سفارش تبلیغ
صبا ویژن
یک فنجان بصیرت
چه فرقی می کند. درعصر ارتباطات‌ نفس بکشم یا قرون وسطا. وقتی خبری ازتو نباشد. دوره جاهلیت است. اللهم عجل لولیک الفرج .... 
قالب وبلاگ
ائتلاف گروه‌های فلسطینی تشکر عمیق و صمیمانه خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دلیل حمایت‌های همه جانبه از ملت فلسطین ابراز داشت.

به گزارش گروه سیاسی«تیتر یک» ائتلاف گروه‌های فلسطینی تشکر عمیق و صمیمانه خود را از رهبر معظم انقلاب اسلامی ایران به دلیل حمایت‌های همه جانبه از ملت فلسطین در مقابله با دشمن صهیونیستی ابراز داشت.

به نقل از پایگاه اطلاع رسانی فلسطین این ائتلاف در بیانیه‌ای خاطر نشان کرد که از مواضع اصولی و عقائدی حضرت آیت الله خامنه‌ای در پاسداری از حقوق و مقدسات ملت فلسطین تقدیر و تشکر می‌کند.

این گروه‌ها نقش بازر جمهوری اسلامی ایران در تحقق پیروزی اخیر مقاومت در غزه علیه دشمن صهیونیستی را ستودند.

ائتلاف مذکور تشریح کرد که عزم و اراده ملت فلسطین و مبارزان قهرمان آن و حمایت جبهه مقاومت در منطقه و در راس آن ایران، تاثیر بسزایی در پیروزی بر دشمن صهیونیستی داشت.

ائتلاف گروه‌های فلسطینی متشکل از جنبش مقاومت اسلامی فلسطین «حماس»، جنبش جهاد اسلامی، جبهه خلق برای آزادسازی فلسطین، جبهه مبارزات مردمی فلسطین (شاخه خالد عبدالمجید)، سازمان «الصاعقه» (پیشقراولان حزب آزادسازی مردمی)، حزب شیوعی انقلابی فلسطین، جنبش فتح الانتفاضه و جبهه آزادی بخش فلسطین (شاخه ابو نضال الاشقر) است.


[ شنبه 91/9/25 ] [ 6:47 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
معاون اول رئیس‌جمهور در دولت اصلاحات با اشاره به اینکه اصلاح‌طلبان هنوز برای حضور در انتخابات ریاست جمهوری به اجماع نرسیده اند، گفت: اگر احساس کنم خاتمی کاندیدا شود، نمی آیم.
منبع: تسنیم

[ جمعه 91/9/24 ] [ 1:8 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
مهدی هاشمی 


به گزارش گروه سیاسی«تیتر یک»
مهدی هاشمی منبع خبری بسیاری از رسانه های ( ضد انقلاب ) خارج از کشور بود که گاهی وقتها که تماس میگرفت تا خبری را به ما برساند ، وقتی با منبع دوم خبری چک می کردیم می دیدیم خبر درست نیست و به نظر می رسید وی ( مهدی هاشمی ) نقش بزرگی در خبر سازی و جعل خبرهای دروغین دارد و بسیاری از خبرهایی که به رسانه های سبز ( فتنه ) داده می شد و حتی رسانه های بزرگتر توسط وی هدایت شده بود.

 

منبع: تیتری


[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 7:55 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]

 

گروه سیاسی 9 دی

*چرا وهابی گری مهاجرانی تعجبی ندارد؟

عطاء مهاجرانی وزیر ارشد دولت محمد خاتمی بار دیگر در آغوش ملک عبدالله وهابی جا خوش کرد و با او قراری گذاشت تا به نمایندگی از شیعیان! به گفتگو با ادیانی انگلیسی و صهیونیستی نظیر بهائیت و وهابیت و... بنشیند. او پیش از این نیز در مجلس شاعرانه ای که برای مدح دیکتاتور وهابیت در الجنادریه تشکیل شده بود حضور یافت و به مجلس رقص و بزم شاهانه آفرین گفت.

مهاجرانیِ امروز، تفاوتی با مهاجرانیِ دیروز نکرده است. او زمانی هم که وزیر ارشاد دولت خاتمی بود، خواستار حذف عنوان اسلامیت از بالای سر در وزارتش شده بود. او زینت الوزراء و سمبل و نگین وزیران خاتمی بود که پیش از این نیز دست راست و آچار فرانسه دولت هاشمی بود. او معاون پارلمانی هاشمی رفسنجانی بود . همو که خواستار مادام العمر شدن دوره ریاست جمهوری هاشمی بود ، از سفیران ضد فرهنگی و جاسوسان اروپایی در فرودگاه به گرمی استقبال کرد و فرش قرمز برای آنان گسترد. او همانی است که در فتنه سبز ، قسمت عمده ارتباطات خارجی و جاسوسی- رسانه ای فتنه با لندن را هماهنگ می ساخت و تئوری های اسب تراوا را برای در نوردیدن انقلاب اسلامی ارائه می داد.

*مهاجرانی تنها یار خاتمی نیست

او البته از میان دولتی ها و اطرافیان خاتمی و هاشمی تنها کسی نیست که اینگونه پرده از چهره خود برداشته و ذات خود را عیان ساخته است.

محسن کدیور دیگر دوست نزدیک خاتمی نیز که از شاگردان حلقه منتظری بود سال هاست به تضاد وحی و نبوت و انکار دین رسیده است. سروش تئوری پرداز دولت خاتمی هم همچنین سرنوشتی دارد. او قران را وحیانی نمی داند و بنابر پیش بینی خدا در قران« ثم کان عاقبه الذین اساوا اسوآ ان کذبوا بایات الله» به تکذیب قران رسیده است. اکبر گنجی نویسنده امنیتی – سیاسی- رسانه ای پادوی دولت خاتمی هم به نفی و جود امام زمان(عج) می پردازد و در فلاکت، تئوری براندازی ارائه می دهد. سرنوشت  شیرین عبادی،مزروعی، شیرزاد، نوری زاد و دیگر هواداران خاتمی نیز بهتر از این ها نیست.

اما به راستی چرا همگی اعوان و انصار خاتمی به این حال و روز افتاده اند؟ اینها با گذشته شان تفاوت کرده اند یا در گذشته هم همین عقاید را داشتند اما نمی توانستند آن را ابراز دارند؟ و در اینصورت چرا اینان در اطراف خاتمی حلقه زدند؟

*تفاوتی نکردند

واقعیت آن است که اینان با گذشته شان تفاوتی نکرده اند.مگر همینان نبودند که در دوران خاتمی در مطبوعات و محافل دانشگاهی سخن از محاکمه کردن خدا، تمسخر تقلید، نفی ارزشها، خشونت پیامبر در صدر اسلام، زیر سئوال بردن کربلاو... می زدند؟ مگر همینان نبودند که با رفتار خود در مجلس ششم، سعی در زیر سئوال بردن ارزش ها و تصویب قوانین مخالف شرع و ارزش ها داشتند؟ بنابر این نمی توان تفاوتی بین حال و گذشته اینان قائل شد.

* اینان همجنس خاتمی اند

اما پاسخ به پرسش دوم نیز به سادگی میسر است. واقعیت دیگر حاکی است که جنس این افراد با جنس خاتمی یکی است. افزون بر این او سر سلسله جنبان اینگونه رفتارها و عملکردهاست. مگر خاتمی با ملک عبدالله بارها به صورت خصوصی نشست و برخاست نکرد؟ مگر از ملک عبدالله وهابی برای براندازی حکومت مردم در ایران و جایگزین ساختن حکومتی آمریکایی دلار دریافت نکرد. مگر او با نامبارک مصری نرد عشق نباخت؟ مگر او با سوروس یهودی جلسه نداشت و نحوه براندازی در فتنه 88 را نیاموخت؟ مگر در عین اینکه لباس روحانیت بر تن داشت با زنان ایتالیایی دست نداد؟ مگر در محافل روشنفکری با عبای شکلاتی از دخترکان هر جایی دلبری نمیکرد؟ او مگر طراح و مجری فتنه 88 نبود؟ مگر خاتمی با براندازان سال 78 همکاری نکرد؟ مگر او رفیق گرمابه و گلستان خوئینی ها نیست؟

* خاتمی خلاصه هواداران، کی خلع لباس می شود؟

 به راستی چه تفاوتی می توان میان خاتمی و اطرافیانش یافت. مگر آنکه اگر دیگران هریک به گوشه ای از رفتارهای خلاف شان متصف شدند ، او مجمع تمامی رفتارهای خلاف شان و ارزش است و همگی این خبائث در او جمع است. به راستی چرا نهاد قضایی ما با چنین شخصی به مسامحه پرداخت تا اینکه او و اطرافیانش با پر رویی تمام دوباره خواهان بر هم زدن و لگد کوب ساختن دموکراسی و مردم گرایی در کشور شده و هوس نامزدی در انتخابات و آتش زدن بر آرای عمومی را در سر بپرورانند؟ آیا دادگاه ویژه روحانیت وظیفه برخورد با وی را فراموش کرده است؟ به راستی اگر او مصداقی بارز از افرادی که باید خلع لباس شوند نیست، پس مصداق بارز آن کیست؟ چه زمانی او در جایگاه متهم خواهد ایستاد و دل مومنین به محاکمه قاطع او خرسند خواهد شد؟

 

منبع:http://www.9day.ir


[ پنج شنبه 91/9/23 ] [ 11:31 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
رأی دادن خاتمی در انتخابات مجلس نهم در سال 90، حرف و حدیث های زیادی داشت. بسیاری از یارانش با ادبیات تند به نقد او و رفتارش پرداختند. برخی نیز که نگاه بدبینانه به جریان دوم خرداد، بر پایه رویکردها و عملکردهایش دارند، حضور وی را طرحی هماهنگ شده با اهداف پنهان اما قابل پیش بینی، تلقی کرده اند. در این میان برخی نیز اقدام وی را...
 

اختصاصی بصیرت: جناح موسوم به دوم خرداد یا همان به اصطلاح اصلاح طلب، تاکنون گزینه های زیادی را در گمانه زنی های محفلی و رسانه ای خود برای انتخابات یازدهم ریاست جمهوری مطرح کرده است. علی اکبر ناطق نوری، سیدمحمد خاتمی، محمدرضا عارف، حسن روحانی، اسحاق جهانگیری، محمدعلی نجفی، حسین کمالی و ... از جمله آنها بوده اند. البته برای مدتی، برخی بر دعوت از آقای هاشمی نیز تأکید ورزیدند. خاتمی نیز شاید تنها گزینه ای بود که پس از فروکش کردن طرح دولت وحدت ملی منتسب به آیت الله هاشمی رفسنجانی و گزینه مورد نظر آنان یعنی ناطق نوری، بار دیگر مورد توجه قرار گرفت. چند نکته در طرح این گزینه ها قابل تأمل و بررسی است.

1-هیچ یک از گزینه های فوق، مورد اتفاق گروه های این جناح سیاسی نبوده است. ابتدا، موجی با محوریت نام ناطق نوری و با یک سناریوسازی مشابه انتخابات دهم ایجاد شد. موجی که تلاش کرد کشور را در شرایط بحرانی و خطرناک جلوه دهد و بار دیگر با طرح پروژه نجات و ناجی، بر موضوع دولت وحدت ملی و کاندیداتوری ناطق نوری به عنوان راهکار برون رفت از تهدید و تحریم، تمرکز کند. برخی بر این باور بودند که با توجه به انتساب طرح به آقای هاشمی، این طرح را حزب کارگزاران مدیریت می کند. استدلال طرفداران آن نیز این بود که؛ با توجه به پایگاه اجتماعی اصولگرایان و اقبال مردم به آنان و همچنین عدم امکان رقابت نامزد مشخصی از اصلاح طلبان، تنها یک کاندیدای میانه رو و با سابقه اصولگرایی می تواند مطالبات جریان دوم خرداد را برآورده نماید و قدرت رقابت با نامزد اصولگرا و یا احیاناً پیروزی را داشته باشد. این طرح با همان دلایل منسوخ سال 87 و انتخابات دهم، این بار نیز فاقد توجیه منطقی و عقلانی بود و اصولاً در ساختار رقابت انتخاباتی و قدرت سیاسی کشور جایگاهی نداشت. اگر چه در سال 87، خود ناطق نوری «فتیله طرح را پایین کشید و آن را از ابتدا ابتر دانست»، این بار به دلیل عدم اقبال برخی گروه های دوم خردادی و واکنش هایی که از سوی برخی یاران و گروه های سیاسی دیروز ناطق نوری، از میان جناح اصولگرا، بروز نمود دفتر ناطق نوری، خبر نامزدی وی را تکذیب کرد و به نظر رسید این جنجال پایان یافته است.

خانه کارگر یکی از گروه های این جناح سیاسی، رسماً کمالی را نامزد اصلی و مستقل خود عنوان کرد، اما با شرط اجماع دوم خردادی ها، نیم نگاهی هم به خاتمی دارد. جبهه موسوم به مردم سالاری که چندی پیش با محوریت آقای مصطفی کواکبیان تشکیل شد، طرح موسوم به مناسک، «مجمع نخبگان اصلاح طلب سراسر کشور» را مطرح کرد تا نامزد مورد نظر اصلاح طلبان تنها کسی باشد که از اتفاق نظر این مجمع و از دل طرح مناسک بیرون بیاید. کواکبیان در پاسخ به پرسشی در مورد نامزدی خودش نیز گفت: حزب مردم سالاری چند ماه است که مصوب کرده تا بنده وارد عرصه انتخابات شوم ولی خودم اعلام کردم که باید با طرح مناسک پیش برویم. (خبرگزاری فارس، 13/5/91)

جبهه مردمی اصلاحات، گروه دیگری از این جناح سیاسی است که تاکنون کاندیدای مشخصی را اعلام نکرده است، اما محمدزارع فومنی، دبیرکل این جبهه در گفت وگو با خبرگزاری آریا تأکید کرد: خاتمی نباید در انتخابات کاندیدا شود زیرا فضای سیاسی کشور را در شرایطی نمی بینم که ایشان بتواند رأی بیاورد. البته اگر چنانچه همه بر سر کاندیداتوری آقای خاتمی به اتفاق نظر برسند نظر ما نیز در این خصوص مثبت خواهد بود زیرا ما می خواهیم برنده این بازی باشیم نه بازنده. اگر اصلاح طلبان می خواهند برنده این بازی باشند باید در بین اصولگرایان شکاف ایجاد کنند در حالی که بنده معتقدم کاندیداتوری آقای خاتمی در انتخابات موجب نزدیک شدن و انسجام اصولگرایان با یکدیگر می شود. برخی بر کاندیداتوری آقای خاتمی اصرار دارند که ما با این مسئله مخالف هستیم .خاتمی اصلاح طلبان را در یک برزخ قرار داده است در حالی که باید تکلیف اصلاح طلبان را روشن کند که آیا قصد کاندیداتوری در انتخابات را دارد. (خبرگزاری آریا،6/9/91) مجمع روحانیون که ابتدا به عبدالله نوری دل بسته بود با مشاهده شکاف عمیق ایجاد شده در میان جناح دوم خرداد، به نظر می رسد از این دلبستگی فاصله گرفته و ترجیح داده است که در همنوایی با دیگران، فعلاً به گزینه خاتمی توجه کند.

2- در آستانه انتخابات دهم نیز تلاش زیادی برای ورود خاتمی به عنوان نامزد اصلی صورت گرفته بود. خود وی نیز در این زمینه فعال شد و به رایزنی پرداخت، اما با نزدیک شدن به زمان ثبت نام و انجام فعالیت رسمی تبلیغاتی، شرایط را متفاوت دید و کنار رفت، چون اجماع جریان دوم خرداد به سمت موسوی ترجیح یافته بود. در آن شرایط، درباره کناره گیری خاتمی دو تحلیل وجود داشت؛ اول اینکه خاتمی اهل ریسک نیست. جنجال «آمدن و نیامدن» وی برای ارزیابی شرایط حضور با اقبال بالا است. او نمی خواهد سابقه رأی دوره هفتم و هشتم را خراب کند، چه رسد به اینکه بازنده انتخابات باشد. تحلیل دوم این بود که «آمدن و نیامدن» خاتمی صرفاً برای تهییج افکار عمومی هواداران و گروه های مختلف جریان دوم خرداد برای نامزد اصلی یعنی موسوی بود. البته تحلیل سومی هم وجود داشت که بر یک نگاه تلفیقی با ترجیح تحلیل اول استوار بود. اینکه حضور و فعالیت های وی اگر به کاندیداتوری او به عنوان گزینه اصلی منتهی نشود و یا توفیقی برای پیروزی وی با رأی بالا را فراهم نکند، دست کم حمایتی سیاسی و کمکی تبلیغاتی برای موسوی خواهد بود.

اینک در آستانه انتخابات یازدهم نیز زمزمه های «آمدن و نیامدن» دوباره تکرار شده است. این بار کدام تحلیل صادق خواهد بود؟ به نظر می رسد قضاوت کمی زود است، اما این نکته قابل تأمل است که جریان دوم خرداد از جهات مختلف شرایط انتخابات دهم را ندارد. نه از جهت اقبال مردمی به دلیل فضاحتی که در سال 88 به بار آورد، نه از جهت نامزدی همچون موسوی که بخواهد از سابقه دوره نخست وزیری و اعتماد مردم به آن دوران سوء استفاده کند و نه از جهت اجماع گروه های دوم خرداد که تردید جدی دارند از اینکه حضور افراط گرایان و طیف برانداز، چه نتیجه ای را برای آنها رقم خواهد زد. آنها با وجود این طیف، حتی نگران تکرار حوادث سال 88 هستند. زارع فومنی، دبیرکل جبهه مردمی اصلاحات در همان گفت وگو با خبرگزاری آریا می گوید: هر چقدر آقای خاتمی به تندروها و افراطی ها نزدیک شود به زیان خودش و جریان اصلاحات گام برداشته است در انتخابات پیش هم ما همین نکته را به آقای خاتمی متذکر شدیم.

وی همچنین در گفت وگو با «نسیم» تأکید کرد: با عملکرد گروه های تندروی اصلاحات که به دنبال ورود خاتمی به انتخابات هستند، مخالفیم. هرکس به منظور ورود به انتخابات، برای نظام شرط تعیین کند، خائن به ملت است.(نسیم، 23/8/1391)البته همه این تبلیغات محفلی جریان دوم خرداد و رسانه های منتسب در شرایطی است که خاتمی هنوز رسماً بر آمدن و نیامدن موضعی نداشته و همه گروه های دوم خردادی را، همانند زمستان سال 87، در بلاتکلیفی قرار داده است. اکنون سوال این است که:

چه نسبتی بین مطرح شدن خاتمی در این دوره و دوره پیش وجود دارد؟

ملت با بصیرت و انقلابی ایران، در طول مقابله با جنگ نرم هشت ماهه و فتنه 88، خصوصاً در حماسه ماندگار 9 دی ماه 1388، خاتمی را یکی از سه ضلع مثلث سران و بازیگران اصلی حوادث پس از انتخابات دهم دانسته اند. هیچ اظهارنظر صریحی از خاتمی وجود ندارد که تاکنون توانسته باشد این نگاه را تعدیل کند. آنهایی که بر طرح نامزدی خاتمی تمرکز دارند، در کدام محیط و بر پایه چه منطق عقلی تحلیل می کنند؟ آیا آنها خاتمی را برای یک طرح فریب هزینه می کنند؟

رأی دادن خاتمی در انتخابات مجلس نهم در سال 90، حرف و حدیث های زیادی داشت. بسیاری از یارانش با ادبیات تند به نقد او و رفتارش پرداختند. برخی نیز که نگاه بدبینانه به جریان دوم خرداد، بر پایه رویکردها و عملکردهایش دارند، حضور وی را طرحی هماهنگ شده با اهداف پنهان اما قابل پیش بینی، تلقی کرده اند. در این میان برخی نیز اقدام وی را تلاشی برای فراهم کردن امکان بازگشت به عرصه رقابت و قدرت عنوان کردند. البته عده ای نیز که معتقدند با روحیات خاتمی آشناتر هستند، چنین رفتاری را ناشی از خصوصیات رفتاری خاص وی می دانند، اما با وجود آن سابقه در دوره هفتم و هشتم و حرکت های سکولاریستی در بدنه اجرایی کشور، خاطرات بسیار تلخ فتنه سال 78 و مجلس ششم از یک سو و از سوی دیگر حوادث پس از انتخابات دهم و فتنه عمیق سال 88، آیا خاتمی و یارانش تصور کردند که همه اینها به فراموشی سپرده شده است؟ ملتی که ثابت کرده است بسیار هوشمند، با بصیرت و تأدیب گر است، عبرت های گذشته، خصوصاً 88 را مدنظر نخواهد داشت؟ در حالی که خاتمی هیچ اعتراف صریح و یا اظهار ندامت از رفتار گذشته اش نداشته و هرگز از مردم ایران و نظام برای همه هزینه های تحمیل شده مادی و معنوی، حاضر به عذرخواهی نشده است، تصور می کنند با حضور در پای صندوق رأی مجلس در شهری خارج از تهران، می تواند خود و جریان دوم خرداد را تبرئه و تطهیر کند؟ با این حال، در شرایط موجود، طرح مجدد خاتمی برای انتخابات یازدهم، چه هدفی را دنبال می کند؟

 

منبع :سایت بصیرت http://basirat.ir/news.aspx?newsid=251777

[ چهارشنبه 91/9/22 ] [ 2:11 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
حضرت آیت الله خامنه ای یکی از مسائل مهم در انقلابهای منطقه را حفظ پشتیبانی های مردم برشمردند و تأکید کردند: قدرت حقیقی در دست مردم است، و هر جا که مردم همدل و یکصدا، پشتیبان رهبران و مسئولان خود باشند، امریکا و بزرگتر از امریکا هیچ غلطی نمی توانند بکنند.

[ چهارشنبه 91/9/22 ] [ 2:9 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
اگر همه آن اسناد در اختیار مردم قرار گیرد مشخص می شود که این مواردی که از فایل صوتی بدست آمده، تنها یک صدم از خیانات مهدی هاشمی و هم دستانش هم نیست. / ما قطعا در بین اپوزیسیون نیرو داریم.

به گزارش گروه سیاسی«تیتر یک» حجت الاسلام و المسلمین روانبخش پیرامون صوت منتشره شده اخیر از مهدی هاشمی اظهار داشت: صوتی که چند روز پیش از مهدی هاشمی منتشر شد و سر و صداهای زیادی به راه انداخت، آنچنان مفتضح بود که باعث شد حتی برادر وی هم انتساب آن صوت به مهدی هاشمی را تکذیب کند.

عضو شورای مرکزی جبهه پایداری گفت: فرضا که این صوت متعلق به مهدی هاشمی نباشد، ولی ادبیات این حرفها با ادبیات مهدی هاشمی بی ارتباط نیست و طبق گزارش اصل نود، ایشان جزء کسانی بوده که سرپل فتنه داخلی با خارجی ها بوده است .

وی گفت: کمیسیون اصل 90 در دوره هشتم مجلس گزارشی را راجع به فتنه 88 از تریبون مجلس خواند، در این گزارش از مهدی هاشمی به عنوان سرپل فتنه داخلی با خارجی ها نام برده شد. در این گزارش ذکر شده که آنچه ما در اینجا آورده ایم تنها بخش کوتاهی  از چند هزار صفحه سند است.

دبیر سیاسی هفته نامه پرتو در ادامه گفت: اگر همه آن اسناد در اختیار مردم قرار گیرد مشخص می شود که این مواردی که از فایل صوتی بدست آمده، تنها یک صدم از خیانات مهدی هاشمی و هم دستانش هم نیست.


به نقل از بی باک عضو هیئت علمی موسسه امام خمینی اظهار داشت: مهدی هاشمی در این فایل صوتی به خدماتی که نسبت به خارجی ها انجام داده اعتراف می کند و در جمله ای به این مضمون  بیان می کند که خارجی ها می دانند من چه کاری را برای آنها انجام می دهم و چه خدمتی به آن ها می کنم.

وی گفت: این که نیک آهنگ نیروی نفوذی جمهوری اسلامی باشد، اطلاعی ندارم اما ما قطعا در بین اپوزیسیون نیرو داریم.

روانبخش افزود: اگر جمهوری اسلامی در میان اپوزیسیون نیرویی نداشته باشد، این نشان دهنده انفعال ماست و ما حتما کسانی را در جمع اپوزیسیون داریم. خود آنها هم می دانند و همه آنها هم نسبت به یکدیگر مشکوک هستند، اما این که بگویید شخص نیک آهنگ نفوذی است، اطلاعی ندارم.

وی در خاتمه پیرامون ادعاهای مهدی هاشمی در قبال سایت ارزشی رجا نیوز گفت: رجانیوز سایتی است که در جهت افشاگری عوامل فتنه که از جمله آن ها مهدی هاشمی بود، نقش فعالی ایفا کرد و چهره آنها را برملاساخت و به همین دلیل مهدی هاشمی قطعا از رجا عصبانی است.


[ چهارشنبه 91/9/22 ] [ 2:6 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
در این میان کمی رنگ و بوی انتقام گیری از سوی مجلس به مشام می‌رسد و شاید تلافی کاری که دولتیان بر سر مجلسیان درباره ارائه بودجه سالانه کشور کرده اند زیرا همانطور که همگان می دانند موعد قانونی ارائه لایحه بودجه کل کشور 15 آذر ماه است که بر سر رعایت نکردن این زمان همیشه مجلس به دولت معترض بوده است.
منبع: تیتریک

[ سه شنبه 91/9/21 ] [ 5:55 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
خوجه‌گی: شورای مرکزی جنبش عدالتخواه دانشجویی با حضور در ساختمان مرکزی آموزش و پرورش و اهدای یک عدد بخاری نفتی به وزیر، بین کارمندان این اداره خرما پخش خواهند کرد تا با قرائت فاتحه برای دانش آموز جان باخته این حادثه طلب آمرزش کنند.?
منبع: تیتریک

[ سه شنبه 91/9/21 ] [ 5:52 عصر ] [ باران ] [ نظرات () ]
یک محفل ضدانقلابی لندن نشین تصمیم گرفته است برای خاطره سازی علیه مسئولان طراز اول انقلاب به سراغ اعضای قدیمی نهضت آزادی و جبهه ملی برود.
منبع: کیهان

[ دوشنبه 91/9/20 ] [ 12:0 صبح ] [ باران ] [ نظرات () ]
.: Weblog Themes By Pichak :.

درباره وبلاگ

قُل هٰذِهِ سَبیلی أَدعو إِلَى اللَّهِ ۚ عَلىٰ بَصیرَةٍ أَنا وَمَنِ اتَّبَعَنی ۖ وَسُبحانَ اللَّهِ وَما أَنا مِنَ المُشرِکینَ﴿۱۰۸﴾ یوسف بگو: «این راه من است من و پیروانم، و با بصیرت کامل، همه مردم را به سوی خدا دعوت می‌کنیم! منزّه است خدا! و من از مشرکان نیستم!»
لینک دوستان
امکانات وب


بازدید امروز: 41
بازدید دیروز: 109
کل بازدیدها: 1043061
  • قالب بلاگ اسکای | اس ام اس دون