سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
رسایی: با توجه به اصرار آقای جنتی بر سیاست‌های غلطی که موجب اعتراض و نگرانی متدینین و دلسوزان و علما شده، بیش از این نمی‌توان مماشات کرد.
منبع: فارس

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 7:54 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امام حسین علیه السلام فرمود : تو را نصیحت می کنم، اگر می توانی به جایی برو که فریاد ما را به گوشت نرسد و جنگ ما را نبینی، سوگند به خدا اگر کسی بانگ ما را بشنود و ما را یاری ندهد خدا او را به صورت در آتش افکند.

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 4:30 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
از حضرت امام رضا(ع) روایت است که: چون ماه محرم داخل مى‏شد پدرم را کسى خندان نمى‏دید و اندوه و حزن پیوسته بر او غالب مى‏شد؛ چون روز عاشورا مى‏شد آن روز، روز مصیبت و حزن و گریه او بود و مى‏فرمود: امروز روزى است که حسین(ع) شهید شده است .

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 4:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حال سوال اساسی اینجاست که حامیان این مراسم تا به کی قصد دارند برای کشور هزینه برجای گذارند؟ و کورکورانه تسلیم سران فتنه همچون خاتمی، موسوی و کروبی باشند و هر جا و در هر موقعیتی خواهان آزادی و بازگشت آنان به فضای سیاسی جامعه باشند.

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 4:26 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
همزمان با فرارسیدن ایام سوگواری حضرت اباعبدالله‌الحسین‌علیه‌السّلام، امسال نیز همچون سال‌های گذشته مجلس عزاداری در حضور رهبر معظم انقلاب برگزار خواهد شد.

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 4:25 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رییس مرکز سایبری بسیج گفت: برخی از رسانه ها در کشور رها هستند و دست به هر کاری برای اهداف سیاسی خود می زنند. اساسا از بستر همین رسانه‌ها بود که نیرو برای رسانه‌های فارسی زبان خارج وابسته به سرویس های امنیتی غرب تربیت شد.

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 4:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
گروهی از مردم کولد لیک در کانادا به منظور اعلام همبستگی با مسلمانان شعارهای ضد اسلامی را از روی دیوارهای مسجد منطقه پاک کردند.
منبع: ابنا

[ یکشنبه 93/8/4 ] [ 4:22 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک نهاد امنیتی مردی را در تجمع اصفهانی ها بازداشت کرد که با آرایش و لباس زنانه قصد تحریک مردم به تجمع و اعتراض علیه نهادهای کشور را داشت.
منبع: دانا

[ شنبه 93/8/3 ] [ 9:10 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
آیا می توان دو مفسد فی الارض و فتنه گر را با جناب حربن یزید ریاحی در یک مقام قرار داد و به مقایسه آنان پرداخت؟ ای کاش آقای رئیس جمهور که از قضا روحانی نیز هستند، برای رهایی از فشار اصلاح‌طلبان و جریان فتنه، بزرگان دین را با فرومایگان قیاس نمی‌کرد.
منبع: سراج 24

[ شنبه 93/8/3 ] [ 9:8 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اعضای ستاد مرکزی هیئت رزمندگان اسلام در تاریخ بیستم آبان‌ماه سال گذشته، مصادف با هفتم محرم‌الحرام 1435 با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. رهبر انقلاب در این دیدار رهنمودهایی درباره هیئات مذهبی و مجالس عزاداری اباعبدالله‌الحسین علیه‌السلام ارائه کردند.

[ جمعه 93/8/2 ] [ 9:57 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 54
بازدید دیروز: 212
کل بازدیدها: 1042640
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون