سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
سایت شخصی هاشمی رفسنجانی قبول قطعنامه را به عنوان نرمش شجاعانه عنوان کرد
منبع: مشرق

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 10:39 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
منبع: شبکه خبر

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 10:36 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

نماینده مجلس طی بیانیه‌ای از سخنان اخیر حسن روحانی و تاکید وی بر اجرای قانون حجاب و عفاف تشکر کردند.

منبع: تسنیم

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 2:58 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بزرگ‌ترین ائتلاف مخالفان سوریه پیشنهاد ایران برای میانجی‌گری را رد کرد.
منبع: جام نیوز

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 2:57 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
دستگاههای امنیتی تونس بیش از هشتاد نفر را در چند هفته گذشته دستگیر کرده اند که شبکه هایی برای قاچاق دختران و زنان تونسی به سوریه تشکیل داده بودند. شماری از این زنان و دختران تونسی با بیست تا یکصد شبه نظامی در سوریه روابط جنسی داشته اند.
منبع: شبکه خبر

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 2:56 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اساساً هر کشوری پایان جنگ و یا هر بحرانی را گرامی می دارد. مگر در پایان هشت سال دفاع مقدس ما پیروز مطلق میدان نبرد نبوده ایم پس چرا شروع جنگ که از تلخ ترین روزهای دفاع مقدس است را گرامی می داریم؟
منبع: دانش روز

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 2:50 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
این کتاب جواهر لعل نهرو - نگاهى به تاریخ جهان - را بخوانید؛ در بخشى که دخالت و نفوذ انگلیس‌ها در هند را بیان می‌کند، تصویر می‌کند، تشریح می‌کند.
منبع: فارس

[ یکشنبه 92/6/31 ] [ 2:50 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در میان این توجهات و بحث هایی که انجام شده است، آمریکا و متحدان آن در حال بررسی این موضوع هستند که چگونه به ایرانی که با چهره جدید وارد میدان شده است پاسخ بدهند.
منبع: جام نیوز

[ شنبه 92/6/30 ] [ 10:6 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک گروه از دختران حلبی پس از آموزش زیر نظر معارضین گروهی با عنوان "مادر عایشه" تشکیل داده اند تا با ارتش سوریه بجنگند.

به گزارش «   تیتریک     »؛در حالی که بیش از 2 سال از جنگ در سوریه می گذرد و نزدیک به یکصدهزار کشته و 2میلیون آواره برجای مانده است یک گروه جدید از معارضین اعلام موجودیت کرده است.


این گروه با نام "مادر عایشه" که از دختران جوان و نوجوان حلب تشکیل شده است در محله "صلاح الدین" استقرار داشته و زیر نظر گروه "التوحید" حلب آموزش نظامی دیده اند. به روایت عکس های "لوبنا میره" عکاس رویترز این دختران در همین محل کار با اسلحه، نشانه گیر و تیراندازی را  یاد می گیرند. "ام محمد" سردسته این گروه همسر یکی از فرماندهان ارتش آزاد در حلب و مادر 4 فرزند است. این گروه همگی صورت خود را تا نزدیک چشم ها پوشانده و پارچه ای منقش به کلام"لا اله الا الله" به پیشانی خود می بندند. 
















مرجع: فرارو

[ شنبه 92/6/30 ] [ 10:6 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اگر به صحبت‌های مقامات آمریکایی و حتی شیوخ خلیج فارس در دیدار با پوتین و لاوروف توجه کنیم، به برخی پیشنهادات قابل تامل برمی‌خوریم؛ حال سوال اینجاست، چرا با وجود چنین پیشنهاداتی پوتین پشت اسد را خالی نمی‌کند!؟ انگیزه‌های روسیه از رد پیشنهادات مالی اغواکننده چیست؟
منبع: مشرق

[ پنج شنبه 92/6/28 ] [ 5:39 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 13
بازدید دیروز: 151
کل بازدیدها: 1041678
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون