سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ

*روزنامه صهیونیستی هاآرتص در گزارشی که به رژه روز ارتش جمهوری اسلامی ایران اختصاص داشت، در تیتر گزارش خود اذعان کرد که ایران تهدیدات رژیم صهیونیستی علیه برنامه هسته‌ای خود را چون «پارس کردن سگ» می‌داند. این روزنامه صهیونیستی به نقل از فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران درباره رژیم صهیونیستی نوشت: «یک سگ کاری بیش از پارس کردن نمی‌تواند بکند و ما اعتقادی به این تهدیدات نداریم.»  هاآرتص تأکید کرد که پاسخ ایران به تهدیدات این رژیم، تمرینات نظامی، اعلام پیشرفت‌های تکنولوژیک در عرصه نظامی و صدور بیانیه‌های تهدیدآمیز بوده است.
 * موسوی خوئینی‌ها در تحلیلی معتقد است: «تشویق اصلاح‌طلبان به حضور در انتخابات، بازی هاشمی رفسنجانی برای نابودی جریان اصلاحات است. خوئینی‌ها به‌صراحت می‌گوید هاشمی با نابودی جریان اصلاحات می‌خواهد یکه‌تاز میدان سیاست شود.»
*  گفته می‌شود یکی از استدلال‌های محمد خاتمی برای نامزد نشدن در انتخابات ریاست‌جمهوری این است که می‌گوید: «من تجربه شکست هاشمی رفسنجانی را در انتخابات سال 84 دیده‌ام. مردم ایران به فردی که دو دوره رئیس‌جمهور بوده و بار سوم می‌خواهد به قدرت برگردد، به درست یا غلط،  قدرت‌طلب و فرصت‌طلب می‌گویند.»


[ شنبه 92/1/31 ] [ 3:59 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 15
بازدید دیروز: 109
کل بازدیدها: 1043035
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون