سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
حجت الاسلام پناهیان روایت جالبی را از همراهی شان با حاج احمد متوسلیان در سال 1361 در سفر لبنان نقل می کند.
منبع: دانا

[ شنبه 93/7/19 ] [ 5:24 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در زندگی امروز،"غدیر" را چگونه تبلیغ کنیم؟ + راهکارهای جالب

[ شنبه 93/7/19 ] [ 5:21 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
این کتاب که محصول سفر او به پاکستان و مناظرات وی با علمای اهل سنت است، تا هم اینک از منابع مورد مراجعه اهل تاریخ به شمار می‌رود.
منبع: مشرق

[ شنبه 93/7/19 ] [ 5:19 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
زندگی امامان شیعه هرچه به عصر غیبت نزدیکتر می‌شد، با نظارت‌های شدید خلفای عباسی همراه بود و زمان امام هادی(ع) به عصر غیبت نزدیک بود و به همین دلیل ایشان از طریق وکلای خود با شیعیان ، که در تمامی سرزمین‌های پهناور اسلامی آن روزگار پراکنده بودند، ارتباط داشت تا خیلی از شیعیان را از بلا‌تکلیفی نجات دهند.
منبع: دانا

[ جمعه 93/7/18 ] [ 12:28 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
این استغفار علی علیه السلام است که در 70 بند میباشد و مولا آن را هر سحر بعد از نماز صبح میخواندند و از امروز، روزی 10 بند آن را خواهید خواند.
منبع: باشگاه خبرنگاراناین استغفار علی علیه السلام است که در 70 بند میباشد و مولا آن را هر سحر بعد از نماز صبح میخواندند و از امروز، روزی 10 بند آن را خواهید خواند.

[ جمعه 93/7/18 ] [ 12:12 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
استاد حوزه علمیه قم با اشاره به اینکه مسئله غدیر مخصوص شیعه نیست گفت: در قرآن عنوان شده که این مسئله مربوط به عامه مردم است.
منبع: فارس

[ جمعه 93/7/18 ] [ 12:10 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
همراه با پدرم بر در سرای متوکل بودیم. من در آن هنگام کودکی بودم و در میان گروهی از مردم از طالبی و عباسی و جعفری ایستاده بودیم که ناگهان ابو الحسن (ع) وارد شد...

[ جمعه 93/7/18 ] [ 12:7 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
امام هادی علیه السلام همچون نیاکان خود در برابر ناملایمات بردبار بود و تا جایی که مصلحت اسلام ایجاب می‌کرد با دشمنان حق و ناسزا گویان و اهانت کنندگان به ساحت مقدس آن حضرت، با بردباری برخورد می‌کرد.

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 11:47 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
پایگاه خبری صدای کردستان در گزارشی از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی داعش در حومه شهر کوبانی(عین العرب) خبر داد.

[ پنج شنبه 93/7/17 ] [ 11:34 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
روزنامه های زنجیره ای در نتیجه‌ای جالب از دیدار کامرون - روحانی و متعاقب آن توهین و تحقیر ایرانیان توسط کامرون، اصولگرایان را تندرو و افراطی خوانده و هیچ انتقادی به کامرون نکردند.
منبع: مشرق

[ شنبه 93/7/5 ] [ 4:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 20
بازدید دیروز: 92
کل بازدیدها: 1041930
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون