سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
شهید گمنامی که 27سال قبل به اشتباه به نام جعفر زمردیان در گلزار شهدای همدان به خاک سپرده بود، شناسایی شد.

گروه دفاع مقدس« تیتریک »؛به نقل از مجله مهر، شهید «ایرج خرم‌جاه». این نام جوانی است که 27سال پیش در دی ماه 1365 در مرحله اول عملیات کربلای 5 به شهادت رسید اما با هویت «جعفر زمردیان» به خاک سپرده شد. جوانی که بعد از آزادی اسرای ایرانی در عراق، به جمع شهدای گمنام پیوست و تا پیش از انتشار تنها عکس‌ به جا مانده از او، کسی نام و نشانش را نمی دانست.


در ماه رمضان امسال آزاده ای به نام جعفر زمردیان مهمان برنامه ماه عسل بود که به «شهید اشتباهی» معروف شد. او که در عملیات کربلای4 در سال 1365 توسط نیروهای عراقی اسیر شده بود، یک سال بعد با پیدا شدن پیکر شهید گمنامی که شباهت بسیار زیادی به زمردیان داشت در لیست شهدای این عملیات قرار گرفت اما سال ها بعد همراه با گروه آزادگان به کشور بازگشت تا هویت شهید به خاک سپرده شده به جای زمردیان در گلزار شهدای همدان تبدیل به معما شود.

در برنامه ماه عسل امسال با نمایش تنها عکس به جا مانده از شهیدی که به جای زمردیان به خاک سپرده شده بود، از بینندگان خواسته شد تا چهره او را شناسایی کنند و حالا بعد از یک ماه، خبرگزاری ایسنا از مشخص شدن هویت این شهید خبر داده است. بر اساس این خبر، شهید ایرج خرم‌جاه که از غواصان لشکر 10 سیدالشهدا بود در روز بیست و هفتم دی‌ماه 1365 و در سن 14سالگی در منطقه عملیاتی شلمچه به شهادت رسیده است. این شهید در سال 1351 در روستای «سیبستان» منطقه سیف‌آباد استان البرز متولد شده و در حال حاضر خانواده او شناسایی شده اند.

قرار است مراسم گرامی‌داشت این شهید و تعویض سنگ مزار او روز پنجشنبه این هفته با حضور مادر شهید خرم‌جاه و مسئولان استان همدان انجام شود.

[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 8:16 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
المانیتور تاکید کرد در غرب انتصاب محمد جواد ظریف به عنوان وزیر امور خارجه و نیز علی‌اکبر صالحی به عنوان رییس سازمان انرژی اتمی به عنوان «علامتی دلگرم کننده» نگاه می‌شود.
منبع: ایسنا

[ سه شنبه 92/5/29 ] [ 8:13 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
همیشه آرزو داشتم که در کنار هم رزمانم اونایی که شهید شدند در کنارآنها باشم. برای اینکه در کنار بزرگانی مانند شهید کلهر ،شهید جعفر محمدی،خیلی هادیگر از شهرمان بودند که من قالبأ با اینها هم رزم بودم ولی این توفیق حاصل نشد که درکنارشان باشم.
منبع: کمال مهر

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 7:34 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
جعفر توفیقی، سرپرست فعلی وزارت علوم در تحصن سال 88 مسجد دانشگاه تهران گفته بود: در این انتخابات رای مردم به نفع کسانی دستکاری شد که حریم اخلاق و ادب را شکستند. در طول این 30 سال هیچگاه این چنین به مردم توهین نشده بود.

مشروح سخنرانی جعفر توفیقی، سرپرست وزارت علوم، تحقیقات و فناوری دولت یازدهم بدین شرح است:

 
مجری: دعوت می‌کنیم از آقای توفیقی معاون وزیر علوم و رئیس ستاد دانشگاهیان رئیس جمهور منتخب ما جناب آقای میرحسین موسوی (تشویق حضار)
 
جعفر توفیقی:
 
بسم الله الرحمن الرحیم.
 
- من ابتدا تشکر می‌کنم از احساس مسئولیت اساتید محترم دانشگاه تهران و دانشجویان عزیز دانشگاه تهران در برگزاری این تحصن و انتظار هم البته از دانشگاه تهران به عنوان دانشگاه پیشتاز کشور در عرصه‌های علمی و سیاسی این گونه هست.
 
- امیدوارم که ان‌شاءالله با این حرکت که سراسر آرامش هست و اعتراض، ان‌شاءالله بتوانیم به حقوق حقه ملت ایران و دانشجوبان و دانشگاهیان ایران دست پیدا کنیم.
 
- بنده هم حسب وظیفه در جمع شما حاضر شدم که در این اعتراض سهم بسیار کوچکی را در واقع ایفا بکنیم. واقعیت مطلب عمق تاسف و تاثر به اندازه‌ای است که آدم نمی‌تواند احساسات خودش را درست بیان کند و به معنای واقعی در این جلسه صحبتی را بکند. ولی چند جمله من از باب مشارکت در این حرکت بسیار غرور‌آمیز خدمت شما عرض می‌کنم. ان‌شاءالله سایر دوستان مباحث را تکمیل می‌کنند.
 
- واقعیت مطلب؛ من تصور می‌کنم که ملت ما در آستانه یک فرصت بسیار استثنایی قرار داشت. یعنی این حضور مردم، پیر و جوان, استاد و دانشجو, کارگر و کارمند بی‌سابقه است. این حجم حضور در پای صندوق‌های رای آن هم بعد از سی سال که از تجربه انقلاب اسلامی گذشته است، ایرانیان داخل و خارج از کشور، به نظر من کشور را در آستانه یک فرصت بسیار استثنایی قرار داده بود و اگر ما اجازه می‌دادیم که انتخابات روند معمول خودش را طی بکند به نظر من این نظام پایه‌های خودش را برای همیشه تثبیت می‌کرد برای اینکه یک حضور 40 و 50 میلیونی مردم با سلایق مختلف با عقاید مختلف با گرایش‌های سیاسی مختلف و یک رای بسیار قاطع به آقای مهندس موسوی به نظر من و احترام کشور و احترام دولت به این رای به نظر من استثنایی‌ترین فرصتی بود که ما بعد از انقلاب بدست آورده بودیم.
 
- ولی به نظر من بدترین سناریو را انتخاب کردیم یعنی در این دو راهی انتخابات، انتخابی که الان شد و انتخابی که می‌توانست بشود بدترین انتخاب را کردیم یعنی درست نقطه مقابلش و کشور در آستانه تزلزل، مردم در آستانه? تزلزل، توهین به شخصیت مردم به عقیده? مردم و به رای مردم و از هم پاشی این اتحاد اجتماعی، یعنی ما اختیار داشتیم که اتحاد اجتماعی را انتخاب بکنیم. اتحاد سیاسی را انتخاب بکنیم و اختیار داشتیم که از هم گسیختگی و از هم پاشیدگی اجتماعی را انتخاب بکنیم. به نظر من با بی‌تدبیری، بدترین انتخاب را در واقع به عمل آوردیم و الان وضعیت را شما می‌بینید، نارضایتی مردم، دانشجوها، اساتید، نخبگان که یک اعتراض واقعا سراسری است.
 
- بنده امیدوار هستم که ان‌شاءالله تا بیش از این دیر نشده دوستان تامل کنند و برگردند به این مسیری که انتخاب غلطی را که شد ان‌شاءالله اصلاح بکنند. بدتر از آن هجمه‌ای است که ما الان به دانشجوها داریم می‌کنیم. و واقعا باید تشکر بکنیم که اساتید این‌گونه از هجومی که به دانشجویان مظلوم و بی‌دفاع شده دارند حمایت می‌کنند و این یک چهره‌ی خوبی برای نظام به نظر من نیست.
 
- عکس‌هایی که در دنیا پخش می‌شود فیلم‌هایی که در دنیا پخش می‌شود تجاوزهایی که به حریم خوابگاه‌ها وارد می‌شود و دانشجویان فرهیخته و مظلوم ما اینگونه دارند مورد هجمه قرار می‌گیرند و به سرعت فراموش کردند دوستان که همین‌هایی که الان زیر باتوم و اسلحه و این فشار دارند لطمه می‌بینند همان کسانی بودند که حماسه 22 خرداد را آفریدند و حماسه راهپیمایی دیروز (25 خرداد 88) که واقعا از ابتدای انقلاب شاید یکی از همایش‌های بی‌نظیر بود و حضور مردم در صحنه بود.
 
- واقعیت مطلب همه ما حالا دانشجویان جوان را عرض نمی‌کنم اما هم سن و سال‌های خودم که سی سال انقلاب را تجربه کردیم ما حوادث زیادی داشتیم که مردم را متالم و نارارحت کرد. ماجرای 7 تیر ماجرای 8 شهریور، شهید بهشتی، شهید رجایی که این‌ها حوادثی بود که واقعا مردم را ناراحت می‌کرد. اندوهگین می‌کرد متاثر می‌کرد ولی واقعیتش من تجریه? خودم این است هیچ حادثه‌ای به اندازه این اتفاق که افتاد روحیه و شخصیت مردم را جریحه‌دار نکرد و متاسف و متاثرشان نکرد و در این سطح ملی این که ما به رای مردم توهین کنیم و در رای مردم دستکاری کنیم و متاسفانه رای را به اسم کسانی بگذاریم که کمترین اخلاق و ادب و همه چیز را در واقع فرو ریخته‌اند بنیان‌های اخلاقی را فرو ریختند (تشویق حضار و صدای الله اکبر).
 
- ای کاش واقعا بنده آرزو می‌کنم و ای کاش نمی‌دانستیم که این 24 میلیون رای به اسم چه کسی رفته است. ای کاش این ویژگی‌ها پشت پرده باقی می‌ماند و ما فقط یک تخلف کوچک انتخاباتی را شاهد بودیم. ای کاش اینجوری می‌شد ولی همه مردم دیدند در هفته‌های گذشته در 4 سال گذشته سیاست‌ها را تدبیرها را اخلاق را بینش‌ها را دیدند و الان عمق تاسف جایی است که این 24 میلیون رای به دست من و شما به اسم چه کسانی رفت؟ این به نظر من بسیار برای مردم روحیه مردم را و شخصیت مردم را جریحه دار می‌کند. ای کاش به اسم یک آدمی می‌رفت که ما درست نمی‌شناختیمش. ای کاش برای کسانی می‌رفت که ما شناخت درستی نداشتیم و مردم ندیده بودند دروغ گفتن صریح را و تهمت زدن‌های صریح آن‌ها را به شخصیت‌های کشور و به ارکان انقلاب.
 
- این که ما تمام انقلاب را زیر سوال ببریم. دستاوردهایش را زیر سوال ببریم جنگ را زیر سوال ببریم بهترین فرماندهان جنگ را زیر سوال ببریم فقط برای این که رای بیاوریم. فقط می‌خواهیم فضایی ایجاد کنیم که در آن فضا می‌خواهیم رای بیاوریم.
 
- به نظر من از هر جنبه که نگاه کنیم واقعا ابعاد این تاسف و تاثر و تالم بسیار گسترده است و ما رای شخصیت با تقوا سالم و مدیر با تجربه‌ای مثل آقای مهندس موسوی را بگیریم و به اسم کسانی بنویسیم که ... (تشویق حضار) که در واقع انقلابیون چند روزه هستند، مدیران چند روزه هستند و جالب است که خدمت‌تان بگویم عمده? نقطه ضعف‌هایی که به دیگران می‌گیرند خودشان ده‌ها برابر این نقطه ضعف‌ها از مدرک تحصیلی از نظر کارشناس بودن از نظر در انقلاب حضور داشتن از نظر تاثیری که در جنگ گذاشتند تمام ایرادهایی که به دیگران می‌گیرند از نظر ادب، اخلاق، بی‌تدبیری، شما صد برابر این را در خود همین‌ها می‌توانید مشاهده بکنید.
 
- وقت را بیش از این نمی‌گیرم، بنده وظیفه دارم به عنوان یک مسئول کوچک در وزارت علوم سابق حمایت خودم را از اعتراض شما از اعتراض اساتید به خصوص حمایت خودم را از دانشجویانی که تجربه داشتم و با آن‌ها برخورد داشتم،‌ سال‌ها با این‌ها نشست و برخاست کردم، دانشجویانی که همیشه مظلوم واقع می‌شوند و جالب که باتوم‌ها اول باید به سر آن‌ها بخورد، در اتاق‌های‌شان و در حریم امن خوابگاه‌شان پناهگاهی نداشته باشند و فریادرسی نداشته باشند، حمایت خودم را در واقع از این اعتراض اعلام می‌کنم و محکوم می‌کنم این برخوردی که با فضای امن دانشگاه می‌شود با دانش می‌شود با دانشجو می‌شود و در شرایطی که دانشجو هیچ سلاحی برای دفاع از خودش ندارد متاسفانه شدیدترین تجاوزها به حریم دانشجو و دانشگاه انجام می‌گیرد.
 
" موفق و پیروز باشید والسلام علیکم و رحمة الله و برکاته" (تشویق حضار)
 
منبع: نسیم آنلاین

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 7:33 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
مادر شهید میرنوری می گوید: پس شهادت فرزندم روزی متوجه شدم که زنگ منزلمان را می زنند وقتی به دم در رفتم متوجه شدم برای اعزام سید شعبان به سربازی آمده اند که به آنها گفتم کمی دیر آمدید پسرم چند ماه پیش به شهادت رسیده است.
منبع: کرج رسا

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 3:1 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
مشاور رییس جمهور در یادداشتی از فتنه گران و آشوبگران خیابانی سال 88 در صفحه شخصی حسن روحانی دلجویی کرد.

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 2:57 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
رفتار توهین آمیز نسبت به خبرنگاران آن هم در حضور آقای روحانی موجب تعجب بسیار ی از اهالی رسانه شده است.
 در مراسم تودیع و معارفه وزیر امور خارجه که در محل وزارت امور خارجه و با حضور رئیس جمهور برگزار شد، متاسفانه برخلاف ادعاها و شعارهای زیاد مبنی بر تعامل و جایگاه بالای اهالی رسانه، شاهد رفتاری توهین آمیز به این قشر بودیم.
در این مراسم جایگاهی مناسب برای خبرنگاران در نظر گرفته نشد که به هیچ عنوان در شان خبرنگاران زحمت کش نبود.
انتظار از مسئولان وزارت خارجه و به خصوص آقای روحانی این است که بر اساس وعده ها و شعارهایشان نسبت به اهالی رسانه دقت نظر بیشتری داشته باشد.
منبع : دانا

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 2:54 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
مسعود رجوی سرکرده منافقین اخیراً اعلام کرد: هرکس که توان و کشش مبارزه را ندارد برود و گورش را گم کند و ما هیچ کمکی به هیچکس نمی‌کنیم.
منبع: شبکه خبر

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 2:53 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
جهاد به اصطلاح «نکاح» یک عوامفریبی در لباس اسلام است که مفتی‌های وهابی و سلفی با صدور این فتوای عجیب از دختران و زنان عرب خواسته‌اند برای ارضای تمایلات نفسانی جنگجویان مسلح به سوریه سفر کنند.
منبع: فارس

[ دوشنبه 92/5/28 ] [ 2:52 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
داماد احمدی‌نژاد درباره دلیل پذیرش حکم عضویت در مجمع توسط رئیس‌جمهور سابق می‌گوید: شاید بیکاری برایشان عار است!

گروه داخلی «تیتریک» ؛داماد احمدی‌نژاد درباره دلیل پذیرش حکم عضویت در مجمع توسط رئیس‌جمهور سابق می‌گوید: شاید بیکاری برایشان عار است! بالاخره هر دو هفته یکبار و هر ماه چندبار جلسات مجمع و کمیسیون برگزار میشود و مجمع کار کارشناسی دارد و ایشان هم میتواند از تجربیاتش استفاده کند و کمک بدهد. درست است که ایشان دانشگاهی است و در دانشگاه تدریس میکند اما بالاخره مجمع وقتش را پر میکند.
مهدی خورشیدی، داماد احمدی‌نژاد تفاوت زیادی با پدرزنش دارد. بعد از آنکه از دولت اخراج شد، به مجمع تشخیص مصلحت نظام رفت و برخلاف احمدی‌نژاد تعامل خوبی با اعضای این مجمع برقرار کرد. کمتر کسی است که عکس او را که به اکبر ‌هاشمی رفسنجانی، رئیس مجمع اقتدا کرده، ندیده باشد. ماه نامه «حاشیه» با او درباره حاشیه های حضور احمدی‌نژاد در مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت‌وگو کرده است. او به پدرزنش توصیه کرد «مجمع را از خودش بداند». 
به عنوان کسی که محمود احمدی‌نژاد را از نزدیک میشناسد، فکر میکنید او عضویت در مجمع را میپذیرد؟ 
ایشان قبول کرده‌اند که عضو مجمع باشند، اگر قبول نمیکرد باید استعفا میداد که تابه‌حال استعفا نداده است.

به‌نظر میرسد عضویت در مجمع چندان با روحیات احمدی‌نژاد هماهنگ نیست. فکر میکنید دلیل پذیرفتن این حکم از سوی او چیست؟ 
شاید بیکاری برایشان عار است! بالاخره هر دو هفته یکبار و هر ماه چندبار جلسات مجمع و کمیسیون برگزار میشود و مجمع کار کارشناسی دارد و ایشان هم میتواند از تجربیاتش استفاده کند و کمک بدهد. درست است که ایشان دانشگاهی است و در دانشگاه تدریس میکند اما بالاخره مجمع وقتش را پر میکند.

عضویت در مجمع چه مزیتهایی از نظر سیاسی برای احمدی‌نژاد دارد؟ 
اجازه بدهید زمان دراین‌باره قضاوت کند. باید منتظر بود و دید که ایشان چند جلسه در مجمع حضور پیدا می‌کند، چه برخوردی با مجمع دارد و چطور کار میکند چون مجمع مرکز تعاملات و جای کار کارشناسی و بحث و تشخیص مصلحت نظام است.

با توجه به حضور آقای‌ هاشمی در مجمع فکر میکنید احمدی‌نژاد تعامل خوبی با مجمع داشته باشد؟ 
این موضوع غیرقابل پیش بینی است زیرا شخصیت احمدی‌نژاد غیرقابل پیش بینی است.

فکر نمیکنید اختلافات این دو نفر بر فضای مجمع تاثیرگذار باشد؟ 
خیر، زیرا آقای‌ هاشمی سالها رئیس مجمع بوده است و فضای مجمع را مدیریت می‌کند. من با توجه به مسوولیتی که در مجمع داشتم، دیده ام که آقای ‌هاشمی اجازه می‌دهد همه بحثها انجام شود و بعد جمع‌بندی کلی و کارشناسی انجام میدهد. باید بدانیم که مجمع اساسا جای بحث و کارشناسی است و گروههای مختلف سیاسی کشور هم در مجمع عضو هستند. نحوه مدیریت و اصول کاری آقای ‌هاشمی هم همین است که اجازه میدهد همه بحثها صورت گیرد. من فکر نمیکنم با وجود آقای ‌هاشمی مشکل خاصی پیش بیاید.

این بحثهای کارشناسی طولانی با روحیه احمدی‌نژاد که بیشتر عملگراست و زیاد به بحثهای کارشناسی توجه نمیکند، مغایر نیست؟ 
اتفاقا شاید حضور در مجمع لازم باشد! شاید لازم باشد احمدی‌نژاد برود در مجمع بنشیند و بحثها و مسائل کارشناسی را ببیند تا از این حالت عملگرایی بیرون بیاید. شاید مقام معظم رهبری هم اینطور تشخصیص داده اند که اگر ایشان در این فضا قرار بگیرد، خلأشان در این زمینه پر شود.

خب این عضویت در مجمع برای کسی مثل احمدی‌نژاد محدودکننده نیست؟ 
خیر، چون احمدی‌نژاد فقط باید در جلسات کمیسیونها و جلسات صحن شرکت کند و بیرون از مجمع میتواند کارهایش را دنبال کند.

منظورم از نظر سیاسی بود. از نظر سیاسی با عضویت در مجمع امکان انتقاد و مخالفخوانی از احمدی‌نژاد گرفته نمیشود؟ 
خیر، درحال‌حاضر هم اعضای مجمع اعتقادات متضاد با هم دارند و آن را بیان میکنند و این موضوع با عضویت آنها در مجمع مغایرت ندارد. از گروههای مختلف اصولگرا، اصلاحطلب و مستقل در مجمع وجود دارد. اینها در بیرون گرایشات خود را نشان می‌دهند ولی در داخل مجمع فقط بحث کارشناسی صورت می‌گیرد که بروز بیرونی ندارند مگر از طریق دبیر مجمع.

احمدی‌نژاد این چنددستگی که در مجمع وجود دارد را تشدید نمیکند؟ 
این شکل بحث کارشناسی در مجمع درونی شده است باید ببینیم احمدی‌نژاد چقدر از این فضا استقبال میکند.

فکر میکنید استقبال نکند؟ 
احتمالش هست چون احمدی‌نژاد غیرقابل پیشبینی است. من پیشنهادم به آقای احمدی‌نژاد این است که از این فرصت بسیار خوب استفاده کند و در جلسات شرکت کند چون بحثهای خوبی درباره سیاستهای کلی نظام در آنجا صورت می‌گیرد؛ فعالانه برخورد کند، کمیسیونها را شرکت کند و مجمع را از خودش بداند. اگر احمدی‌نژاد راه تعامل را پیش بگیرد در آینده سیاسی ایشان هم موثر است. 

شما قبل از اتمام دولت یازدهم احتمال میدادید که احمدی‌نژاد به مجمع تشخیص مصلحت نظام برود؟ 
بله، احتمال میدادم چون طبیعی هم هست افرادی که مدتی کار اجرایی کرده اند و تجربیاتی اندوخته اند، مقام معظم رهبری تشخیص میدهند که عضو مجمع آن هم در این سطح باشند. من در مصاحبه‌ای که قبل از عید انجام دادم هم گفتم که این احتمال وجود دارد چون حتی به آقای خاتمی هم این پیشنهاد داده شده بود اما او نپذیرفت.

در سالهای اخیر احمدی‌نژاد روابط سردی با مجمع داشت. فکر می‌کنید مجمع استقبال گرمی از او داشته باشد؟ 
بگذارید زمان بگذرد و زمان این موضوع را مشخص کند. باید منتظر باشیم و ببینیم که ایشان در مجمع حضور پیدا میکند یا نه؟ البته نوع برخوردهای مجمع با احمدی‌نژاد با عملکرد دولت فعلی هم ربط دارد. 

چه ارتباطی؟ 
عملکرد دولتها با هم مقایسه می‌شود. بالاخره دولت احمدی‌نژاد روی خوشی به مجمع نشان نداد ولی هرچه این دولت گرایش نشان دهد به مجمع و خودش، معاونان و وزرایش در مجمع حاضر شوند، با دوره قبل مقایسه میشود. 

فکر نمیکنید ارتباط احمدی‌نژاد با مشایی و جریان انحرافی بر رابطه او با مجمع تاثیر داشته باشد؟ 
ممکن است در نگاه بعضی از اعضای مجمع این موضوع تاثیر داشته باشد ولی مجمع محل کار کارشناسی است.

پیش بینی میکنید دولت جدید با مجمع تعامل خوبی داشته باشد؟ 
بله حتما چون آقای روحانی خودش رئیس مرکز تحقیقات استراتژیک مجمع و سالیان سال در مجمع بود و مسیری که طی شد توسط دولت را دید. من هم همان زمان در مجمع بودم و نوع نگرش ایشان را میدانم. به‌نظرم حتما روی خوشی به مجمع نشان خواهد داد.

- حضور احمدی‌نژاد در مجمع تاثیری بر تصمیم گیریهای مجمع درباره دولت روحانی نخواهد داشت؟ 
- آقای روحانی با شناختی که از ایشان دارم مستقلتر و مقدرتر از این حرف‌هاست. خیلی بعید میدانم که احمدی‌نژاد بتواند بر تصمیم‌گیریها تاثیر داشته باشد. ممکن است حضور او در طول کار اصطکاکهایی را به‌وجود بیاورد ولی از این حوزه با شناختی که از روحیه آقای روحانی و مدیریت او دارم مشکلی پیش نمیآید.
منبع :نامه

[ یکشنبه 92/5/27 ] [ 5:42 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 23
بازدید دیروز: 118
کل بازدیدها: 1042051
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون