سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
بیداری اسلامی را نیز عده‌ای موج چهارم دموکراسی نامیدند، به این امید که تعلق ماهوی به غرب را برایش برسازند!

[ چهارشنبه 93/5/8 ] [ 5:39 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حجت‌الاسلام مصلحی بیان داشت: آیت‌الله اراکی بالای صفحات کتبی که دست‌نوشته خودشان بود می‌نوشتند یا فاطمه اشفعی لنا فی الجنة/ ایشان امام خمینی(ره) را مجدد المذهب می‌دانستند

[ دوشنبه 93/5/6 ] [ 8:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در دین یهودیت یک جریان معاند با اسرائیل وجود دارد که معتقد به محو این رژیم از نقشه جهانی است.
منبع: العالم

[ دوشنبه 93/5/6 ] [ 8:23 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اندیشه‌های رهبری به عنوان ایدئولوژی و شعار سیاسی و برای جهان اسلام مطرح است.
منبع: فارس

[ دوشنبه 93/5/6 ] [ 8:22 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
ی‌توان با قاطعیت گفت که ایران از تمامی کشورهای عربی در ایستادگی فعلی و عملی از فلسطینیان و مسئله فلسطین سبقت گرفته است و این مسئله در عرصه عملی و موضع گیری در محافل بین المللی آشکار و واضح است.
منبع: رجا

[ جمعه 93/5/3 ] [ 9:27 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یکی از دانشجویان می‌گفت، شاید ما را هم ببرن تو فضای سبزی که آقا با هیئت دولت روبروی هم نشسته بودند و آقا صمیمانه رو به طرف دولتی‌ها کرده بود که بهش گفتم اون هیات دولت بود.
منبع: مشرق

[ جمعه 93/5/3 ] [ 1:14 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
مدرس خارج فقه و اصول حوزه علمیه گفت: مرحوم آیت‌الله میلانی وقتی که منزلشان در طرح توسعه‌ صحن مطهر حضرت رضا(ع) قرار گرفت و خراب شد و خواستند برای ایشان منزلی بخرند، موافقت نکرد، اما وقتی منزلی اجاره شد، ایشان تا وارد شد، برگشت!
منبع: فارس

[ پنج شنبه 93/5/2 ] [ 4:56 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
رژیم صهیونیستی در حمله به مناطق مسکونی غزه از انواع بمبهای مرگبار استفاده می‌کند که برخی از آنها برای قتل هرچه بیشتر فلسطینیان، حاوی میخ است.
منبع: العالم

[ پنج شنبه 93/5/2 ] [ 4:50 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: در خصوص سانسور اخبار غزه در روزنامه های اصلاح طلب به وزیر ارشاد تذکر می دهیم.
سانسور اخبار غزه در روزنامه های اصلاح طلب در راستای شعار نه غزه نه لبنان است/ به وزیر ارشاد تذکر می دهیم
 



گروه سیاسی «تیتریک» ؛
محمد صالح جوکار نماینده یزد و صدوق در گفتگو با خبرنگار پارلمانی "
تیتر1"با اشاره به سانسور اخبار غزه در برخی از روزنامه های اصلاح طلب گفت: در حالی که امروز توجه افکار عمومی دنیا به سمت غزه و جنایت های اسراییل در این منطقه معطوف است و دل های آزادگان جهان صرفنظر از اینکه مسلمان باشند یا غیر مسلمان از این جنایات وحشیانه به درد آمده است در بعضی از روزنامه ها، همان سیاست گذشته و شعار نه غزه نه لبنان تجلی پیدا کرده است.

وی افزود: در واقع خودسانسوری مطبوعات اصلاح طلبی در راستای شعار نه غزه نه لبنان انجام گرفته است.

عضو کمیسیون امنیت ملی تصریح کرد:جای تاسف دارد که در ایران اسلامی بعضی ها با خود سانسوری وسکوتشان مهر تاییدی بر جنایت های ددمنشانه رژیم صهیونیستی می زنند و این خود سانسوری در واقع همنوایی با دولت های مرتجع و سرسپرده منطقه است که با سکوتشان به نوعی از جنایت های وحشیانه رژیم صهیونیستی حمایت می کنند.

جوکار با بیا ن اینکه امروز هر انسانی که بخواهد این جنایات را نادیده بگیرد قطعا در وحشیگری های رژیم صهیونیستی در غزه شریک و سهیم است اظهار داشت: سکوت در مقابل این وحشی گری ها جایز نیست و هیچ توجیهی ندارد.

نماینده یزد افزود: این روزنامه ها از یارانه بیت المال و اموال دولتی استفاده می کنند و برخی از آن ها متعلق به بنگاه های دولتی هستند و امروز به جای پرداختن به اخبار دردآور غزه به یکسری مسائل حاشیه ای و اختلاف بر انگیز می پردازند.

وی با تاکید بر اینکه این خودسانسوری ها هیچ توجیهی ندارد گفت: مجلس شورای اسلامی قطعا در این راستا تذکری را به وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد داد .

 

به گزارش "تیتر1"در حالی که جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم مظلوم فلسطینی دل و جان مردم آزاده دنیا را به درد درآورده است، این رفتار ددمنشانه از کمترین اهمیت در صفحه اول روزنامه های اصلاح طلب در روزهای گذشته برخوردار نبوده است.


[ پنج شنبه 93/5/2 ] [ 4:48 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
تا زمانی که به یاری پروردگار، این رژیم سنگدل و آدمکش نابود شود، برخورد قدرتمندانه و مقاومت قاطعانه و مسلحانه، راه علاج این رژیم ویرانگر است.

[ پنج شنبه 93/5/2 ] [ 4:45 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 107
بازدید دیروز: 79
کل بازدیدها: 1044047
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون