سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
شهردار شهرک صهیونیست نشین "اور یهودا" با نصب بنری تبلیغاتی ، در توهینی آشکار و بی شرمانه، سربازان اسرائیلی را به تجاوز به زنان غزه ترغیب کرد.

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 4:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
من نامه محرمانه نوشتم و گفتم: «قصد انتشار هم ندارم. اگر مصلحت دیدید منتشر کنید. گفتم: چه کسی گفته است شما از موسوی و کروبی تبرّی بجویید؟ شما از فتنه تبرّی بجویید».

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 4:13 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
پرونده اتهامات اقتصادی مهدی هاشمی که این روزها به یکی از سوژه های اصلی خبرگزاریها تبدیل شده، مربوط به زمان مسئولیت وی در وزارت نفت و ریاست سازمان بهینه سازی مصرف سوخت است اما مردم وی را بیشتر مرتبط با پرونده‌های اقتصادی «کرسنت»، «استات اویل» و «توتال» می دانند.

[ دوشنبه 93/5/20 ] [ 4:10 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رهبر انقلاب در بیانات اخیرشان به تحلیل اوضاع فلسطین پرداختند.

[ یکشنبه 93/5/19 ] [ 5:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رییس جمهور فاجعه غزه را نه کشتار انسان‌ها بلکه قتل عام انسانیت دانست.

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 10:33 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بسیاری از فعالان سیاسی و فرهنگی استان سیستان و بلوچستان در بزنگاه‌های قبلی نیز تلاش می‌کردند همچنان فصل تمایز عبدالحمید و جریان پشت سر وی را با اهل سنت این منطقه عیان کرده و نشان دهند.

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 10:31 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در دعای ندبه، یکی از کنیه‌هایی که حضرت مهدی (عجل الله تعالی فرجه) را با آن می خوانیم کنیه «اباصالح» است و در لغت این لقب «پدر صالح» معنا می شود.
منبع: جام نیوز

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 4:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در ادامه تلاش ها برای سرپوش گذاشتن بر جنایات رژیم صهیونیستی، شبکه فاکس نیوز آمریکا یک شخصیت صاحب نام هالیوود را به خاطر دفاع از حقوق مردم بی دفاع غزه و محکوم کردن جنایات غزه به باد استهزا گرفته و عنوان "احمق هفته" را به وی داد.
منبع: مهر

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 4:26 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
هر چند این اقدام نیز با وعده‌ی الهی به شکست می‌انجامد ولی عدم موضع‌گیری و مسئولیت‌پذیری بعضی از شخصیت‌ها می‌توان خسارت‌های فعالی را به دنبال داشته باشد

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 4:26 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رئیس سازمان بسیج مستضعفین گفت: ‌مقاومت مردم مظلوم غزه در برابر جنایات و وحشیگری‌های رژیم منفور و غاصب صهیونیستی دنیا را از خواب غفلت بیدار کرده است.

[ پنج شنبه 93/5/16 ] [ 4:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 39
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1041553
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون