشرق)
R در روزهای اخیر فیلمی از یک کلاهبردار به‌نام «مازندرانی» در فضای مجازی به نمایش درآمده که در این فیلم وی برای دریافت پناهندگی از کشورهای غربی ادعا می‌کند که «افسر اطلاعاتی ایران» بوده و اسناد محرمانه فراوانی در اختیار دارد. این فرد که به جرم آدم ربایی، جعل و سواستفاده مالی در زندان حضور داشت، با تمارض و رفتن به بیمارستان موفق به فرار از کشور شده است. (مشرق)
R پس از پایان جنگ 8 روزه، وضعیت «صحرای سینا» به یکی از بزرگ‏ترین دغدغه‌های امنیتى صهیونیست‏ها تبدیل شده است. صهیونیست‏ها مدعی هستند صحرای سینا در کنترل جمهوری اسلامی ایران قرار دارد و شلیک موشک‌های فراوان از این منطقه در جنگ 8 روزه نشان داد نه مصر و نه اسرائیل کنترلی بر این منطقه استراتژیک ندارند. (مشرق)
R «محمد المسقطی» یک فعال بحرینی با اشاره به اوضاع ناگوار این کشور، گفت:"در مناطق «ستره و عالی»، تقریباً هر روز تعدادی از مردم را بازداشت می‌کنند، برخی مناطق همچنان در محاصره است و نیروهای امنیتی با یورش به خانه‌های مردم تلاش می‌کنند افراد تحت تعقیب را به قتل برسانند". (العالم)
R ارتش سوریه بار دیگر موفق شد حمله تروریست‌ها به مسیر فرودگاه دمشق را خنثی کند؛ در عملیات ارتش در مناطق مختلف «ریف دمشق» و «ادلب» بیش از 180 تروریست کشته شدند. (فارس)
R روزنامه «فابول» چاپ قرقیزستان تداوم بی‌ثباتی در قرقیزستان را با پایگاه «ماناس» مرتبط دانسته و نوشت:«دقیقاً از زمان ورود نظامیان آمریکا به‌این طرف، اقداماتی چون تظاهرات، راه‌پیمایی و مسدود کردن جاده‌ها در مناطق مختلف کشور شروع شده و هنوز هم ادامه دارد که به‌صورت طبیعی در چنین شرایط بحث رشد و توسعه خود به‌ خود منتفی می‌شود.» (ایلنا)
R تایوان پس ازهفت ماه تعلیق خرید نفت از ایران از ماه نوامبر، باردیگر واردات نفت ازایران را طبق توافق‌ با شرکت ملی نفت ایران از سرمی گیرد. یک مقام رسمی تایوان گفته که شرکت نفت دولتی آن کشور 2 میلیون بشکه نفت خام ایران که در ماه نوامبربارگذاری شده بود را خریداری کرده است. (بولتن)
R شیخ «تیسیر تمیمی» قاضی القضات سابق فلسطین حزب سیاسی جدیدی را تحت عنوان حزب «آزادی و استقلال» (حارس) با هدف دفاع از مقدسات و اصول ثابت فلسطین تأسیس کرد. (قدسنا)
R وزیر خارجه عراق با اعلام این‌که بغداد شناسایی مخالفان سوریه به‌عنوان نماینده قانونی ملت سوریه تأیید نمی‌کند از سفر قریب‌الوقوع برخی مخالفان واقعی سوری به عراق خبر داد. (تابناک)
R حجت‌الاسلام شیخ «محمدحسن الحبیب» از سرشناس‌ترین چهره‌های شیعی در عربستان و نزدیک‌ترین دوست آیت‌الله النمر، رهبر انقلاب شیعیان عربستان سعودی به شمار می‌رود بازداشت شد. (شیعه آنلاین)
R گروهی از تروریست‌های مسلح سوریه که در اکتبر گذشته «انهار کوتچنیوا» خبرنگار اوکراینی را ربودند، تهدیدات خود را در نوار ویدئویی ضبط و برای تلویزیون اوکراین ارسال کردند، تهدید کرده‌اند که هیچ تبعه «روسی، اوکراینی و ایرانی» از سوریه جان به در نخواهد برد. (جهان)
R مصر ورود کاروان کمک‌های ایران به نوار غزه را تأیید کرد. کمک‌های غذایی و دارویی ظرف دو هفته‌اینده وارد نوار غزه می‌شود. (خبرآنلاین)
R سردار«صفوی» دستیار و مشاور ارشد رهبر معظم انقلاب گفت:"اخیراً در کشور ما بیماری‌های صعب‌العلاج مانند سرطان زیاد شده و این افزایش بیماری‌های صعب‌العلاج عجیب و قابل تحقیق است". (عصر ایران)
R «ثروتی» نماینده مجلس، گفت:"تا به امروز 35 نفر از نمایندگان طرح استیضاح وزیر آموزش و پرورش را امضا کرده‌اند اما تصمیم نهایی برای این طرح به نتیجه مذاکرات با مسئولان این وزارتخانه بستگی دارد". (باشگاه خبرنگاران)


[ سه شنبه 91/9/28 ] [ 12:20 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 74
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1041588
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون