سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
شیخ نخودکی برای دعا کردن سه مرحله را ذکر می‌کند و می‌گوید: مرحله نخست ذلت نفس است، مرحله دوم ذلت قلب و سپس ذلت سِر و باطن است.
منبع: فارس

[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 6:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
هر کسی که بیکار باشد و معطل باشد و هیچ کار از دست او بر نیاید این کار را انجام دهد.

[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 6:21 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک جوان گاهى اوقات مى‌تواند مجموعه‌ی پیرامونى خودش را -کلاس را، استاد را و حتى دانشگاه را- زیر تأثیر شخصیت معنوى خودش قرار دهد. البته این کار با سیاسی‌کارى به ‌دست نمى‌آید؛ با معنویت به‌دست مى‌آید.

[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 6:19 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سخنان هفته گذشته «آیت‌الله خامنه‌ای»، رهبر عالی ایران موجب تحریک سران دیگر کشورهای اسلامی برای اتخاذ رویکردی همانند ایشان و همدردی و حمایت از غزه و حماس شد.
منبع: فارس

[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 6:18 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: سرانجام رژیم صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی به زودی فرو خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده‌ایم.

سردار سرلشکر محمد علی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حاشیه جلسه قرارگاه حضرت نبی اکرم(ص) پیرامون حوادث غزه و ایستادگی مقاومت اسلامی فلسطین در برابر حملات وحشیانه رژیم صهیونیستی اظهار داشت: نبرد غزه نشان داد قدرت مقاومت پایان ناپذیر و درونی شده و همچنان در حال توسعه است؛ پرتاب پرحجم موشک ها، ناکام سازی عملیات زمینی دشمن و افزایش آستانه تحمل فلسطینی‌ها؛ این تصاعد قدرت را تایید می کند.

جعفری با بیان اینکه تا به امروز هر نمایش قدرتی در فلسطین که موجب ظهور و بروز شکست صهیونیستها شده است، ریشه در حمایت های انقلاب اسلامی دارد، تصریح کرد: ما آمادگی داریم در ابعاد مختلف از مقاومت فلسطین حمایت کنیم.

وی افزود: ما برای دفاع از مسلمانان، شیعه و سنی نمی شناسیم و میدان وفاداری و فداکاری ما همه جهان اسلام و مظلومین عالم است.

فرمانده کل سپاه حوادث و فجایع غزه و عراق را محصول همزمان سیاست های آمریکا و صهیونیست ها دانست و تاکید کرد: سرانجام رژیم صهیونیستی در اثر اتحاد شیعه و سنی به زودی فرو خواهد پاشید و ما برای آن روز آماده‌ایم.



روابط عمومی سپاه


[ دوشنبه 93/5/13 ] [ 6:18 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
تمام جهان بداند که خلع سلاح مقاومت، جوسازی باطلی است؛ وهمی است که محقق نمی شود.
منبع: فارس

[ پنج شنبه 93/5/9 ] [ 12:29 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
آنچه که در این سخنان مشخص می شود کلام فردی است که بررسی دقیقی از آرای فقهی نداشته است و این شبهه را القا می کند که نکند گوینده آن، این فرد نبوده و نیست یا آنکه در برگیرنده بخشی از سخنان ایشان بوده است.

[ پنج شنبه 93/5/9 ] [ 12:28 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

[ چهارشنبه 93/5/8 ] [ 5:45 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
امروز هجمه افکار عمومی ملتهای بیدار و انسانی دنیا ، سانسور اخبار غزه و جنایات صهیونیستها توسط رسانه های مزدور را خنثی کرده و در صفحات مجازی شبکه های اجتماعی جنگی تمام عیار علیه جبهه استکبار شروع شده است.

گروه سیاسی« تیتریک »؛هلال ماه شوال در حالی رویت شد که پاره تن اسلام درد جراحات  عمیق و جانسوزی را تحمل می کند.
250 کودک بیگناه در خواب ، بیداری و یا بهنگام بازی به فجیع ترین وضع کشته  که نه ، تکه تکه شده اند.
تعداد سایر کشته ها نیز به هزار تن و زخمی ها  هفتصد نفر گزارش گردیده است ، که آنان هم در شرایط درمانی خوبی بسر نمی برند.

سحرگاهان پر اضطراب و دلهره برای کودکان و مادران و سالخورده گان و افطاری خونین، مائده تلخ و ناگوار مردم مظلوم غزه در ماه مبارک رمضان بود و اکنون نیز ادامه دارد.
اوج پایداری ، مقاومت ، ایستاده گی و شجاعت وصف ناشدنی ،تابلو و اثری جاودانه و عبرت آموز از سوی ملت با شرف غزه در مقابل پست ترین موجودات، یعنی گرگهای درنده وحشی صهیونیست  ترسیم کرده که،از نشانه های نصرت و وعده های صادق خداوند است.
امروز صبح تمامی رسانه های دنیا ، علی الخصوص بوقهای امپراطوری خبر پراکنی  باند زر و جنگ سالاران منتظر دریافت مهمترین تحلیلها و مواضع همیشه غافلگیر کننده رهبر عالی جمهوری اسلامی ایران در خصوص وقایع غزه بودند.
بطوریکه بیانات ایشان همواره بعنوان  محور اصلی و تیتر و خط و دستور کار خبری ، براساس اصل غافلگیری پس از اعلام مواضع ، پهنه نشریات و سایتهای پربازدید و کثیرالانتشار غرب را در بر میگیرد.
نکته بسیار مهم و استراتژیک و اثرگذارروانی  که ایشان در خطبه های نماز عید فطرفرمودند ، استیصال و پشیمانی رژیم نجس اسرائیل از اقدام وحشیانه و متجاوزانه خود در حمله به غزه است.
به نحوی که مجهزترین ارتش کلاسیک خاورمیانه مدعی بود 2 روزه کار غزه و مقاومت را یکسره کند، امروز در باتلاق اشباهات فاحش محاسباتی اطلاعاتی و نظامی خود گیر کرده اند که نه راه پیش دارند و نه راه پس ! و این آیات اضمحلال رژیم کودک کش از نگاه بصیر ولی امر است.
اگر عقب نشینی کنند باعث آبرو و شکستن هژمونی و کاهش ضرایب امنیتی داخلی و خارجی آنان خواهد شد و اگر به وحشیگیری که ادامه می دهند، پیش روند با مقاومت دندان شکن و پاسخ کوبنده  حماس مواجه اند که در این طریق نظاره گر موشک پرانی کور و بمباران  وحشیانه نقاط  مختلف مسکونی در غزه از سوی رژیم  اشغالگر قدسهستیم.
و این پشیمانی عامل مهم روانی علیه رژیم غاصب اسرائیل با کاربریهای مختلف اعتراضات اجتماعی داخلی و احزاب مخالف دولت نتیاناهو وتشدید آتش توپخانه جنگ رسانه ای رسانه های جبهه اسلام و انسانیت در مسیر بی آبروترکردن جنایتکاران خواهدشد.
امروز هجمه افکار عمومی ملتهای بیدار و انسانی دنیا ، سانسور اخبار غزه و جنایات صهیونیستها  توسط رسانه های مزدور را خنثی کرده و در صفحات مجازی شبکه های اجتماعی جنگی تمام عیار علیه جبهه استکبار شروع شده است.
برخی کشورهای اروپایی بدلیل همین فشارهای مذکور افکار عمومی از ابراز حمایت علنی رژیم غاصب پرهیز می کنند.
کاربری راهپیمایی که نه ، بلکه عملیات گسترده و پهناور روز جهانی قدس در ایران و سراسر دنیا عملکرد مغز پردازشگران  استراتژیک اتاقهای فکر باند مخوف نئوکانها را مختل کرد.
بطوریکه مقام معظم رهبری از این روز بعنوان روز بزگ زنده بودن اراده و تجلی ملی همت عمومی ملت ایران و سایر ملل دنیا اعلام کردند.
عکس العمل بشریت علیه جنایات صهیونیستها و محکومیت و مجازات عاملین آن و همچنین همکاری جهان اسلام در راستای تجهیز ملت فلسطین دو نکته مهم و راهبردی ایشان بود که صدر اخبار رسانه های دنیا گردید.
لازم است در این راستا جبهه و کارزار (کمپین) دیپلماتیک و عمومی سران و ملتهای اسلامی علیه جنایات و فجایع و پیگیری محکومیت و تحت پیگر قرار دادن صهونیستها بعنوان جنایتکاران جنگی و بشریت از مجرای فشار افکارعمومی به ساختار نهادهای حقوقی و قضایی  بین المللی ، تشکیل گردد.
جنبش نم ( سران کشورهای پیمان غیر متعهدها) ابزار بسیار ذیقیمت در اختیار سیاست خارجی ج.ا.ا است که باید نسبت به اعلام خطوط صریح رهبری در خصوص مسایل غزه اقدام عاجل کند.
این نقشه راه ترسیم شده معظم له قطعا در صورت اهتمام جدی وزارت امور خارجه و سایر نهادهای هم عرضنظام و همچنین  اراده ملت ایران ، در تشکیل جبهه کاملا هماهنگ کشورها و ملل اسلامی  برای تجهیز لجستیکی ، تسلیحاتی و... موثر خواهد بود.
که در اینصورت شاهد دومینوی اضمحلال و فروپاشی لحظه به لحظه ساختار و عملکرد پیکره و وصله ناجور غده سرطانی در خاورمیانه خواهیم بود.
همانطور که رهبر انقلاب اسلامی قبلا در مراسم ارتحال امام خمینی (ره) در خصوص گروهکهای تروریستی داعش و... فرمودند :( قریب به مضمون) باید پدید آورندگان و تجهیزکنندگان این گروهها را دشمن اصلی بدانیم بر اساس راهبردی که اعلام کردند باید مغز فتنه های عالم یعنی ، انگلیس خبیث، آمریکای احمق، اروپای غافل و ذلیل وسران مرتجع و مزدور عرب و از همه مهمتر رژیم حرامزاده اسرائیل را هدف اصلی خود برشمرده و مبارزه کرد.
به امید پیروزی نهایی با ظهور مهدی موعود (عج)
سعید صمیمی نژاد
تحلیلگر مسایل خاورمیانه


[ چهارشنبه 93/5/8 ] [ 5:44 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حضرت آیت الله خامنه ای با بیان اینکه پیام روشن ما به دولتهای اسلامی این است که بیایید به یاری مظلوم برخیزیم و نشان دهیم که جهان اسلام در مقابل ظلم و ستم، آرام نمی نشیند، افزودند: برای تحقق این هدف، باید همه دولتهای اسلامی از اختلاف نظرهای سیاسی و غیرسیاسی صرف نظر کنند و همه با هم، به کمک مظلومانی بشتابیم که در چنگال گرگ خونریز صهیونیست در حال دست و پا زدن هستند.

گروه داخلی « تیتریک »؛به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر مقام معظم رهبری، رهبر معظم انقلاب اسلامی امروز سه شنبه در دیدار صدها نفر از مسئولان و قشرهای مختلف مردم و سفیران و کارداران کشورهای اسلامی در ایران، همه مسلمانان را به یاری مظلومان فلسطین فراخواندند و تأکید کردند: جهان اسلام با کنار گذاشتن اختلافات، از همه توان خود برای تأمین نیازهای مردم غزه استفاده کند و ضمن مقابله با جنایات بی شرمانه صهیونیستها، از حامیان آنها بویژه امریکا و انگلیس، تنفر و برائت جوید.

ایشان با تبریک عید سعید فطر به همه ملتهای مسلمان این عید را عید امت واحده خواندند و افزودند: متأسفانه برخلاف تعالیم و معارف اسلامی، امروز انگیزه های سیاسی و قدرت طلبانه، امت اسلامی را دچار تفرقه کرده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با دعوت از مسئولان کشورهای اسلامی برای عبور از اینگونه انگیزه ها و تشکیل امت واحده و مقتدر و توانا تأکید کردند: اگر قدرت طلبی ها، وابستگی ها و فسادها، نتواند جهان اسلام را از هم جدا کند، در این صورت هیچ قدرت مستکبری جرأت تجاوز و تعرض به کشورهای اسلامی و یا باج گرفتن از دولت های اسلامی را نخواهد داشت.

رهبر انقلاب اسلامی، گستاخی صهیونیستها در قتل عام غزه را، از نتایج تفرقه دنیای اسلام خواندند و خاطرنشان کردند: سانسور پنهان در غرب اجازه نمی دهد ملتهای غربی از عمق حوادث غزه مطلع شوند اما این جنایات به گونه ای فجیع و دلخراش است که انعکاس حتی بخشی از آن در رسانه های غربی، ملتهای غیرمسلمان را تکان داده و به خیابانها کشانده است.

حضرت آیت الله خامنه ای با اشاره به تنهایی مردم بی پناه غزه افزودند: پیام روشن ما به دولتهای اسلامی این است که بیایید به یاری مظلوم برخیزیم و نشان دهیم که جهان اسلام در مقابل ظلم و ستم، آرام نمی نشیند.

 

رهبر انقلاب افزودند: برای تحقق این هدف، باید همه دولتهای اسلامی از اختلاف نظرهای سیاسی و غیرسیاسی صرف نظر کنند و همه با هم، به کمک مظلومانی بشتابیم که در چنگال گرگ خونریز صهیونیست در حال دست و پا زدن هستند.

ایشان در همین زمینه قرار گرفتن دو وظیفه اساسی در دستور کار جهان اسلام را، ضروری خواندند: نخست فراهم کردن امکانات حیاتی برای مردم غزه و دوم عکس العمل قوی و مناسب در مقابل رژیم آدمکش صهیونیست و حامیانش.

رهبر انقلاب با اشاره به نیاز مبرم مردم مقاوم و رنج دیده غزه به غذا، آب، دارو، امکانات بیمارستانی و بازسازی منازل افزودند: این ملت برای دفاع از خود، به سلاح نیز احتیاج دارد.

رهبر انقلاب بار دیگر خطاب به دولتهای اسلامی گفتند: بیایید برای کمک رسانی به مردم غزه و غلبه بر موانعی که صهیونیستها در این راه ایجاد می کنند همراه و همدست شویم و به وظایف دینی و انسانی خود عمل کنیم.

 ایشان مقابله و معارضه با عاملان ظلم تاریخی غزه را وظیفه دوم جهان اسلام خواندند و افزودند: جانیان صهیونیست و حامیانشان برای آدمکشی حیرت آور و کودک کشی نفرت انگیز در غزه، بی شرمانه توجیه و استدلال می آفرینند که این، اوج خباثت و بی حیایی آنان را نشان می دهد.

حضرت آیت الله خامنه ای حمایت آشکار مستکبران از جمله امریکا و انگلیس و تأیید تلویحی یا آشکار مجامع بین المللی از جمله سازمان ملل را از فجایع صهیونیستها، مشارکت و همدستی در جنایات رژیم خونخوار خواندند.

ایشان افزودند: ملتهای مسلمان و دولتهای اسلامی موظفند از همدستان و حامیان جانیان حاکم بر تل آویو، ابراز برائت و تنفر کنند و در صورت امکان با آنها برخورد اقتصادی – سیاسی نمایند.

رهبر انقلاب، با تجلیل از عزم راسخ ملت ایران در حمایت صریح از مردم غزه و ایستادگی در مقابل تجاوز و خباثت افزودند: در جمعه آخر ماه رمضان، صدای بلند حمایت از مظلوم، از ایران به گوش جهانیان رسید و این ملت علاوه بر این گونه حمایتها، هرکار دیگری از عهده اش برآید با استواری تمام انجام خواهد داد.

 



در ابتدای این دیدار حجت الاسلام والمسلمین روحانی رئیس جمهور، با تبریک عید سعید فطر، این عید را عید فطرت انسانی و بالاترین عید مسلمانان خواند.

رییس جمهور به حوادث غزه اشاره و تاکید کرد: روزه داری با رذائل اخلاقی و یا سکوت در برابر جنگ طلبان و جنایتکاران نمی سازد.

آقای روحانی منطقه و دنیای اسلام را درگیر دو غده چرکین دانست و گفت: غده چرکین صهیونیستی این روزها سر، باز کرده و سرزمین زیتون را به خاک و خون و به سرزمین قطعات پیکرهای کودکان مظلوم تبدیل کرده است.

وی با اشاره به اینکه غده چرکین دیگری نیز به نام «اسلام، دین، خلافت و امارت»، آدم کشی و مسلمان کشی می کند، خاطرنشان کرد: همه تحلیل ها می گویند که ریشه هر دو غده یک‌جا است.

رئیس جمهور حوادث غزه را جنایت علیه بشریت خواند و تأکید کرد: همه مجامع و سازمانهای بین المللی که از انسان دم می زنند باید محاکم و داوری های بین المللی را برای محاکمه جنایتکارانی که روز به روز ماهیت خبیث آنها برای جهانیان آشکارتر می شود، آماده کنند.

آقای روحانی افزود: برای حل این معضلات راهی جز وحدت دنیای اسلام، تبیین اسلام رحمانی و فاصله گرفتن از جمود و تحجر نداریم.

رئیس جمهور راهبرد جمهوری اسلامی ایران در سطح جهان را صلح و عدالت، و در دنیای اسلام برادری و اتحاد و ایجاد امت واحده اسلامی خواند و خاطرنشان کرد: آنهایی که خواب تضعیف اسلام و مسلمین را دیده اند، این آرزو را به گور خواهند برد.

رئیس جمهور در پایان تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران با همه توان و امکاناتش برای ایجاد ثبات و امنیت، جلوگیری از کشتار و خونریزی و ایجاد صلح عادلانه در منطقه تلاش می کند و جهان اسلام به یاری حق، با بیداری و هوشیاری و وحدت، به پیروزی دست خواهد یافت


[ چهارشنبه 93/5/8 ] [ 5:42 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 212
کل بازدیدها: 1042682
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون