سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
در حالیکه به مناسبت رحلت آیت‌الله مهدوی‌کنی دولت عزای عمومی اعلام کرده و مردم در شهرستان کرج نیز مشغول عزدارای بودند در دانشکده پردیس کشاورزی کرج مجلس مطربی و رقص برپا کرده و اعلامیه و روزنامه‌هایی را توزیع کردند که از فتنه و فتنه‌گران رفع‌ اثر کنند.

[ جمعه 93/8/2 ] [ 9:52 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
وقتی «نظّام رشتی» می خواستند اسم حضرت زینب(سلام الله علیها) را ببرند با صدایی رسا و قوی می گفتند: عقیله ی بنی هاشم، دُخت کبرایِ امیرالمؤمنین، مجلله بی بی، زینب کبری علیهاالسلام.

[ جمعه 93/8/2 ] [ 8:0 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
عضو شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: مابه لحاظ امکانات رفاهی و شاخص‌های مادی توسعه، پیشرفت داشتیم ولی در شاخصه‌های فرهنگی و تربیتی عقب مانده‌ایم و حتی از شاخصه‌های رسمی سکولار دنیا هم عقب افتادیم.

[ جمعه 93/8/2 ] [ 7:59 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
متاسفانه استان البرز در طول سالهای گذشته محل آزمایش مدیران با تدبیر و بی تدبیر دولتهای بعد از انقلاب بوده است ،همواره دستخوش تغییرات مدیریتی فراوانی بوده وتغییرات فرصت پیاده سازی برنامه ها را به مدیران استانی نداده است.

[ جمعه 93/8/2 ] [ 6:14 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 108
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 1044048
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون