سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
هفته پیش خبر عروج سید محمود موسوی جاسمی منتشر شد. او سال‌های طولانی را در آمریکا، صرف تبلیغ مبانی اسلام کرده بود و در این راه به اتهام واهی فعالیت‌های تروریستی و ارتباط با جمهوری اسلامی، چند سال را در زندان و حبس خانگی گذراند.

[ شنبه 93/7/5 ] [ 4:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
هنوز ذوق‌زدگی طیف مدعی حمایت از رئیس‌جمهور و مشاوره به ایشان از این ملاقات ادامه داشت که نخست‌وزیر انگلیس چند ساعت بعد از دیدار با رئیس‌جمهور محترم کشورمان پشت تریبون مجمع عمومی سازمان ملل رفت و سیل اتهامات و ناسزاها و اهانت‌ها را نثار جمهوری اسلامی ایران کرد!

[ شنبه 93/7/5 ] [ 4:6 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
ای پریان من! ای بهشتیان جمع شوید که اینجا جشن عروسی است! فاطمه را عروس علی کردم
منبع: تبیان

[ جمعه 93/7/4 ] [ 8:52 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در دوران خلافت عباسیان عظمت فکرى شیعه بدان حد رسیده بود که حکومت ناچار شد با مقتداى آنان، یعنى امام رضا علیه السلام (بصورت بیعت گرفتن براى ولایت عهدى) سازش کند.
منبع: تبیان

[ چهارشنبه 93/7/2 ] [ 8:54 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
شاید هنوز خیلی ها نمی دانند که برادر بازیگر نقش «حاج کاظم» فیلم «آژانس شیشه ای» شهید شده است. این عکس شهید بهروز پرستویی، برادر پرویز پرستویی دو روز قبل از شهادت در منطقه عملیاتی شلمچه است. به امید شفاعتش.

[ چهارشنبه 93/7/2 ] [ 8:54 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
ظلم و جنایات خلفاء بنى العبّاس نسبت به اسلام و نیز اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام به مراتب بیشتر و خطرناکتر از ظلم و جنایات خلفاء بنى امیّه بوده است.
منبع: جام نیوز

[ چهارشنبه 93/7/2 ] [ 8:53 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یکی از اقدامات رهبر معظم انقلاب در این حوزه، مفهوم‌سازی و واژه‌سازی ایشان برای در امان ماندن مفاهیم مهم از کلیشه‌شدن است.

[ چهارشنبه 93/7/2 ] [ 8:49 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
بواسطه ایستادگی ملت ایران در هشت سال دفاع مقدس، بسیاری از شخصیت های اثرگذار و ذهن های فعال در کشورهای اسلامی و غیراسلامی، به دفاع مقتدرانه با دست خالی، اعتقاد راسخ پیدا کردند.

[ چهارشنبه 93/7/2 ] [ 8:48 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
جنگ‌ها و مفاسد اخلاقی را از جمله مهم‌ترین خطرات تهدید کننده دنیای امروز است.
منبع: ایسنا

[ سه شنبه 93/7/1 ] [ 7:1 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
<< مطالب جدیدتر           

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 17
بازدید دیروز: 56
کل بازدیدها: 1043722
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون