سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
سخنگوی دستگاه قضائی از احضار فاضل لاریجانی و بابک زنجانی به دادگاه خبر داد.
منبع: فارس

[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 8:13 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

شاخه خارجی گروهک ملی‌مذهبی‌ها در اقدامی جدید و در ادامه تکمیل کردن جورچین فشار بر نظام، در نامه‌ای خطاب به «احمد شهید» گزارشگر ویژه به‌اصطلاح حقوق بشر سازمان ملل درخصوص ایران نوشتند: ما جمعی از آزادیخواهان ایران(!) از شما می‌خواهیم که حکومت ایران را تحت فشار قرار دهید تا به رفع حصر رهبران جنبش(فتنه) سبز پایان دهد. این درخواست در ادامه درخواست دولتمردان آمریکا برای خروج از حصر سران فتنه انجام می‌گیرد. این قبیل نامه‌ها که با خط‌دهی و سبک‌دهی شیرین عبادی (مسئول فشار بین‌المللی با بهانه حصر سران فتنه به ایران) صورت می‌گیرد، بیش از محتوای چند خطی، خطاب و تیتر آن اهمیت دارد. شیرین عبادی که مروج این سبک ‌نامه‌هاست، بعد از فتنه 88 اقدامات خود را برای ارتباط با سازمان‌های بین‌المللی برای فشار بر کشورمان جهت‌دهی کرده است. از آخرین خوش‌خدمتی‌های شیرین عبادی، تشکر از اتحادیه اروپا برای خارج کردن شاخه برون‌مرزی ایران از ماهواره هاتبرد بوده است! گفتنی است در چند روز اخیر، مسئولان برخی کشورهای اروپایی نیز دقیقاً همین مطالب را تکرار کرده‌اند که نولاند، اشتون و لوران فابیوس و آلستر برت (وزاری خارجه فرانسه و معاون وزیر خارجه انگلیس) از جمله این افراد بوده‌اند.
              


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 5:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

غرض آمریکا از دعوت به مذاکره،

 

کار تبلیغاتی در مقابل کشورهایی است که نسیم بیداری اسلامی در آن‌ها وزیده است،

 

می‌خواهند بگویند نظام اسلام با این سرسختی عاقبت مجبور شده مصالحه کند.

 

(28/11/91)


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 5:7 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
عدم پذیرش شنود تلفن و پرینت ریز مکالمات افراد موثر ضد جریان انحرافی، که لطمات جبران ناپذیری در حیطه اقتصادی و امنیتی وارد کرده بودند دلیل اصلی عزل این وزیر پر کار بوده است
به گزارش گروه دولت و مجلس«تیتر یک»، رضا تقی پور از مرداد  1388 تا آذر 1391 سکاندار وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات بود و اکنون مشاور رئیس‌جمهور در امور ارتباطات و فناوری اطلاعات است. تقی‌پور پس از برکناری از وزارت با مفصل خواندن علت برکناری خود از پرداختن به آن در شرایط فعلی خودداری نمود.

او مدرک دکترای علوم پیشرفته? مدیریت از دانشگاه بوردو فرانسه مشترک با سازمان مدیریت است همچنین کارشناسی ارشد مهندسی صنایع مدیریت سیستم و بهره‌وری از دانشگاه علم و صنعت ایران را نیز دارا می‌باشد.
               
اما بنا بر اطلاعات رسیده به خبرنگار دی نیوز، جریانی در طول ماه های آخر حضور ایشان در قامت وزیر، اقدام به فشار به وزیر برای شنود و همچنین ارائه پرینت ریز مکالمات بعضی افراد در یک نهاد خاص نموده اند.
افرادی که انتساب به جریان انحرافی داشته با فشار مضاعف به تقی پور خواهان گرفتن ریز مکالمات و فایل صحبت های افرادی شدند که بعضا ضربات سهمگینی به جریان انحرافی وارد کرده اند که بعد از مقاومت وزیر، اقدام به عزل وزیر نمودند.
این افراد به این دلیل هدف جریان انحرافی قرار گرفته و مهم می نمودند که لطمات جبران ناپذیری در حیطه اقتصادی و امنیتی به جریان انحرافی وارد کرده اند.
حیطه و سازمان فعالیت افراد موثر ضد جریان انحرافی در پیش "دی نیوز" محفوظ می باشد.


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:43 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
صفار هرندی:رئیس جمهور از برخی مواضع و عقاید سال 84 خود عقب‌نشینی و آیین دوست‌یابی و دشمن‌شناسی وی تغییر کرده است.
منبع: مشرق

[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:42 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
صادق زیبا‌کلام، گفت که در صورت تایید صلاحیت اسفندیار رحیم ‌مشایی، وی تمامی نامزدهای اصولگرایان را در انتخابات پشت سر خواهد گذاشت.
منبع: جام نیوز

[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:41 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
عضو جامعه روحانیت مبارز خطاب به کسانی که امروز در جماران اجتماع کرده‌اند و در راهپیمایی‌ها حضور ندارند، گفت: مگر امام راحل بارها بر حضور در راهپیمایی روز قدس و نماز جمعه تاکید نفرمود، این افراد نسبت به رهبری حسادت می‌کنند.
منبع: جهان

[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:41 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
سخنان مقام معظم رهبری در دیدار مردم آذربایجان سه محور مهم داشت: 1- حضور مردم در 22 بهمن 2- مساله مذاکره با آمریکا 3- مسائل یکشنبه سیاه در مجلس. متن زیر به دور از جنجال های سیاسی به تبیین دو محور دوم این سخنان می پردازد.
منبع: دیده بان

[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:14 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
مراسم حزب‌الله لبنان برای بزرگداشت شهدای مقاومت با استقبال پرشکوه مردم لبنان برگزار شد.

به گزارش گروه بین الملل«تیتر یک»، حزب الله لبنان دیروز در مجتمع سید الشهدا مراسمی را برای بزرگداشت شیخ راغب حرب و سید عباس موسوی و عماد مغنیه از رهبران شهید خود برگزار کرد که سید حسن نصرالله دبیرکل حزب‌الله نیز در آن سخنرانی کرد.

سید حسن نصر الله در این مراسم تصریح کرد که پس از 30 سال طرح مقاومت چون کوه در زمین سخت و مقاوم حقایق و معادلات و موفقیت‌ها و پیروزی‌ها ایستاده و این یک رویا نیست. شعار امسال بزرگداشت این شهدا «رهبران در راه فلسطین» است. مقاومت در لبنان با تمام گروه‌ها و گردان‌هایش از جمله حزب الله حامی قدرتمند فلسطین و مردم فلسطین و ایستادگی و مقاومت آنها بود و اگر طرح آمریکا – اسرائیل در سال 1982 موفق می‌شد، بی‌تردید هر وجب از خاک فلسطین به یغما می‌رفت.

دبیرکل حزب الله لبنان با اشاره به انقلاب مردم بحرین تصریح کرد: ما از انقلاب مسالمت آمیز مردم بحرین ستایش می کنیم و امیدواریم که جلسه گفت‌وگوهای ملی در این کشور بحران ملت بحرین را به نتیجه مورد نظر آنها برساند.

وی در بخشی دیگری از سخنانش شهادت «حسن شاطری» مسئول ستاد بازسازی لبنان را به ملت ایران و خانواده این شهید تسلیت گفت و اظهار داشت: ما از همه کسانی که در حمایت از مقاومت در لبنان و مقاومت در فلسطین سهیم بوده اند، تشکر می کنیم به ویژه جمهوری اسلامی ایران و سوریه و به این مناسبت، شهادت مهندس حسام خوشنویس(در لبنان به این اسم معروف بود) را تسلیت عرض می نماییم.

نصرالله با اشاره به برخی اتهامات مطرح شده علیه حزب‌الله در ترور گردشگران اسرائیلی در بلغارستان گفت که برخی خیلی سریع این اتهامات را پذیرفته و علیه ما اقامه دعوا کرده‌اند و لبنان را در پیامدهای اقتصادی و سیاسی قرار دادن این کشور در لیست ترور بین المللی انداخته و خود را برای براندازی دولت آماده کرده‌اند. بدتر اینکه آنها اعلام کردند اسرائیل به علت این اتهامات به لبنان حمله خواهد کرد.

 

دبیرکل حزب الله با اشاره به بازدارندگی لبنان در برابر رژیم صهیونیستی گفت که الان در میان اسرائیلی‌ها درگیری وجود دارد مبنی بر اینکه آیا اگر وارد جنگ با لبنان شوند؛ می توانند نتایج را تضمین کنند و آیا می توانند شکست دیگری را تحمل کنند یا نه؟... امروز مقاومت در لبنان در نهایت آمادگی است و هرچه نیاز داریم در لبنان هست و نیازی به انتقال آن از سوریه و یا ایران نیست و همه آن چیزی که نیاز داریم در لبنان موجود است. ... مقاومت در لبنان در برابر هیچ تجاوزی علیه لبنان و یا اراضی لبنانی، هرگز سکوت نخواهد کرد.

وی به رژیم صهیونیستی درباره پیامدهای هرگونه تجاوز به خاک لبنان هشدار داد و تصریح کرد: فرودگاه‌ها، بنادر و ایستگاه‌های برق شما در تیررس ماست، به چند موشک نیاز داریم تا اسرائیل را در تاریکی فرو ببریم.

نصرالله با تاکید بر اینکه با قانون انتخاباتی ارتدوکس موافق است، گفت که اولویت‌های حزب‌الله به دنبال تایید قانون نسبی است، اما ما قانون ارتدوکس را قبول کرده ایم و من گفتم که مسیحیان این قانون را فرصتی برای خود می دانند و ما این فرصت را به آنها می دهیم.

 


[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:13 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
مه‌آفرید خسروی، بهزاد بهزادی، ایرج شجاعی و سعید کیانی 4 متهمی هستند که حکم اعدامشان از سوی دیوان عالی کشور تأیید شد.
منبع: فارس

[ دوشنبه 91/11/30 ] [ 12:11 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
          مطالب قدیمی‌تر >>

.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 96
بازدید دیروز: 93
کل بازدیدها: 1041610
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون