سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
آبی گواراست که طعم و رایحه آب داشته باشد.عبادت هم همینطور است ، عبادتی ارزشمند است و در دستگاه الهی ارزش و بهایی دارد که خالص باشد ؛ یعنی فقط برای خدا باشد.

[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 5:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سخنان‌ رهبر انقلاب در دیدار اعضای مجلس خبرگان رهبری بیانگر این است که ارزش‌های انقلاب اسلامی به‌خوبی به نسل‌های بعد منتقل شده است.

[ دوشنبه 92/12/19 ] [ 5:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در تعجب بودم از کسانی که ادای روشنفکرها را در حوزه نقد در می‌آورند ولی حتی نشانه شناسی دفاع مقدس خودشان را هم نمی‌فهمند.
منبع: فارس

[ شنبه 92/12/17 ] [ 3:17 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
این روح انقلابی در بین زن‌های ما باید حفظ بشود و باید این‌ها همیشه این روح انقلابی را داشته باشند و این منوط به این هست که زن‌های ما به آن تجمل‌پرستی‌ها و به آن ابتذال‌هایی که کشانده شده بودند برنگردند، اصل مطلب این است، نباید هم برگردند.

[ شنبه 92/12/17 ] [ 3:14 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
تاکنون بارها شاهد تحریف کلام صریح حضرت امام(ره) بوده‌ایم که متأسفانه موسسه حفظ و نشر آثار امام(ره) در مقابل این تحریف‌ها واکنشی نشان نداد.
منبع: کیهان

[ شنبه 92/12/17 ] [ 3:11 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

[ شنبه 92/12/17 ] [ 3:10 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در حالی که آمانو در گزارشی اعلام کرد ایران در 4ماه گذشته تمام موارد اعتماد سازی را انجام داده است؛ اما جان کری در نشست سالاه آیپک باز هم اعلام کرد که گزینه های نظامی علیه ایران روی میز است.
منبع: دانا

[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 4:57 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سعید رضوی در جایی دیگر فرقه ضاله بهائیت را به رسمیت شناخته و ضمن دفاع از منتظری بهائیت را یک گروه مظلوم در جامعه دانسته است.
منبع: دانا

[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 4:57 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
برخی صفات زشت و روحیات ناپسند باعث می‌شود تا زندگی انسان‌ها تلخ شود و از زندگی خود لذت نبرند و همیشه در نگرانی و چالش باشند.
منبع: ایسنا

[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 1:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رئیس مجلس خبرگان رهبری: تصور می‌کنیم که باز با ابلاغ سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی شعارها و دعوت از دانشمندان و مسئولان و غیره آغاز شده و مردم نیز به تماشا نشسته‌اند اما اگر در حد شعار اکتفا شود مردم ناامید خواهند شد.
منبع: فارس

[ سه شنبه 92/12/13 ] [ 1:25 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 162
بازدید دیروز: 212
کل بازدیدها: 1042748
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون