سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

امام خامنه‌ای(مدظله‌العالی)، فرمانده معظم کل‌‌قوا، در دیدار جمعی از فرماندهان ارتش جمهوری اسلامی ایران که به‌مناسبت 29 فروردین، روز ارتش،  انجام گرفت، با تمجید از عملکرد ارتش در دوران دفاع مقدس و پس از آن و اشاره به پیشرفت‌ها و گستره کارهای علمی و پژوهشی نیروهای مسلح از جمله ارتش در صنایع دفاعی و الکترونیکی و حیرت‌آور دانستن آن فرمودند: «همه این پیشرفت‌ها در شرایطی به دست آمده است که بدخواهان ملت ایران، در دادن کمترین امکانات بخل ورزیدند؛ اما جوشش درونی استعدادهای جوانان و فرزندان این ملت شگفتی آفرید.» معظم‌له همچنین با اشاره به ویژگی دینی و اعتقادی بودن ارتش، افزودند: «انجام کار براساس احساس تکلیف و تعمیق روحیه دینی و انقلابی موجب شده است که ارتش جمهوری اسلامی ایران به یک ارتش متعهد و پایبند به اعتقادات و ارزش‌ها تبدیل شود.»
یکی از دستاوردهای بزرگ و بی‌سابقه انقلاب اسلامی ایران در عرصه نظامی و امنیتی، متحول ساختن جایگاه و وضعیت کلی نیروهای شاغل در این دو مجموعه است. برخلاف بیشتر نیروهای نظامی و امنیتی دنیا که بدون در نظر گرفتن آموزه‌های اعتقادی و دینی آموزش می‌بینند و تربیت می‌شوند و هنگام عملیات هم بر اساس آن و به دور از هرگونه نگاه اخلاقی و دین‌مدارانه اقدام می‌کنند و وحشیانه‌ترین و قساوت‌مندانه‌ترین اعمال را انجام می‌دهند، عملیات نظامی‌شان را نیز بر اساس آموزه‌ها و تکالیف دینی طراحی و اجرا می‌کنند که نمونه‌های متعدد و بارز آن در دفاع مقدس مشاهده شد. برخورداری نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران از این ویژگی ارزشمند، سبب شد که آن‌ها در عرصه ساخت و تولید تسلیحات نظامی نیز به بهترین نحو پیشرفت کنند و دستاوردهای بزرگ و خیره‌کننده‌ای داشته باشند تا آنجا که پس از رژه نیروهای منتخب ارتش در 29 فروردین در شهرهای مختلف کشور از جمله تهران و به نمایش درآمدن برخی از تجهیزات ساخت داخل، روزنامه انگلیسی دیلی‌تلگراف نوشت: «ایران توانسته با تولید تجهیزاتی مانند زیردریایی، موشک و جنگنده‌های هوایی به خودکفایی نظامی دست یابد.» یقیناً نویسنده این روزنامه انگلیسی با دیدن تجهیزات علنی‌شده، این نظر را داده در حالی که از بخش عرضه‌نشده بی‌اطلاع است.


[ شنبه 92/1/31 ] [ 3:58 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 8
بازدید دیروز: 109
کل بازدیدها: 1043028
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون